Lets talk about it.

30 septembrie 2011

De ce?

De ce trebuie sa fiu inconjurata de tine?
De ce trebuie sa existi tu?
De ce nu vrei sa intelegi ca nu esti bine venita in lumea mea si ca vreau sa pleci?
De ce nu intelegi?
Pur si simplu..
De ce?
De ce trebuie sa ma obosesc privindu-te.?
De ce nu pot sa inchid ochii si sa te fac sa dispari?
De ce trebuie sa imi incarc dispozitia cu tine?
De ce nu vrei sa intelegi ca nu esti decat un nimic?.
De ce ma faci sa-mi manjesc blogul cu randuri despre tine?
.De ce joci gresit?
De ce nu accepti ca ai pierdut?.
Vreau sa fiu fericita..In orice colt al lumii in care m-am aflat mi-am dorit atat..:sa fiu fericita..Si tu..voi..voi criminalilor nu m.ati lasat..nu ma lasati.m-am saturat de voi..dispareti o data..dispari tu creatura cu coarne..dispari..si lasa-ma sa zambesc cu inima . Accepta ca sunt iubita, accepta ca iubesc..accepta ca ai pierdut lupta asta si accepta ca orice ar fi nu voi pierde in fata ta..E o miza prea mare ca sa renunt.
Nu renunt.Si nu voi renunta niciodata ,deci pleaca..Te rog pleaca si nu ma provoca..Pentru ca nu sunt ce par.Si pot fi ce nu-ti poti imagina..Si eu pot face rau..Dar eu fac prea mult rau..Deci piei Satana ..Pleaca in lumea ta..indeparteaza-te de a mea..ascunde-te..pleaca..mori..

Nu vreau sa-ti mai vad chipul..de-a pururea....Adio si drum bun.Sa fii fericita pe al tau drum..Dar sa nu apari in lumea mea...ca-i var si.amar de pielea ta.!:*

3 comentarii:

♥♥Rose♥♥ spunea...

Asa cum ai spus, sa nu renunti. Sa nu te lasi niciodata invinsa de niciun "demon" sa ramai aceeasi Larisa zambitoare si optimista pe care o stim si o iubim! >:D<

Bianca Tomescu spunea...

bravo larisuc:o3,te pricepi:o3

Octav♀寅 spunea...

frumoos:> ai mai schimbat stilul cu imaginile astea:> :)) dar foarte buna postarea:)