Lets talk about it.

11 mai 2011

Vacanta mea.[2]

Am intarziat.Stiu.Nu ma certati am avut altele de facut..:d.
Dar am revenit si am revenit in forta asa ca ..unde ramasesem?
Marti.
Ce am facut eu marti?.Am impacat 2 porumbei.Desi altii s-au suparat pe mine.In final..nu conteaza:-j . Conteaza ca cine trebuie sa fie fericit e fericit.Eh si am iesit de altfel cu porumbeii pe afara pentru a-i readuce la starea initiala.I-am adus.
Ne-am dat apoi in leagan..in balansoar..am facut poze.[jalnice stiu dar conteaza momentul nu felul in care am fost imortalizati:)]


Pana acum boriiing.!:|


Pana.:>Am spus pana:>.Ce l-am vazut pe Edi.Stim ca vine Pastele dragii mei si ca se face curat..E ceva normal in Romania.Dar dat fiind faptul ca pe baiatul asta eu cel putin nu l-am vazut vreodata facand curat a fost o uimire pentru mine si ca un adevarat papparazzi trebuia sa-l pozez.B-)



                             


Miercuri..


.Pai..Miercuri am iesit in grupulet tot afara[toata vacanta e petrecuta afara..:*]Si ne-am refugiat la doua bancute pana au venit toti..Evident la un momentdat unii erau mai bine dispusi ca de obicei , iar altii mai plictisiti ca niciodata.:|Nu am inspiratie la scris in momentul de fata si daca nu termin postarea acum n-o mai termin , asa ca am sa va las sa va descrieti fiecare singuri atmosfera cu ajutorul pozelor de mai jos




Mai tarziu:>Am mers in parcuullett.La Barbu, unde cineva [edi] m-a zgaltait in balansoar cum n-a facut-o nimeni niciodata.E inca in perioada de gratie:* mai ales dupa nefericitul accident cu rezerva de la teza de istorie..
In continuare nu va mai spun pe zile pentru ca a trecut timpul si nu mai retin aproape nimic.Stiu ca postarea este aproape pierduta din cauza timpului dar macar pozele ce vor veni si pe care in mare parte le voi comenta va vor face sa nu va suparati pe mine pentru ca am pierdut notiunea timpului..Ma revansez ,promit










Riiiiiica:x.Asa se numeste catelul:x.La munte.Cred ca de n-am stat cu Rica si Bella in brate toata vacanta.:)).nu ma lasau in pace daca nu-i puneam langa mine pe canapea..:)))
Asta inseamna Pastele.Prajituri!:))Si linsul a ce ramane prin boluri..:">:">

1.Ouuuua.Eu n-am decat rosii[-(.Nu am avut bani de alte culori.:)))
2.Ati mai vazut caine tolanit pe o masina?La propriu?.Dupa cum se vede mai jos, eu da.:))





Ce te faci cand ai un prieten haios?Faci poze haioase.:)).Ce faci cand mergi la munte?Faci poze peste tot.:))
Siiiiiii Pasteeele!.B-) Invierea.Centru.Frig.Si intalnire scuumpa cu ceilalti colegi.Ciocnire de ou.Spargerea oului meu[:-l].Incercarea mancarii acelui ou dar abandonarea la jumatatea drumului..:))




Tot riiiiiica:x.
Un mic sfat pe viitor.Nu va faceti unghiile in masina..:|.mai ales cand soferul este si incepator.:))


As fi pus din nou mai multe poze..Insa din nou blogspotul e un bou [mai bou ca istoricul hi5.spun istoric pentru ca dupa cum se vede nimeni nu-l mai foloseste..:))] si nu m-a lasat sa uploadez..Scuze..

Just smile.!

Un comentariu:

Madaaa>:D spunea...

asta e vacanta aia cand era eu...da da:))