Lets talk about it.

22 decembrie 2011

Te iubesc...

21.Traiesc intr-o lume plina de nebuni!

Cu lacrimi in ochi fata se retrage si fuge printre morminte..Se aseaza langa un copac si incepe sa planga.
Din spate,Mihai se apropie zarindu-i trupul ud sprijinit de-o cruce..
-Nu mai plange..Nu ajuta la nimic sa plangi, ii spune incet punand-ui mana pe umar.
Fata se intoarce si-l strange la piept:
-De ce, mihai?De ce sa plece?De ce?De ce a renuntat sa lupte?De ce m-a parasit ca o lasa?Ce credea?Ca va  scapa de durere asa?O urasc!M-a parasitO urasc!
-De ce faci asta?Era prea chinuita..Nu a mai rezistat..N-o invinovati..
-Ba o invinovatesc!Nu pot trai fara ea..A crezut ca scapa de suferinta, dar n-a facut decat sa ne distruga noua sufletele..Ma doare inima,Mihai..Ma doare.!
-Nu mai plange, te rog.!
-Ma simt atat de singura..A plecat..si deja-mi e dor de ea..
-Nu esti singura ,Larisa!Sunt aici si mereu voi fi langa tine.Iti promit!
-Te rog sa nu pleci si tu..
-Nu.Stai linistita.Nu mai plange.iti promit.
__________________________________________________
Peste o jumatate de ora,Larisa dadea sa plece ,dar e oprita de un tip dubios, inalt,masiv cu o sapca si o gluga pe cap[genul acela ce poarta haine lalai cu cateva numere mai mari]..Un mers leganat,un cercel in spranceana, unul in limba, unul..
Ii da un bilet.Evita sa o priveasca si dispare imediat.Fata deschide biletul si incepe sa-l citeasca.Cu fiecare rand mainile incep sa-i tremure din ce in ce mai tare..necontrolat..
"Prietenul tau e o javra,.Te inseala.A fost in Anglia ca sa bea ,sa se drogheze si sa se culce cu o prostituata..O dansatoare intr-un club.Tu l-ai asteptat cumintica acasa si el si-a batut joc de tine.S-a distrat..Ne-a spus ca tu nu-i poti oferi acea placere..Saracul..Pacat totusi de tine..fraiero."
Priveste in spate..
-Mihai poti veni putin, te rog?
-Da dragoste?Cum sa nu..Spune.
-Ce e asta?
Baiatul ia nedumerit biletul pe care-l citeste fugitiv.Aflase..Ramasese prost.Nu stia cum sa reactioneze ..ce sa spuna..
-Mihai..Spune-mi ca nimic din ce e acolo nu e adevarat..M-ai inselat?M-ai inselat cu o prostituata?
-Nu..Adica da..adica..
-Poftim?!
-Nu.Stai .Lasa-ma sa-ti explic..Nu e chiar asa.
-S-a intamplat ceva copii?De ce tipati?Intervine Madalina.
-Aa, nu Mada.Nu s-a intamplat nimic.Eu stau aici si astept ca Mihai, baiatul cu care sunt impreuna cam de un an , sa-mi explice cum a facut el dragoste cu o ..cu o..prostituata.
-Sex..Dragoste am putea face noi..Adica la tine tin..la ea nu..Si nu era o prostituata..Adica, daca ai stii..Ea facea asta pentru mama ei bolnava si..
-Oau..Ma faci sa rad.!I-ai ascultat si remarcabila poveste de viata.Nu pot sa cred..Cand aveai de gand sa-mi spui.?
-Pai..
-N-aveai de gand sa-mi spui..Minunat.
-Stai nu e..
-Ba e..Esti un nesimtit!De ce nu ai ramas acolo?
-Pentru ca te iubesc!
-Pentru ca ma iubesti!Daca m-ai fi iubit..
-Ok..Eu ma retrag..Noroc.Mihai.
-Nu Mada.Vin cu tine.Nu am de gand sa mai stau de vorba ..cu el.!

Va urma...

P.S :Multumesc Mada ca m-ai ajutat cu pozele.:*

2 comentarii:

Rose spunea...

Aici mi se pare oarecum dubioasa reactia Larisei. Adica ea chiar il iubea pe tipu' asta si suferea dupa el si asa mai departe, dar acum chiar nu mi-a transmis nimic. Nici macar dezamagita nu era, nici trista. Era pur si simplu... nervoasa. nici macar socata.
si mi s-a parut ciudatica si ideaa cu strainul care vine dintr-o data sii ii da un bilet sa-i spuna ce-a facut Mihai in Anglia, desi tre' sa recunosc ca e destul de interesanta.
a nu se intelege gresit, imi place toata ideea. doar am... remarcat, nush cum sa spun. go on.:d mor daca nu citesc continuarea.

Larisa spunea...

da stiu.problema e ca am vrut sa aiba o reactie gen rece..furioasa..care sa renunte.pentru ca era un moment naspa..simtea deja doar ura pentru ca fusese parasita de irina si cand aflase ca si mihai o mintise[ii spusese ca o iubeste si ca va ramane cu ea] a simtit doar furie.orium e o postare scurta pentru ca trebuia sa fac o legatura cu urmatoarea .si nu Alex ii daduse biletul ci un alt tip.prieten cu cei doi.nu i.am dat numele ca sa dau senzatia ca era ala dar nu e el.:))/si altfel nu puteam face ca ea sa afle.oricum..promit ca urmatoarea o sa fie..mai draguta.:))