Lets talk about it.

21 octombrie 2011

Ce inseamna sa fii singur..?

Ok..Vreau sa vorbim despre singuratate..Si nu vreau sa vorbesc doar eu ca de obicei[da stiu ca va plictisesc enorm ;ziceti macar mersi ca ma descarc aici decat face-to-face .ar dura muult mai mult:)].Revenind.Mai jos aveti parte din raspunsurile catorva binevoitori care mi-au raspuns la intrebarea " Ce intelegi prin singuratate..?" sau "Cum te simti ?"
Enjoy.

andreea=D ftw: de ce m-ar afecta intrun fel..adica bine toti suntem diferiti. Mie-mi place ca am timp sa ma cunosc mai bine 
 -->> apreciez enorm copilul asta.e foarte sincer..si ma bucur ca unii oameni chiar se simt bine inconjurati de singuratate.a si da. chiar nu credeam vreodata ca moa si don'soara andreea vom fi prietene dupa bine-meritatul "tu cine cacat esti?"=))).oricum.e un copil minunat si o bufniteasca sefa la 9i.:)

Alexandra Alexandra : naspa. ca o persoana respinsa, barfita, si neimportanta pentru unele persoane

--->>si nu credeam ca voi tine legatura cu Alexandra dat fiind faptul ca ea e din Oradea si ne-am cunoscut acum 3 ani la Felix.
Anyway..simt ca are dreptate..desi o fraza scurta..una la obiect..V-ati simtit vreodata respinsi?.Eu da..Vreodata barfiti?.Ce e viata fara barfa?! .Neimportanti?.Eu sunt neimportanta mereu..

Darina : eu zic ca e bine cateodata sa fii singur...ca sa te gandesti...sa ai putin timp doar cu tine.daca intelegi ce vreau sa zic; normal ca dupa ceva timp ai nevoie si de altcineva..nimanui nu'i place sa fie mereu singur 

---->>Cat de usor poate Darina sa spuna"ai nevoie si de altcineva..".E ceva simplu?.Nu..niciodata nu e simplu sa renunti la un el pentru un alt el pe care inca nu l-ai cunoscut..Uneori e imposibil sa renunti..alteori..

A.l.i.c.e ™ : singuratatea nu este un sentiment placut.te face sa te simti singur,marginalizat,exclus si iti pune la indoiala increderea in tine.cel putin asta e parerea mea

Energy of Love :X : Singuratatea apare atunci nu cand ceilalti chiar nu te baga in seama ci atunci cand in inima ta te simti pierdut... Te simti greu si ti-e frica..
Energy of Love :X : Singuratatea sociala nu e atat de grava precum singuratatea emotionala..
Energy of Love :X : Desi daca esti emotiv si pana atunci nu ai patit asa ceva poti fi ranit in toate modurile vietii..
Energy of Love :X : Sentimentul ca nimanui nu ii pasa de mine.. Ca sunt doar privita dar nu si inteleasa...

----->>nu pot sa exprim cat de mult imi place expresia"doar privita dar nu si inteleasa.."..E atat de..atat de reala..Si e frustrant..atunci cand ..cu un zambet fals privesti o persoana si..ea nu face decat sa-ti ofere un alt zambet..realizezi ca expresia ta e prea buna..si ca durerea ta e invizibila..ai vrea sa-i spui"nu-i zambetul meu.." dar esti prea inocent ca sa fii inteles..asa ca zambesti..

Rose .: singuratatea e mai naspa atunci cand pierzi pe cineva decat atunci cand nu l-ai avut deloc, pentru ca sentimentul se accentueaza mult mai tare, pentru ca sti cum a fost cand ai avut persoana respectiva. si e ca... un gol si te/ma simti/simt incomplet/a.
 Rose . : Sa aprofundez? Asta e mai complicat Hm.
Cand... pur si simplu nu ai si nu ai avut niciodata pe cineva, singuratatea e deja acolo. Si daca il ai de la inceput, cu timpul te obisnuiesti cu el. Pentru ca nu e... un soc. Stiai de la inceput ca e asa, ai timp sa intelegi situatia si parca nu doare la fel de tare.
In schimb, cand pierzi o persoana, mai ales una la care ti foarte mult, e... cu totul altceva. Te... loveste pur si simplu din plin si cu toata puterea si sentimentu' e groaznic si insuportabil. Si-ti vine sa-ti dai cu ceva in cap, dar mai bine nu. Simti ca ceva e incomplet, ca nu e in regula, ca lipseste.
Practic, tot ce poti simti e lipsa si asta te... rupe in mii de bucati. 

