Lets talk about it.

5 aprilie 2011

Jurnalul copilului cu o lume verde..:)

22:07
Inca o noapte in care adorm plangand..Sau nu adorm deloc, dat fiind faptul ca durerea interioara, teama si imaginatia nu-mi dau pace;nu ma lasa sa inchid un ochi.
Si vreau sa inchid ochii.Sa nu ma mai gandesc.Sa uit tot,sa ma imaginez pe o campie verde,cu copaci verzi pe ici si pe colo, sa ma joc cu catei pufosi si verzi, sa ma intind si sa zambesc spre cerul de-un verde albastrui..sa ma joc cu norii in diferitele noante de verde, sa cant, sa rad, sa tip, sa plang..de bucurie..


 Sa uit de tot...     
Sa uit de greu...
Sa uit de ce-i in jurul meu..
Atipisem..Dar melodia zgomotoasa de pe utv ma trezeste..
22:15
Si 15..Cineva se gandeste la mine ar fi zis acum Ana ..Cine sa se gandeasca?De parca s-ar gandi la mine cineva..cine vreau..cand atinge ceasul ora 15.La mine nu se gandeste nimeni nici la si un minut..2..17..35..
Incep sa numar.Devin curioasa..1.2.3..a.b..c..21..22..s..t..Nu cunosc pe nimeni cu "t".Adica cunosc..adica..De ce fac asta?Nici macar nu cred in porcaria respectiva..Nu vreau sa se gandeasca nimeni la mine acum..Ba vreau..dar nu o face..Sunt multe lucruri mai interesante ca mine..
O las asa..e noapte..Mai bine revin la campia mea verde ce ramane verde si pe intuneric..Raman la gandurile mele ce raman sperante chiar si cand ploaia si vantul le duc departe.:).


Nu sunteti obligati sa cititi nimic.Mai bine va arat imagini cu lumea mea verde..asa cum as dori eu sa fie.Normal pozele nu vor arata intocmai pentru ca nimeni nu e nebun sa se simta in siguranta intr-o lume atat de verde..Dar eu o fac..in lipsa de altcineva..:)Enjoy.

Un comentariu:

Madaaa>:d spunea...

pozele sunt foarte frumoase...bine si compunere:*