Lets talk about it.

11 mai 2011

Trece timpul..




Stiti ce-mi dau seama?..
Se termina totul..
Clasa a8-a..
Luna mai..final de drum
Incep examenele, se termina prieteniile..
De ce spun asta?.
Privesc prezentul cu ochi limpezi.
O clasa intreaga.
29 de elevi...
Familie din clasa 1..
Voi credeti ca se va pastra ceva mai mult de un simplu "buna" cand ne vom revedea pe strada?.
Bun..
Cei care locuiesc aproape unii de altii se vor intalni, vor pastra relatia..dar ceilalti?..
Si chiar si asa..cu timpul se uita..se uita tot..
Plang..
Plang pentru ca nu vreau..
Toti vor sa se termine totul, sa intre la liceu, sa dea de alti copii,profesori...
eu nu.
Eu vreau sa raman pe loc..sa raman clasa a8.a..asa ramanem o vesnicie impreuna..sa nu va uit, sa nu plec, sa nu va pierd..
sa nu..
E trist..
Nu vreau sa ma gandesc..
Hai sa privim poze..






As mai fi pus poze..dar se pare ca domnul blogspot face nazuri, asa ca tot ce am putut uploada a fost ce vedeti mai sus..Imi pare rau.Pe viitor poate voi reface postarea adaugand mai multe poze.Pe curand!.And .Smile.:*

Un comentariu:

Madaaa>:d spunea...

geniale poze:))...o sa imi fie dor de voi, de tine:-<...da tu scapi tu de mine chiar daca esti in alt liceu:)):*