----->>Iti multumesc foarte mult Irina pentru cuvinte..Sunt chiar foarte profunde si nu vazusem partea aceasta a ta..te exprimi chiar frumos..Si ai atat de multa dreptate..atat de multa..incat nu-ti mai pot comenta afirmatia!:))

bianca Blanche: ce inteleg eu prin "singuratate" ,sa spunem ca e un sentiment pe care il simti cand nu ai pe cineva alaturi 

Broken Violin: pai sa vedem...pt mine singuratatea e o chestie foarte subiectiva...adica pot sa fiu intre o mie de oameni si sa ma simt singura...e atunci cand ai impresia ca esti singur pe lume, ca nu exista nici macar o singura persoana care sa gandeasca sau sa simta la fel ca tine...
Broken Violin :cat despre cum ma face sa ma simt
Broken Violin: ma face sa intru in panica, sa ma pierd cu firea, sa nu mai gandesc limpede si sa simt ca ma sufoc...pt ca nu exista nimic mai rau decat sa fii complet singur...e ca si cum nu mai ai de ce sa traiesti.
Pot sa spun doar multumesc pentru toate raspunsurile voastre..Si multumesc ca voi ati aprofundat subiectul si nu ati raspuns tot prin"naspa.nasoool.nasparliu":).

Am promis ca o sa raspund si eu la intrebare deci..Ce inseamna pentru mine sa fiu singura?..Inseamna sa dispar incetul cu incetul..Pentru mine singuratatea reprezinta o usa spre un imens..nimic..E oribil..Si e si mai oribil sa te simti singur alaturi de cineva..Cand simti ca speranta aia a disparut, cand simti ca ai tras de acea ata atat de mult , cand ai tot innodat-o si innodat-o incercand s-o faci sa tina la nesfarsit dar acum toata ata a devenit un nod..Si cu toate acestea..nu poti renuntat la acel nod..
Sa fii singur..e groaznic..Dar sa fii singur si sa simti ca e din vina ta e cutremurator.. Singuratatea este o moarte lenta..spunea cineva..Si..cata drepatate frate!Si cand esti singur..parca astepti sfarsitul..Si nu vine!.Nu vine.!De atatea ori , cand aveai parte de clipe frumoase ti-ai dorit ca ea sa ramana  acolo...sa se opreasca timpul..sa mai astepte..si..acum parca te rogi de ea si nu vrea sa vina sa te ia..
Expresia Adinei "nu exista nimic mai rau decat sa fii complet singur...e ca si cum nu mai ai de ce sa traiesti." ma face parca sa plang..pentru ca e prea reala..Subliniaza acel sentiment stupid de pierdere completa pe care-l simt deseori..Ati avut parte vreodata de vreun moment in care sa te opresti , sa privesti o multime ce nici macar nu te observa si sa spui.."eu pentru ce traiesc?"Nu-mi raspundeti la intrebare.
Ma simt singura acum..Chiar ma simt..Si chiar e groaznic..E si mai groaznic pentru ca ma simt singura cand sunt inconjurata de atatea persoane..si..totusi..ma simt singura..Nu mai e la fel..si totusi voiam sa ramana la fel..
Il iubesc..Si totusi nu ma asculta..Nu vrea sa inteleaga ca suntem diferiti..Ca e diferit..Ca sunt diferita..Ca..ca ceva a disparut si eu vreau acel ceva inapoi..E prea greu?..Stiu ca e prea greu..Nu vreau sa-l incarc cu viata mea..Nu vreau sa se simta mutilat de experientele mele..de problemele mele..nu vreau sa-i impartasesc nimic pentru ca nu vreau sa-l incarc..Nu vreau sa fiu o povara..Desi..stiu ca sunt..doar prezenta mea e o povara..si situ cum doare..si nu vreau sa-l doara..
Sunt prea diferita..Merit sa exist?..Oare chiar merit?..Oare una din multitudinile de stele de pe cer chiar e a mea?..Chiar imi apartine?..As vrea sa am o stea si sa stiu ca sunt menita sa traiesc atat cat traieste ea..Dar eu nu merit nimic..Eu sunt menita sa fiu singura..Sunt pedepsita sa simt singuratatea indiferent de fundal..si sufar..E greu..E prea grue si nuv reau sa ma doara..desi..doar..doare atat de tare..nu vreaua jutor..desi sunt demna de mila nuv reua mila.nu accept..Sunt totusi o persoana ..chiar si asa..si trebuie sa lupt..Singuratatea poate fi distrusa..poate?..Nu stiu..Palavragesc..Tot ce stiu acum e ca il..uf..nici cuvantul nu-l nimeresc.!
..Astept comentarii.:)


2 comentarii:

♥♥Rose♥♥ spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
♥♥Rose♥♥ spunea...

Nu esti singura.. ai langa tine familie si prieteni... care nu iti sunt alaturi din mila, ci pentru ca tin la tine.
Deci capul sus, nu esti singura >:D<