Lets talk about it.

2 februarie 2012

Oameni.[1]

Omul care vrea sa fie acolo desi n-are ce cauta

Mi-e foame si somn si sunt puuuutin suparata.
Sunt inconjurata de oameni.In mare parte de oameni pe care ii iubesc,la care tin si langa care imi doresc sa stau.
Ca un oricare sunt aproape si de persoane care imi repugna.
Tipul asta de persoane,sunt acelea de care trebuie sa te feresti.Acest caracter minunabil[cum ar spune cineva:) ] ma seaca rau,dar rau.
Printr-o mica descriere as spune ca e tipul de persoana care nu intelege ca nu mai are ce cauta in viata ta,tipul de persoana care vrea intotdeauna sa se afirme in situatii care nu au nici o legatura cu el sau ea:).Vrea sa fie interesant,se crede interesant,important si isi da cu parerea,indiferent daca e ascultat sau nu.
Nu intelege ca persoana lui deseori nu e importanta,el doar vrea sa comenteze.

Mi-e lene si am o lipsa totala de chef.V-am lasat.Poate fac update alta data.:)

Niciun comentariu: