Lets talk about it.

4 mai 2011

Enjoy..

Stiu.conversatia este lunga si veche .Nu am pus-o pe toata pentru ca v-ar plictisi..Dar sincer conversatia asta de multe ori ma face sa trec peste..Reprezinta un schimb de replici dintre mine si un baiat  in care sunt aruncate multe replici ce-mi deschid deseori ochii cand nimeni nu ma poate ajuta..Baiatul nu este cine credeti voi ca este.Multumesc
Va invit sa cititi..:).


Stefiii: nu o inteleg pe **** maaa i-am si zis sa nu mai faca nimic nicio prostie ca vreau sa inchegam o relatie si trebuie sa strice ea mereu totul de fiecare data
LariiiS`a: da toti gresiim.suntem copii.ne permitem..si eu am facut greseli cu caruta si inca fac.. da avem datoria de a ne ierta reciproc pentru ca nu e frumos si viata e scurta de ce sa stam suparati cand mai bine stam fericiti
Stefiii: si daca o iert o iert si nu o sa mai fiu cu ea
LariiiS`a: tie nu.ti pare rau de momentele astea pe care ar trebui sa le traiesti fericit sa nu te certi cu nimeni?.din cate stiu o sa pleci la bucuresti si o sa ne lasi balta.. nu vrei acolo sa.ti aduci aminte de momente placute?.o sa.ti fie capul umplut numai cu certuri si scandaluri
Stefiii: si plecarea mea la bucuresti ma va scapa de tot
LariiiS`a: te va scapa si de amintiri?.
Stefiii: de amintiri daca vreau pot sa ma scap de acum dar vreau sa ramana..
LariiiS`a: iti spun eu.acum iti doresti sa scapi sa uiti si sa pleci.dar vor veni momente acolo in care iti vei dori sa fie totul ca inainte.iti vei dori sa nu te fi certat cu nimeni..
Stefiii: sa ramana toate sau imi va fi mai bine si voi uita de tot..
LariiiS`a: uitarea nu e o solutie. sa uiti de tot ce a fost si inca sse petrece aici nu e o scapare.. e doar o amanare a chinurilor ce vor urma.
Stefiii: mda.. si ce vrei sa fac acum sa ma impac cu ea ?sa fiu din nou cu ea? ce vrei sa fac?
LariiiS`a: sa te gandesti la ce e mai bine pentru sufletul tau.sa iei o pauza si sa te gandesti la tot si la toate.. ca sa vezi daca merita sa te certi incontinuu.. o sa vezi tu cand mai cresti.ca acum esti inca un copil la fel ca mine si la fel ca ceilalti.o sa vezi cand o sa depinzi de tine si cand o sa fii destul de mare ca ai fi avut nevoie de zambete si fericire acum.si ti-ai fi dorit sa nu se fi intamplat multe din lucrurile pe care le provoci.
Stefiii: poate ca asa e dar nu inteleg de ce face ioana toate astea toti oameni gresesc dar toti oameni isi repara greselile si nu le mai fac
LariiiS`a: pentru ca e copil.nu stie inca ce face si nu realizeaza..
Stefiii: ea continua cu ele face azi un lucru o iert poimaine face altu
LariiiS`a: pentru ca nu esti acolo langa ea sa.i spui ce sa faca si ce sa nu faca inainte sa greseasca
Stefiii: i-am spus de fiecare data ce sa nu faca si ce sa fac si stii si tu ca nu pot sta cu ea si langa ea mereu e imposibil. astazi seara am sunat-o de 2 ori nu a raspuns. pe mess nu intra.ce pot sa fac?
LariiiS`a: nici eu nu pot.dar macar o poti  invata ce e bine si rau si-i poti spune de dinainte ce nu-ti va conveni sa auzi.
LariiiS`a: intra maii tarziu mi.a zis..
Stefiii: crezi ca nu am invatat-o de toate?
LariiiS`a: da nu tre s.o inveti din prima tot..tre sa.i explici si sa fii acolo langa ea la prima greseala ca sa.i poti spune ca nu ti-a placut ce a facut si ca pe viitor nu iti doresti sa mai faca.
LariiiS`a: trebuie sa.i explici nu sa o certi si sa o tratezi cu indiferenta.pentru ca nu le face din dorinta de a le face.ca daca era asa nu eram prietena cu ea..credema nu.si da seama desi ar vrea..are nevoie de putin mai mult timp ca sa invete..
Stefiii: nu am tratat-o niciodata cu indiferenta..si sunt dispus sa o ajut
LariiiS`a: "de azi n.o mai bag in seama las ca vede ea" asta ce e,cerere in casatorie?
Stefiii: am reactionat si eu la nervi..
LariiiS`a: tu mereu reactionezi prost la nervi .ia cand esti nervos citeste o carte
Stefiii: asa sunt eu .nu pot.nu sunt tu.eu sunt cum sunt eu.chiar daca sunt cum ma credeti voi
LariiiS`a: pai ce eu citesc carti la nervi:))?eu la nervi plang ..
Stefiii: eu nu plang zic unele lucruri care dupa le regret
LariiiS`a: si nu ti-ai dori sa nu mai spui lucruri pe care sa le regreti? lucrurile astea dor la fe de tare cum te doare pe tine
LariiiS`a: cand esti ranit.defapt dor mai tare ca atunci cand ai fi putut apara un gol..dar ti-a scapat.
Stefiii: ca si le pasa celorlati cand ma ranesc pe mine
LariiiS`a: [zi tu nu-s buna la asta:))?]
Stefiii: :))
LariiiS`a: sincer ..unora le pasa..da nu trebuie sa-ti arate tie ca sa te simti bine..
Stefiii: cui ?tie ioanei si atat?
LariiiS`a: .petrut?..parintii tai.?bunica ta.?coolegii ?.e de ajuns ca lor le pasa..exista multi oameni pe care tu nu-i cunosti indeajuns.. dar ei poate au avut grija de tine ..si poate te-au urmarit din umbra si si-au dorit sa excelezi.
Stefiii: lasa familia
LariiiS`a: ba dc sa o las?e importanta..tu esti important pentru ei..
Stefiii: si eu nu excelez decat la prostie.si in familie nu sunt bun de nimic.asa au zis ai mei..ca nu sunt bun de nimic.nimeni niciodata nu mi-a zis ca sunt bun la ceva.nimeni
LariiiS`a: pai excelezi la prostii pentru ca tu faci prostii..vrei sa fii important..tu crezi ca atunci cand faci ceva rau atragi lumea.da o atragi da nu intr.un mod placut..ci negativ.te faci recunoscut ca nu ceva placut.
Stefiii: am dezamagit pe toata lumea.. si cel mai mult. m-am dezamagit pe mine insumi pentru ca nu sunt cum imi doream eu sa fiu..
LariiiS`a: n-ai dezamagit pe toata lumea.n-ai facut asta..stii ceva?acum o jumatate de ora m-am certat cu bunica mea care m-a facut tuta si turbata .mi-a spus ca mi-a nazarit mie in cap sa ma fac reporterita si sa ma plimb cu microfonul peste tot..stii ceva?n-am plans[desi o fac acum]ci m-am simtit mandra ca nu am fost ca ea.si nu voi fi..o frizerita ce tundea 2 oameni intr-o zi si primea un salariu de nimic.
LariiiS`a: mama mea anul trecut nu mi-a spus la multi ani de ziua mea.dar a reusit in acel an sa.mi etaleze toate defectele..sa mi le reaminteasca mereu.in fiecare zi.a n-am plans.[desi o fac acum].ci am invatat din acele greseli si am incercat sa-mi schimb defectele in calitati.
LariiiS`a: da stiu ca ma iubesc.desi nu mi-o arata. stiu ca nu vor sa.mi spuna toate astea chiar daca le spun.stiu ca gresesc.da nu.mi mai pasa.si nici tie n-ar trebui sa.ti pese.ar trebui sa privesti in fata si sa spui zambind "eu pot sa fiu cum nu a-ti crede voi.."
Stefiii: dar nu spun eu nu sunt si nu gandesc asa .asa am fost eu mereu.dezamagesc pe toata lumea.fac numai lucruri gresite
LariiiS`a: nu dezamagesti pe nimeni.
Stefiii: ba da..
LariiiS`a: dc spui asta.?
Stefiii: pentru ca asa e. nu exista persoana la care tin, sa nu imi spuna ca am dezamagit-o
LariiiS`a: stefan asculta-ma.esti un baiat de nota 10.stii cati baieti ar vrea sa fie ca tine?esti frumos.habar n-ai cate fete ar vrea sa fie cu tine.esti un portar exceptional..daca nu erai nu jucai unde joci ..crezi ca ai dezamagit pe toata lumea ca ce?ca ai facut prostii?esti copil.cu totii facem prostii.
Stefiii: nu fac numai prosti.FAC TAMPENII.tampenii foarte mari
LariiiS`a: nu trebuie sa fim maturi pentru ca avem destul timp sa fim asa,si nu inteleg.ce tampenii?.explica
Stefiii: zic unele lucruri care nu vreau sa le zic,fac unele lucruri care nu vreau sa le fac,care ranesc persoanele din jurul meu la care tin si eu cand aud cuvantul dezamagit ca mi se adreseaza mie ca am dezamagit pe cineva
 pur si simplu e moartea mea ma apuca plansu in baie si zic ce am facut?si ma uit in oglinda si nu ma recunosc
Stefiii: asta sunt.nimeni nu ma poate schimba oricat ar incerca pentru ca am trecut prin prea multe. asta sunt un prost.
LariiiS`a: stii ceva?.eu cred ca am incerca cel mai mult pe lumea asta sa fac din tine un om bun si sa te schimb.stii ce am realizat in clasa a5.a?,tu niciodata nu te vei putea schimba oricat ai incerca tu sau altcineva..stii ce cred acum?.acum nu mai vreau sa te schimbi.
LariiiS`a: imi place ce esti asa cum esti,pentru mine n-ai dezamagit,daca ai facut atatea greseli cu fetele asta e.nu te-ai maturizat si esti inca un copil.o relatie acum e prosteasca si nu reprezinta nimic abia peste 10 ani cand o sa faci ce faci acum o sa pot spune ca ai dezamagit cu adevarat.
LariiiS`a: acum..sunt pure suparari copilaresti care maine poimaine se iarta..si nu mai are rost.eu m-am tot plictisit sa ma cert cu toata lumea.asta trebuia sa fie anul meu preferat.era ultimul si voiam sa fie totul frumos.sa ne purtam toti frumos .. pentru ca am vazut cum e la liceu. copii pe care in general ii consideram prieteni au ajuns la liceu si nu mai stiu sa salute..si ei intre ei fosti colegi nu se mai recunosc.si eu nu vreau sa patesc la fel..m-am saturat de atatea certuri..acasa am parte non-stop de critici.si 8b.ul e familia mea..tu cum crezi ca e cand intru in clasa si aud tipete.dau de unu altu care-mi spune ca "s.au certat din nou".dau de ioana care ajunge la baie si incepe sa planga ca iar v-ati despartit.
LariiiS`a: ma apuca si pe mine plansu cand ajung cu gandul la madalina si prietenia dintre noi trei.. tu crezi ca anul asta pana acu m-a facut fericita sau a facut pe cineva.?
Stefiii: .: nu




2 comentarii:

Anonim spunea...

barfa:|

Larisa spunea...

fi explicit/a.barfa inseamna a vorbi pe cineva de rau.nu cred ca in acea conversatie reputatia cuiva este stricata, sau cuiva ii sunt adresate cuvinte neplacute ci din contra este o conversatie intre doua persoane in care se acorda sfaturi si sugestii.Nu iti inteleg afirmatia astfel ca doresc sa iti retragi"cuvantul" sau sa duci ideea pana la capat cu argumente.Multumesc anticipat.