Lets talk about it.

3 februarie 2012

Un suflet pierdut

Din oarece motive nu am nici un pic de chef sa scriu EU despre asa zisa "dragoste".Pe mine momentan ma racaie sentimentul,dar totusi ca sa nu renunt la ideea de a posta scrisorele,poezioare de vd o sa va fac cunostiinta cu talentul tatei[ nu crede ca de la el am mostenit talentul..but still.]

Tata.1

Sunt singur si nu pot sa plang
As vrea sa tip sa urlu sa m-ascund
Durerea din suflet sa o alung
Sa uit ce-a fost rau,sa ma trezesc zambind.

Trebuie sa lupt si sa merg mai departe
Sa-mi recastig iubirea ce-ar fi plecat departe
E foarte greu si recunosc,am sufletul ranit,ceva ma apasa
E prea tare durerea,nu stiu cum se trateaza

Dar am speranta-n suflet
Caci totul o sa treaca
Si-o sa ma-ntorc razand
Pe drumul spre casa.





Ajuta-ma doamne sa-mi fie mai usor
Sa ma simt plin ,nu ca acum gol
"Ajuto" sa zambeasca sa-i vad chipul frumos,
Inima sa-mi tresare,sa fiu bucuros.

Niciun comentariu: