Lets talk about it.

26 decembrie 2011

E dimineata..Un inceput nou ..O noua viata..Ma dau jos din pat si merg la baie.Ma spal pe dinti, pe fata..imi fac toaleta.
Merg in bucatarie..O femeie in varsta cu parul nepieptanat,blond natural,carliontat isi incearca talentul cu doua oua..Da gres..Pe unul il sparge ..il lasa imprastiat pe gresie si il injura de parc-ar auzi saracul ou ..Pe celalalt il crapa de marginea tigaii si il scufunda in ulei incins..
Ma asez pe scaun cuminte..Incerc sa asez musamaua cu floricele si iepurasi dar fara rezultat..E lipita de masa din lemn cu un picior aproape rupt.Ma frec la ochi si imi indrept din nou privirea sprea partea de restaurant de 2 pe 2 m patrati.
Oul capata o culoare ciudata..Parc-ar fi o floare cu o singura petala..Un punct galben,mare, umflat in mijloc inconjurat de o chestie alba putin arsa la capete..Il ia cu o furculita si il arunca pe-o farfurie..Rupe un colt de paine pe care-l aseaza langa si mi-o intinde in fata.
-Imi tai te rog o rosie?
-Da' ce, n-ai maini?
Ma ridic supus si deschid frigiderul..O cutie de lapte Casa Buna pe jumatate terminat, un salam afumat de mucegai si-un cascaval..O cratita ce geme-a ciorba de mult stricata si o farfurie cu 3 ciuperci innegrite..
-Dar unde sunt rosiile?
-Pai ai adus bani ca sa ai?S-au terminat.Le-a mancat tactu' aseara.
-Atunci de mi-ai mai zis ...?
-Ce ti-am zis?Nu ti-am zis nimic.Si hai ca n-ai facut febra miscandu-te doi pasi.Treci si mananca ca acu se face 12 si trebuie sa pleci.
-Bine..
-Ti-ai facut temele?
Raspund cu gura plina, infulecand o bucata de paine inmuiata bine in zeama dulce a oului :
-Mda.
-Nu fii nesimtit.Vorbesti cu gura plina.Parca n-ai fi fimio.Nu stiu cu cine dracu te-am facut de esti asa de nepoliticos.
-Deci recunosti..
-Doamne ce tupeu fantastic aii!.
Imi ia farfuria si o arunca in chiuveta:
-Nu terminasem..
-Mars in camera ta si fa-ti ghiozdanul.Nesimtitule.
M-am obisnuit..In fiecare zi ma face nesimtit..Azi putea sa fie vreo diferenta?Imi iau o scobitoare si plec in camera.Ma schimb de pijamalele jalnice cu dungi si imi dau jos sosetele cu aerisire printre degete..Imi iau blugii cu o marime mai mica de un verde deschis si un tricou simpatic de-un roz pal..Imi place rozul..Mereu mi-a placut..
Ma duc din nou in baie, unde-mi dau cu putina apa pe parul negru, tuns scurt.Il asez putin in oglinda crapata pe alocuri(oglinda in care in mod ciudat ma vedeam si gras..si slab..si cu ochii cat cepele si cu creierul urias.)
Am ochii negri,parca mai negrii in dimineata asta,iar pistruii parca-s mai proeminenti.Sunt inalt(cam de 1.80
 si ceva), slabut.Arat cam ca orice alt adolescent..dar..eu sunt diferit..
Imi fac constiincios ghiozdanul si imi pun carnetul in partea din fata,in buzunarelul pentru bani ca sa nu-l pierd.Am numai  note de 9 si 10 la liceu dar..am si un 4 la chimie pentru ca nu invatasem in ziua respectiva.
Imi iau paltonul si fug in hol.Ma incalt repede cu o pereche de bocanci tineresti (cam greu cu sireturile dar ma descurc), imi iau un fular care sa se asorteze si niste manusi..E frig afara.
-Pa,mama!
-Vezi ce faci la scoala.Si indreapa-ti nota aia nu ma dezamagi de tot.!
