Lets talk about it.

16 decembrie 2010


                                    Adio..


Sufletul mi-e trist
Ti-ai batut joc de mine
Mi-am zis sa nu insist
Da-ntr-una ma gandesc la tine



Nu pot sa te scot din minte
Simt un sentiment ciudat
E in mine ca un ghimpe
Parca totul e predestinat.

De ce am crezut in vorbe desarte ?
Cand mi le spuneai eram ca in rai.
Pentru c-ai fost pentru mine aparte
Si-am crezut ca viata-mi toata ,cu mine-o sa stai.

Apoi incet,incet cu pas molatic,
In fata adevarul m-a privit
Iubirea ta era doar un gand salbatic
De a ma supune..de a ma robi.

Cat de usor e sa rostesti cuvinte
Pe care apoi sa pari ca le-ai uitat
E atat de simplu pentru cel ce mine
Pentru a minti te nasti, nu esti invatat.

Adio,deci,ramai cu vanitatea
De a fi stapan pe un naiv
Caci eu am aflat iarasi libertatea
Tu alteia da-ti zambetul parsiv.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Superba :D >:D< Absolut superba! Doamne Lari, cat de frumos poti scrie sentimentele...