Lets talk about it.

28 aprilie 2011

Pentru tine.:).

Deci..imi calc..pe ..ah.orgoliu..vreau sa ne impacam.pentru ca esti un zeu .pentru ca nu imi ajunge o viata sa iti pot scrie cat de mult insemni tu pentru mine..[si asta-i felul meu de a-ti zice ca "te iubesc"]si daca nu iti spun ca te iubesc sau daca nu te iubesc cum iti doresti tu nu inseamna ca nu te iubesc cu toata fiinta mea.[tine cont ca folosesc expresia prea des ca sa ma pot obisnui..:|].
Nu mi-am dorit niciodata sa tin aproape de mine pe cineva mai mult de 2 saptamani pentru ca nu voiam sa ma indragostesc ,iar mai apoi sa sufar in final.Dar ai aparut tu si ai aparut ca cel mai frumos rasarit de soare de pe planeta.Tu ai avut incredere in mine, ai avut timp sa ma intelegi si sa-mi fii mai mult decat un simplu "iubit", ai avut rabdare cu mine si m-ai facut sa te vad cum nu pot vedea pe nimeni.
Nu vreau sa cunosc cu tine finalul, adevaratul final ce-ti lasa pe obraz lacrimi, iar in inima amintiri pe care sa-ti doresti sa le stergi , sa le dai afara si sa inchizi toate geamurile si usile.Nu vreau sa-l cunosc pentru ca mi-e prea bine asa.Tu ma faci sa zambesc chiar daca sunt suparata pe tine si ma faci sa uit si sa vreau sa o luam de la capat.Ma faci sa inteleg ce nu pot intelege singura prin felul tau caraghios dar serios de a explica, ma faci sa rad cu lacrimi cand imi povestesti intamplari din viata ta.
Si..ai dreptate.Nu vreau sa recunosc.Sunt un copil.Dar sunt un copil care tine enorm de mult la tine chiar daca nu-ti spune sau nu-ti arata.Nu imi place sa imi expun sentimentele , mai ales de fata cu tine pentru ca imi pot fi folosite impotriva ..dar chiar vreau sa intelegi ca nu vreau sa crezi ca esti pentru mine doar ceva ..din lipsa de ocupatie.
Sunt un copil si am nevoie de tine sa ai grija de mine asa cum ai facut pana acum.
Mai stii cand ziceai ca atunci cand ne certam sa spunem "Stop!" sa reluam ce faceam inainte si sa continuam cearta alta data?.
Eu spun stop acum si vreau sa ne continuam cearta cand va veni sfarsitul lumii.Nu vreau sa am in minte decat imaginea ta zambindu-mi siret.Vreau sa te tin minte ca pe cel de acum nu ca pe un baiat care sa nu ma mai bage in seama si cu care sa-mi uit prietenia dupa un timp din cauza unei "tachinari/incaierari/nustu" stupide..
Cred ca am plictisit cititorii si te-am plictisit si pe tine asa ca ma opresc.Decizia este a ta , dar vreau sa tii minte un lucru.Eu, am uitat de orgoliu, principii si demnitate precum si incapatanare si am facut primul pas.L-am facut doar pentru tine pentru ca insemni prea mult pentru mine si nu o voi mai face in viata mea pentru nimeni altcineva.
Probabil vei citi asta maine sau poimaine de ziua ta asa ca ia-l ca pe un + in cadoul tau si ca o mica declaratie ca sa poti vedea si tu cu adevarat cine esti defapt pentru fosta bruneta cu parul cret.
La multi ani.:*!

2 comentarii:

Bogdan Dadavici spunea...

Salut,
Numele meu este Bogdan Dadavici si reprezint Time2Play Studio.
Pentru a afla mai multe detalii despre noi acceseaza pagina noastra de facebook: http://www.facebook.com/pages/Time2Play/188798194482056
As vrea sa iti fac o propunere:
Daca iti place distractia, vino la TRIVALE MALL la etajul 2 si poti juca gratuit orice doresti, avem console xbox 360 (versiunea noua), kinect si binenteles wii. Poti veni cu prietenii tai, pentru voi este gratuit, de asemenea avem multe jocuri si pentru fete. Ceea ce primim noi in schimb de la tine este o parere despre noi scrisa pe blogul tau, nimic mai mult.
Astept raspuns de la tine.
Iti multumesc anticipat. O zi buna in continuare.
Bogdan Dadavici

Anonim spunea...

Deci esti o super scriitoare.
Si astept o compunere despre mine si cu pozele noastre.
Te pup, Teo