In fata scarii sunt 2 baieti si o fata..Cand deschid usa pe ea o bufneste rasul , iar ceilalti doi ..:
-Ce faci mai iubirica?Te duci la intalnire cu iubitul?S-au v-ati despartit?
-Lasa-l ba ..E asa urat incat nici la baieti n-are sperante.
Ii ignor..Mereu imi primesc astfel de replici...Trec strada si astept autobuzul stationand la colt.Ma urc si dau sa ma asez langa o fata pe care o cunosteam din vedere(eram in acelas liceu):
-E liber?
-Poftim?Aaa..aa. Nu.Trebuie sa vina o..un..fata .Pleaca.
Cu fata in pamant merg inspre spatele autobuzului , dar observand privirea fiecaruia ma rezem de o teava si raman in picioare..Ce au toti cu mine in dimineata asta?..Degeaba ma intreb cand imi stiu raspunsul..
Ajung in fata liceului , oftez adanc si intru inauntru.Scara era plina de copii ametiti ce dadeau sa urce sau sa coboare..Cand am aparut eu, au inceput sa se strambe si sa se dea la o parte..Nu mi-a mai pasat reactia lor..N-am stat sa ma mai gandesc, eram in graba..
In clasa, aveam locul meu..Singur in ultima banca de la fereastra.Vad ca banca din fata mea e libera si-mi pun ghiozdanul ca sa fiu mai aproape de ceilalti:
-Baaa.Inapoi la locul tau.Tu nu ai ce cauta aici .Stai acolo singur singurel, departe de noi,se-aude rastita vocea unui baiat inalt ,blond,cu ochii albastri.
-Razvan, lasa-l sa stea, doar nu ti-e frica ca o sa-ti faca avansuri.
Eu si Razvan eram buni prieteni inainte..Intr-o zi,brusc,dupa ce am decis sa spun cine sunt eu..nu mi-a mai vorbit ca inainte..Nu m-a mai privit ca inainte..
Nimeni nu m-a mai privit la fel.Nici mama,nici tata,nici domnii profesorii,nici prietenii mei..Sunt diferit..Si lumea e diferita cu mine.Acum e o bariera intre mine si ceilalti..o bariera intre mine si tot..
Pentru ca nu sunt ca ceilalti..Eu am alte optiuni,preferinte,restrictii..Eu nu mai am prieteni si nici familie pentru ca nu sunt ca restul lumii..
Dar totusi..Chiar daca sunt diferit..de ce sunt umililit si subapreciat?Si eu am suflet.Am dreptul sa iubesc si sa fiu iubit..Am dreptul la o viata ,nu merit sa fiu tratat atat de diferit..
Ma saturasem sa mint si sa ascund acest secret..ma saturasem sa ma prefac si sa ies cu fete,incercand sa par interesat..Nu sunt interesat..Nu m-am nascut pentru fete..Dar nu m-am nascut nici pentru a fi subliniat:monstru.
Am inima si sentimente.Sunt la fel ca toti ceilalti.
Vreau sa fac facultatea de litere.Vreau sa fiu important.Vreau sa fiu vazut cu aceeasi ochi.Vreau sa fiu tratat la fel..Dar nu voi fi niciodata tratat ca voi..Pentru ca..
Sunt un tanar homosexual .


Acest post e facut aseara(stie Andreea mb cat m-am chinuit la el:)) ) .Eu sper sa va placa.Stiu ca multi ati fi contra acestui stil de viata dar am facut postul pentru a putea demonstra ca nu trebuie sa ne comportam diferit intre noi pentru a suntem diferiti..Suntem diferiti si unii mai mult ca altii, dar..Suntem oameni.

Un comentariu:

mama spunea...

Super, este ff adevarat ca suntem diferiti... dar nu trebuie sa fim judecati pentru ceea ce suntem. Ai scris minunat, de fapt scrii minunat.
Felicitari, stiam ca am o fetitza desteapta