Lets talk about it.

26 decembrie 2011

Scrisoare pentru Mos Craciun

Draga Mos Craciun,

Stiu ca anul asta am facut multe prostii dar am totusi cateva dorinte pe care,de ai vrea,mi le-ai putea indeplini
Te rog ,tu draga mos, da-mi soarele si rasaritul..Acel rasarit plapand al inimii mele..Da-mi bucuria micilor placeri si lasa-ma sa ma bucur de ele.
Da-mi frumusete..Sa pot deveni cine mi-am dorit..Da-mi si inteligenta...sa pot deveni si ce ei au iubit..
Da-mi inapoi acei ochi negri de care s-a indragostit ..si-n schimb am sa-ti dau lacrimile ce i-au acoperit..
Da-mi fericire sa pot zambi din nou cu-adevarat si iti dau tie noptile in care-am lacrimat.
Da-mi mie mosule copilarie cat pentru o suta de ani..sa pot fi din nou eu..cea de acum 2 ani.
Promit sa fiu cuminte de-acum si pana-n veci, de ai sa-mi dai misterul acestei minunate vieti.
Nu vreau sa par avara,nu vreau a-ti cere nestemate, nu-ti cer de ale gurii, nu-ti cer sa-mi dai palate.


Iubite Mos Craciun..Vreau doar atat..sa am un an bun..sa pot fi ce-mi doresc..sa nu mai patimesc.
Sa nu mai vad durere, sa am si eu o parere, sa pot crea ceva..vreau sa am lumea mea...

Acum te las iubite mos,te las sa pleci cu bine..Maine ..te astept cu drag pe la mine.
Si sper ca nu ma pacalesti(de vrei fursecuri sa primesti)..

Cu dragoste (infulecand fursecuri),
     a ta mancacioasa Larisa.





P.s. Scuze..dar nu pot pune poze.:)

3 comentarii:

♥♥Rose♥♥ spunea...

Doamne cat poate fi de frumos :X

Anonim spunea...

Superb!
Copilaria este cea mai frumoasa!

Octav♀寅 spunea...

Foartee tareee:X