Lets talk about it.

3 aprilie 2011

Leapsa..:)


Pentru inceput.Am gasit aceasta "leapsa" pe un site. Asa ca ..lipsa de ocupatie ma face sa vreau s.o completez. 

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând:
"Atunci,Jerome spuse ca vrea sa-l ia el , si i l-au dat" (Singur pe lume de Hector Mallot.
)
Sta pe biroul meu zi si noapte..
2. Fără să verificaţi, cât e ora?
10.30

3.
Verificaţi!
11.32

4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă)?
pijamale cu model de leopard..?!=))))

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
Vorbesc cu Medeea pe mess..Ma uit la poze.

6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
Il aud pe Max latrand la cainele vecinului.

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Am iesit ieri cu mama si matusa mea in mall.Urma sa vedem un film pe care nu l-am mai  vazut.Eh..am stat in final sa ne plimbam.:)

8. Ce-aţi visat ieri noapte?
Nu prea..am visat multe..Si sincer nu vrei sa stii ce am visat.:)
9. Când aţi râs ultima dată?
Cred ca ieri dimineata cand mi-am vazut fata in oglinda.. 

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
Un tapet groaznic de care nustu cum o sa scap..Cred ca intr-o zi ma apuc de jupuit..:-?Eh macar nu se prea vede un perete...sau doi.Sunt acoperiti de pat birou,sifonier si o chestie mare am uitat cum ii spune cu carti si jucarii.:-?

11. Daca aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
O acadea..:-??.Si ciocolata.:-?..A a a  si poate poate o inghetata cremoasa de langa brutarie..=P~

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Hm..Chiar nu am nici o idee.:-?.Nu retin niciodata numele filmelor..si de obicei uit ce am vazut.:)

13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
Daca am vazut..?.Pai eu vad multe lucruri neobisnuite..Nu stau sa enumar..

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
ăăă... pfoai..urmatoarea intrebare?:d.

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
Imi doresc sa cant in fata unei intregi multimi..Chiar daca stiu ca vocea ma lasa de tot la greu..dar vreau sa imi inving teama si tracul de scena.:).

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
Ane Marie.Angie.Ceva cu prescurtare la numele Bee..:-?Habar nu am..

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
Ha..aici am cam multe nume care imi plac dar o sa trageti concluzii..Deci pssttt.Nu are legatura numele cu persoanele din viata mea.
Stefan[chiar imi place numele..deci ..pe bune ciocu mic..=))]
George.[tot neamul meu e plin de george..vreau sa duc numele mai depare cred..]
Alexandru.
Andrei
...

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
da

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
Vrei sa o iei de la capat?

20. Daca aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
Sporturile..Adica mi-as dori sa fie numite sporturi mai multe lucruri gen mersul pe role,dansatul la bara[mi se pare foarte greu si imi place foarte mult].Mi-as dori sa se accepte sa fie sporturi ca fotbalul american, boxul, skandenberg-ul sau multe alte sporturi destinate barbatilor sa fie si pentru fete..:)

21. Vă place să dansaţi?
Cam da..am renuntat insa la lectii din oarece motive..

22. George Bush?
Omul asta..Nustu mie mi-ar fi fost jena..Oare cum a fost in scoala generala?.Pe bune..cu numele lui. "George tufis.."..:-s.Weird.!:|

23. Ce aţi văzut la televizor ultima dată?
Romanii au talent..:-??

24.
Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?
Ah, greu, ma. Nu prea stiu.Cine vrea..?

Un comentariu:

Madaaa>:d spunea...

zici ca e un interviu pt o revista:))) foarte smecher