Lets talk about it.

11 februarie 2012

Ma mut.



Se pare ca absolut toate imi merg prost in ultima perioada.
Se pare ca nici blogspotul nu vrea sa-mi mai dea pace si imi joaca prea multe feste.
Pentru faptul ca view.urile imi scad in mod subit ,pentru faptul ca fondul si toate optiunile se schimba ina celas mod,fara ca eu sa stiu,sa vreau abandonez Blogspotul si ma mut pe Wordpress.
Ma mut si sincer imi vine sa plang.
Am stat atata timp pe blogspot(si nu credeam ca o sa fiu nevoita sa ma mut vreodata..) si acum trebuie sa o fac.
Pentru acest fapt nu o sa mai postez aici..[bine ma rog,pana marti postez intreaga serie ca sa scap] apoi..o sa-mi iau adio de la blogspot si o sa cotrobai prin wordpress...
Imi pare rau prietene'[tu,blogul] dar nu mai rezist in conditiile pe care mi le impui..:)

2 comentarii:

Edi spunea...

ce ti merge prost ma :)) ai 21143 vizualizari d alea ?

Larisa spunea...

Edi.aveam 22.500 de vizualizari.imi scad.nu stiu de ce.imi dispar postari.fontul si dimensiunile textuluis e schimba.eu ajung la disperare!:)))