Lets talk about it.

16 aprilie 2011

M-am saturat sa invat.!

Ati simtit vreodata ca va explodeaza capul?.Ati simtit vreodata cum o usita mica se inchide cu un lacat si se ingradeste cu un lant imens provocand un zgomot zguduitor in mintea ta si din acel moment nu mai poti asimila nimic?.
Nu mai vrei sa citesti..sa scrii.sa inveti..
Nu mai poti retine nimic.
Nu te mai poti gandi.
Vrei sa evadezi din lumea plictisitoare a invatatului si sa iesi pe afara..
Sa te bucuri de lucuri pe care sa nu fii nevoit/a sa le inveti si reciti ca pe poezie in fata unui profesor plictisitor care te invata lucruri plictisitoare ce nu te vor ajuta niciodata in viata ta plictisitoare de om de nimic ce esti.!.
Sa poti canta un cantec sau sa scrii o poveste fara sa fii nevoit/a sa primesti o nota usturatoare pentru ca ai falsat sau nu ai pus punctul pe "i" in creatia ta .!
Sa poti picta fara sa fii criticat pentru lipsa de creativitate, imaginatie si talent.
Sa poti dansa dansul tau inventat de tine fara sa ti se spuna ca nu respecti ritmul si ca nu se danseaza asa ceva.
Sa poti merge fericit oriunde si sa poti spune orice fara teama ca ceea ce spui e gresit si vei fi trecut in banca cu nota 4.!
Sa spui ce vrei stiind ca nu ti se va scadea nota la purtare.!
Sa vrei sa faci lucruri pe care sa nu le regreti mai apoi..
Sa renunti la carte..pentru o zi.Si sa privesti lumea in alte culori..


Eu sincer nu mai suport.Am fost meditata si parameditata din clasa 1.Am fost invatata sa iau numai 10 si 9 si nu mai pot.Nu mai pot gandi nimic, nu mai pot asimila.M-am plictisit.M-am saturat...Imi vine sa ma dau cu capul de pamant.!Sa ma culc pe jos..si sa ma trezesc peste 100 de ani cand nu se vor da examene pentru itnrare la liceu..Mi se tipa intr-una "Invata !.Mai ai 2 luni de scoala si trebuie sa intri intr-un liceu bun.!Invata!Invata!Nu mai sta de prieteni.!Nu-ti trebuiesc tie prieteni la varsta pe care o ai.Mananca cartea!."Voi nu v-ati plictisi sa auziti replicile astea iar si iar si iar?Sa fiti asa..plictisiti de situatie?.Chiar nu pot fi inteleasa.?.M-am plictisit.!Am mancat cartea pana acum.
Nici liceul nu-l mai stiu.Zinca?.Bratianu?.Dar mai apoi profilul?!Filologie?Filologie bilingv?Stiinte ale naturii?![:-&]


Mi se apleaca si mie ..:|...2 luni..:|..


Eh..As mai sta la tacleala dar se aude un tipat din camera cealalta "Lasa calculatorul!.Du-te si mai fa exercitii la matematica [,] ca anu' asta ai examen.!"[pe bune?chiar crezi ca trebuie sa stiu ca am examen in fiecare zi?.Lipeste-mi bilet pe frigider.Promit ca o sa tin minte.!~X(.:|:(]


Anyway.Whatever.However.or any else .Mi-ar placea sa va dati cu parerea in legatura cu acest post printr-un comentariu.M-ar bucura sa vad ca cineva citeste ceea ce scriu eu..Oricat de plictisitor ar fi..:-j.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu esti singura, nici eu numai suport, sunt in cls a 12a si peste 5 luni dau BACul si ma ingrozeste.Simt ca nu mai pot, si la urma urmei, la ce-mi trebe toate prostiile astea care ni le baga scoala pe gat?La nimic.