Lets talk about it.

22 decembrie 2011

De ce?:|

Baaaiiii.E iarna.E iarna si nu ninge.!!!!

  1. Nu oameni de zapada.
  2. Nu fulguiala.
  3. Nu bataie cu zapada..
  4. Nu frecus..

Fara toate astea..


  1. Nu vin fiert.
  2. Nu ciocolata calda.
  3. Nu par ud..
  4. Nu fund cu dureri..
  5. Nu saniute..
  6. Nu copii veseli 
  7. Nu distractie 
  8. Nu nervi[ca ai luat frecus]

De ceee nu ninge?Vreau sa ninga.!Vreau sa am Craciunul meu special..Cu fulgi mari , cu strazi inghetate, cu nasucuri rosii, cu cioco calda in mana degerata prin manusi, cu saniute mari ,mici, subrede,cu o funie rupta de care sa te tii zdravan sa nu cazi si sa-ti rupi cine naiba mai stie ce..
Fara colindele specifice ce-ti vin in cap numai noaptea pe-ntuneric cand te duci acasa..Fara covrigi..Fara portocale..[ba cu ele da ca sunt in piata la juma' de pret.]

Si totusi..Eu vreau Craciunul de anul trecut.Craciunul meu adevarat..Cu toate cele de care am nevoie..
Cu zambete ,colindatori, colegi, prieteni..
Vreau amintirile acelea frumoase si de neuitat..
Craciunul asta..
Din el nu am nici o amintire..

Pentru ca..


                 Nu ninge..


                                    Si vreau sa ninga..



P.S. Blogspotul face fite..Nu pot sa pun poze.Imi pare rau.:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Tu ai scris despre iarna, micuto?
Imi place!

Octav♀寅 spunea...

Daaa asa e!:)) Ai dreptate.