Lets talk about it.

15 aprilie 2011

Leapsa.Daca as avea 18 ani...

Leapsa gasita pe sirenna.wordpress.Completata si de miiine.:.x


Daca as avea 18 ani...


1.A vrea sa nu-mi mai doresc sa cresc.


2.As vrea sa fiu constienta de frumusetea pe care o am.


3.As continua sa ma indragostesc...:.x


4.As vrea sa ma reapuc de dansuri...sau sa cant..:-?


5.As intelege ca cea mai importanta pentru mine sunt eu si nu as mai avea nevoie de nimeni care sa ma lase singura la greu.


6.Nu mi-as mai taia parul scurt.


7.As zambi si as rade in continuare pentru ca un zambet nu face rau nimanui. Keep smiling.


8.As incepe sa mananc mai des...:d.Si nu as mai manca doar sandwich-uri..


9.M-as imprieteni cu mai multi baieti..Fetele sunt certarete rau.:|.


10.Mi-as face in fiecare zi o alta coafura..:))


11.Le-as spune tuturor ca ii iubesc.Adica tuturor persoanelor pe care chiar le iubesc...


12.As merge intr-o zi in centru cu o foaie pe care sa scrie "free hugs".:x.Cine vrea sa ma imbratisezee?:x.


13.As ignora mai mult si as renunta la pasare..Macar pentru o zi sa-mi pese de mine...


14. Mi-as petrece mult mai mult timp vara afara ..singura sau cu prieteni..


15.M-as duce in fata sediului ProTv si as striga in gura mare"Eu vreau sa fiu crainic tv.!"."Andreea Esca esti batrana.!"."A venit timpul pentru 'Andreasca'?:))))."


16.Mi-as cumpara un camion de ciocolata.:-?...

17.As face rost de numarul tutulor celor cu care am fost in generala[adica intreaga scoala] si as planifica sa ne intalnim.


18.Sincer?.M-as intoarce la scoala.Dar sa fiu in clasa a5-a.Doar pentru o zi.Daca nu m-ar lasa as cumpara vopsea roz si noaptea as renova scoala.[-(.

Niciun comentariu: