Lets talk about it.

7 octombrie 2011

Am dreptul sa fiu eu!.

Postarea de azi e speciala..Pentru voi poate nu..dar pentru mine este..
De-a lungul timpului am observat cine imi citeste blogul , cine mi-l critica , cine si-l tine in propria lista cu site-uri vizualizate si cine intra doar pentru caterinca din chat..
Mi-am primit o critica urata din partea unei persoane ,ce-mi interzicea aproape, sa  scriu ce "vrea muschiul meu" pe blogul MEU...Mai..hai sa va explic care e treaba cu acest blog.
Eu..nu scriu pentru ca voi sa cititi si sa primesc laude .Ce-i drept daca am spus "astept comentarii" este pentru ca vreau sa fac un anumit lucru cu el si priveste comentariile/vizualizarile.Ideea e ca am spus ca astept comentarii si din motivul ca vreau sa stiu parerile celor care-mi citesc blogul despre creatiile mele.Despre greseli, critici constructive si sfaturi, idei...NU injurii.
Dar revenind..Nu scriu pentru voi..Eu scriu pentru a ma descarca..Pentru a spune ce simt .Imi exprim durerea in scris si ma descarc aici..Nu-mi place sa fiu suparata de fata cu voi, nu-mi place sa am o expresie trista a fetei..Urasc sa fiu asa..Si urasc sa ma cunoasteti si voi asa..Vreau sa ma stiti vesela, zambareata, nebuna s.a . De aceea tot ce scriu are o tenta negativa, o reprezentare neagra a realitatii mele..Ce scriu aici are legatura cu ce simt eu fata de anumite lucruri.M-am saturat sa-mi spuneti"nu mai scrie aia., scrie aia, scrie despre aia.."
Copii!.Scriu despre ce vreau.!.Daca vreau sa scriu despre faptul ca iubesc asta am sa fac.Daca vreau sa scriu despre cat de groaznica e logica asta am sa scriu..Daca vreau sa scriu cat ma enervati cand va bagati unde nu cunoasteti am sa scriu.!..
Nu va suparati pe mine..Si iertati-ma ca va bag in oala pe toti..dar..intelegeti-ma..Nu suport sa fiu obligata sa fac ceva..Si nu suport cand acest singurul lucru [blogul] care-mi apartine MIE clar !.AL meu!.Numai al meu.! este criticat intr-un mod urat de alte persoane si mi se cere sa scriu despre ceva/cineva pe el...Acest lucru..e..cel mai bun prieten al meu cand toti mi se culca si nu vreau sa imi distrugeti si dreptul asta!.Dreptul de a avea un prieten virtual.Un prieten doar al meu..care poate avea vizitatori..

Daca totusi simtiti nevoia ca vreti sa cititi despre ceva anume, va invit sa lasati un comentariu la aceasta postare cu un subiect oricare pe care il vreti voi. In functie de [..]..voi incerca sa scriu [daca pot] despre acel subiect..Desigur depinde si subiectul..Nu scriu despre manele si nu voi critica persoane...Nu vreau ca blogul meu sa devina un stupid tabloid.Multumesc mult.!

2 comentarii:

Octav♀寅 spunea...

M.am cam speriat la postarea asta :)). Larisa, genul tau e genul tau si nu trebuie schimbat, sincer nu ma plictisesc sau altceva cand citesc postarile..:-??. Continua asa cum stii tu, nu cum spun altii! :)

P.S. Sper ca nu am spus in alte comentarii din greseala vreo critica de.asta nasoala :-s :))) mult succes >:D<

♥♥Rose♥♥ spunea...

Ai dreptate! Este dreptul tau sa scrii despre ce simti si sa te descarci aici. Keep going my dear >:D<