Lets talk about it.

15 mai 2011

Astazi..


Astazi..Astazi as vrea sa-i multumesc unei persoane speciale.Unei persoane care chiar daca nu a fost mereu alaturi de mine cu trupul, a fost cu sufletul si m-a vegheat mereu ca un dulce inger pazitor.A avut grija de mine atunci cand toti ceilalti si-au luat concediu, mi-a oferit sfaturi atunci cand toti ceilalti n-au avut chef sa-mi vorbeasca, si m-a ascultat atunci cand am vrut sa ma descarc dar restul nu aveau dispozitia necesara sa ma asculte.
A fost singura persoana care nu mi-a intrat indeajuns de mult in viata incat sa mi-o strice.A stiut sa stea la distanta si prin firea ei curioasa si putin enervanta uneori, mi-a intrat in suflet intr-un mod bun si placut.Nu a vrut sa stie niciodata ce se chinuiau altii sa afle, dar afla pentru ca punea o singura data intrebarea si nu ma sacaia la nesfarsit.Sau cel putin nu pe mine..
Nu am sa-i spun numele.O sa-si dea singura seama .Ti-am promis ca am sa-ti scriu deci azi iti scriu.Si azi iti spun multumesc ca esti prietena mea si ca imi ierti toanele pe care le am uneori.
 












            Nu vreau sa te ranesc pentru ca esti ranita din alte parti dar vreau sa intelegi ca atunci cand iti vorbesc urat nu vreau sa te jignesc, doar ca nu ma prea prinzi in momentele mele bune..Sunt temperamentala si nu gandesc uneori ce zic dar vreau sa stii ca te iubesc si nu vreau sa-ti fac rau intentionat daca o fac.
Esti prietena mea si te iubesc chiar daca nu arat asta prea des..Iarta-ma..Iertati-ma ca nu stiu sa-mi arat sentimentele decat in scris .Iarta-ma ca nu am spus niciodata "te iubesc" ci doar am raspuns cu "si eu" atunci cand imi spuneai tu , dar vreau sa intelegi ca acest cuvant nu ma reprezinta .
Cand vreau sa spun te iubesc eu zambesc si pot spune doar ca "nu imi ajunge o viata sa-ti pot scrie tot ce simt pentru tine" -> m-a invatat cineva sa schimb acel urat cuvant care pentru mine nu inseamna..nu reprezinta sentimentul adevarat.
 














Nu stiu ce sa spun..Nu stiu ce sa zic..Stiu doar ca timpul trece si indiferent de noi viata merge mai departe..Tu o sa pleci si mi-e frica de faptul ca poate nu te voi mai vedea niciodata..Destinul poate ne va desparti pe vecie si ma tem ca nu voi fi apucat sa-ti arat cat de mult tin la tine.Mi-e frica.Mi-e frica de toate aceste momente de despartire..de ramas bun..Nu mi-a placut niciodata sa spun "adio"..sa-mi iau la revedere.Urasc sa ma despart de cineva cu care am petrecut un timp destul de mare in compania-i..Am multi prieteni..Sau nu..Am multi amici.Prieteni nu stiu sigur daca am mai mult de 5 dar stiu sigur ca tu esti unul dintre acei 5.Faci parte din viata mea si orice a zis /zice/va zice cineva de tine nu-mi pasa cum nici tie nu ar trebui sa-ti pese.Am fost intrebata uneori de ce vb cu tine , ca tu esti altfel, pana mea nu-mi pasa.Esti altfel si apreciez asta..
Si apreciez ca esti vesela mereu.Apreciez ca nu te superi decat pe moment pentru ca stiu ca eu una fac boacane care ar supara mai rau, dar tu ma ierti ca o buna prietena ce esti .
Iti multumesc .Eu ma opresc aici pentru ca ...pentru ca nu vreau sa ma adancesc in sentiment, sa scriu ceva ce ar lasa urme.Vreau ca tu sa-mi ramai o frumoasa amintire ce nu se va sfarsi vreodata.
Mai jos e un cantec pe care ti-l dedic.Sper sa-ti placa.:)


Un comentariu:

Madaaa>:D spunea...

hii ce frumos...o sa imi fie dor de ea...