Lets talk about it.

18 aprilie 2011

Leapsa.

Am gasit aceasta leapsa pe blogul Domnisoarei Ioana Radu [iaundex.blogspot.com -->>sunt un mare fan al acestui blog.!] si am vrut sa o completez.


1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine?
Am simtit o data ca tata a fost mandru de mine ..cand la masa a zis ceva gen."Sa stii  ca eu nu zic asta doar pentru ca esti copilul meu, dar tu ai un adevarat talent si ma bucur ca ti-l expui.Multi ar vrea sa scrie asa cum o faci tu si nu pot.."M-am simtit prea bine:D.:))
2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
Pe mine..In diferite circumstante..

3. La ce eşti cea mai bună, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
"Cea mai bună"?.Niciodata nu esti"cel mai bun".Pot spune ca am talent la..scris.
4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi?
Faptul că nu fac niciodata ceea ce mi se cere.Gresesc ad
esea din curiozitatea de a incerca..
5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
Nu stiu?.Sa..ma dezbrac de orgoliu.inhibitii..si de stima de sine.
6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tăi?
Nu stiu..Cred ca am luat multe lucruri de la ei..Cel mai mult dorinta de a incerca si faptul ca intotdeauna invat din greseli..
7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta?
Nu stiu..Am zile bune si zile proaste.Zile in care vreau sa ma ascund intr-o cutie mai mica decat propriu-mi corp si zile in care m-as urca pe un stalp inalt dar nu foarte inalt pentru a putea fi vazuta de toata lumea..
8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
N-am de gand sa dau nume.Prostia se simte.Nu trebuie numita
/etichetata.
9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
Nu stiu sa exlic.Scartaitul acela asemenea celui provenit din miscarea apasata a unui deget pe un geam.:).Nu incercati asta cand sunt pe aproape.:)
10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionată?
Cred ca la ziua mea..Mi-as fi dorit ca totul sa fie perfect si aveam mari emotii.S-au transformat in cosmar ca de obicei cand parul meu a luat.o razna.:).No pictures pleaase.!
11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?
Norocul.
12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
Am parte de multe momente stanjenitoare..:)).
13. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat?
Chiar crezi că-ţi spun? :)
14. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
Cand a trebuit sa-i spun ...nu conteaza.:)
15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta?
De la a vrea până la a schimba e cale lungă. Dar as vrea ca parintii mei sa fie mai ingaduitori ,sa inteleaga ca mi s-a luat de invatat si am viata mea..Am 14 ani [almost 15] si ca pot sa-mi port singura de griji..
16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex?
Cred că nu vorbesc despre sex.Pe bune, sunt multe altele despre care sa vorbiti.
17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
Cand a vrut sa chiuleasca de la religie cineva ii  inventasem scuza:doamna mi s-au rupt dresurile asa ca a trebuit sa merg acasa sa mi le schimb.Acasa nu am mai gasit asa ca trebuia sa-mi cumpar.Nu am avut bani, am mers la mama la servici ca sa-mi dea bani, apoi am mers si am cumparat o alta pereche, iar mai apoi a trebuit sa ma intorc acasa ca sa ma schimb..Asa a trecut ora..:d.N-a mai  pl
ecat.Om cu frica de Dumnezeu.:))
18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti?
Ierti multe cand iubeste:-j, dar nu imi place sa iert minciuna..Pe bune zi-mia devarul..nu ma doare ..asa tare.
19. Ce calitate a jumătăţii tale de viaţă îţi este cea mai dragă?
Stie sa ma faca sa rad..stie sa ma faca sa uit..sa-l iert cand spune glume proaste si ne certam.are multe calitati pe care le indragesc.:)
20. Care a fost jucăria ta preferată în copilărie?
Am iubit foarte mult un plus[un elefant].Cand eram mica adoram India si implicit elefantii..Insa maia veam o papusa..Care fusese a mamei.[va dati seama cum arata.:d.]Era facuta din carpe .si fata ii era construita din ata..Nus tiu de ce dar am iubit papusa aia mai mutl decat orice..Nu o mai am..Bunica mea a considerat-o prea veche si a aruncat.o..Elefantul insa zace inca cumintel pe un scaun din sufrageria ei.Il vizitez des.Nu pot sa-l uit..:).Mi-au placut insa fooarte mult si masinutele teleghidate.[baietoasa.:d.]
21. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
In ziua de azi nu ma 
mai pot baza decat pe mine..Nu e nimeni destul de aproape de tine fix in momentul in care vrei sa plangi.Vrei sa tii in brate un prieten dar locuieste prea departe..:d.In schimb ma descarc si ascult sfaturile bunelor mele prietene A.[intotdeauna o gasesc pe mess sau la telefon.si apreciez asta.] I. ..[putin apsenta dar intotdeauna prezenta cu sufletul..sper] and M.[prin oricate am trecut..am ramas ce suntem si tot vom fi ..indiferent de noi.:)]
22. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi?
Se poate si pe ce?.In fine..am o senzatie de a proteja animalele.[Max ,Saari, Lisa->caini and Elvis, Cubaneza,Microcip, Portocala->canari =>dati-i drumul si radeti de numele lor.:)).].Dar excluzandu-le pe acestea simt nevoia de a-mi proteja bunica[desi ma enerveaza extrem de mult in unele situatii], parintii si prietenii.Oricat de apropiati/departati ar fi.:)
23. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult?
Jurnalism si..sincer imi place domeniul criminalisticii..Cel putin programele de pe ID si Zone reality.Nu ca as lucra in domeniu..:))
24. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
?..Cine..Nu pot sa spun..m-ar apuca plansul din cauza amintirilor.:).E inca prezenta/prezent..Singurul lucru ce ma bucura e ca o vad fericita/fericit.
25. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeleasă?
Nu vreau sa raspund.
26. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
Nu am un cuvant preferat..Dar imi place expresia"Just smile.!"
27. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
Oriunde unde am persoanele cele mai apropiate.
28. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi-a fost făcut vreodată?
Nu sunt complimentata des..Insa pot spune ca am avut un moment in care m.am simtit foarte bine cand cineva mi-a spus anumite lucruri..ce mi-au parut sincere
 si m.au facut sa realizez ca poate ..poate.
29. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxată?
Sunt multe persoane care ma fac sa rad in anumite momente.Majoritatea sunt Tata si prietenii.
30. Care a fost primul tău vis împlinit?
Visul meu implinit?.Pai pot spune ca m-am simtit excelent in momentul in care am auzit "Larisa, continua sa scrii ai talent.!"
31. În ce an al vieţii tale ai simţit că te-ai schimbat cel mai mult?
La 13-14 ani.Cam anul trecut ..cand multi ce nu m-au mai vazut de mult nu m-au mai recunoscut..S-au persoane de la alte clase[gen d] m-au i
ntrebat daca sunt noua in scoala..:)))
32. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?
Calculatorul, telefonul mobil..:-??
33. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut cu o persoană de acelaşi sex cu tine?
Habar n-am..Sunt nebuna de fel dar nu exagerez cu nebunia.Oricum chiar de ar fi n.as avea motiv sa spun aici.:)



Va invit sa raspundeti si voi printr-un comentariu la aceasta leapsa.:). 

Niciun comentariu: