Lets talk about it.

11 mai 2011

Tema la romana..:)))

De curand am participat la o activitate scolara impreuna cu mai multi colegi, activitate numita cross la care de altfel au fost prezente alaturi de noi inca alte 6 scoli pe putin.
In tema mi s-a cerut sa scriu despre o astfel de activitate la care am descoperit singura ceva.Da, intr-adevar am descoperit, dar am gasit numai lucruri negative.
In primul rand crossul nu a fost deloc bine organizat,fapt pentru care am avut tot timpul senzatia ca langa finish as putea sa ies dintr-un tufis si sa ma declar castigatoare, deoarece nu am avut inscrisi pe spate nici un numar ca sa se stie ca , noi, aia prosti care se gandira ei bine sa chiuleasca de la franceza pentru un cross si in final sa ajunga cu o ora jumate mai tarziu acasa decat era ora normala, participa la respectiva activitate.Am fost doar zgariati pe mana , cei care au apucat, cu o carioca de culoare verde care din pacate nu mergea deloc..si ..doar atat.Nu am mai fost controlati la final.:)))
In al doilea rand , am fost calcati in picioare,la propriu, nu fabulez, caci cand s-a dat startul zeci de copii au fost impinsi si au cazut pe jos au fost calcati in picioare de cei ce veneau din spate , iar linia lor de finish a fost la spital.
Eu, eu am participat doar pentru o colega, pentru ca era singura si am zic hai fie, dar a fost amuzant tinand cont ca la start ma tinea de mana si uitase speriata de ce vedea pe jos sa-mi mai dea drumul..incercam sa scap, ma prindea de gluga, incercam sa-mi dau geaca jos, ma prindea de mana..:))...pana ce a realizat ca pericolul a trecut si a fugit in fata lasandu-ma singura..dar teafara.
La final n-am fost anuntati ca trebuia sa luam un bilet cu numarul cu locul pe care am ajuns, astfel ca[,] copii care puteau ajunge in primii 200[nu eu!:))] s-au asezat pe banca  sau pe jos obositi si s-au trezit peste zeci de minute ca trebuie sa stea la coada.
Au iesit cu numarul peste 400 si nu s-au ales nici macar cu o sapca.Groaznic.!Sa nu pomenesc de altfel ca unii nu au terminat cursa pentru ca au fost calcati in picioare, aruncati in stalpi sau in masini si si-au rupt picioarele.
Mnea..obositi, terminati, enervati am plecat acasa unde am dat de alte belele, unii dintre noi..:)).
Nu va sfatuiesc sa participati la asa ceva..Nu nu.Nici pentru prietenii vostri..!

Un comentariu:

Madaaa>:D spunea...

inca putin si castigai:)))