Lets talk about it.

3 septembrie 2011

M-am saturat de anonimi!

Eu nu inteleg de ce nu vreti sa colaborati cu mine.
Am fost fetita draguta si amabila si am pus chiar in partea stanga foarte vizibil o listuta cu cateva reguli ce vreau sa fie respectate aici.
Oameni buni,chiar e atat de greu sa respecti un anumit lucru ce nu cere un mare sacrificiu?
Nu vreau anonimi.!
Nu sunt obligata sa va ascult, sa va citesc comentariile sau sa va raspund la ele daca sunt anonime.
E ultima data cand vad si accept sa-mi scrie un anonim..
De ce?
Pentru ca nu e normal.
Vreau sa va cunosc, sa va ascult sfaturile , sa primesc critici , sa comunicam, dar nu intr-un fel anonim.
Sunt deschisa tuturor comentariilor, rautacioase, cu sfaturi, cu lauda, cu critici, orice.
Dar nu anonime.
Pentru ca nu este un blog anonim..
Asa cum eu m-am prezentat, asa cum eu va ofer o mare parte din viata mea , asa va cer si eu sa-mi spuneti macar un nume.
Nu sunteti obligati sa imi dati numele de familie, sa-mi spuneti viata voastra.
Nu va violez intimitatea.
Cer doar un nume, sa stiu cu cine vorbesc.
E de ajuns sa-mi spuneti ca va numiti"Giorgel din Galati" sau "Mitica" ori "Mirabela 5c" respectiv"Zambila ,15 ani"..
Nu conteaza modul in care va faceti cunoscuti mie si cititrilor mei , conteaza doar sa nu fiti anonimi.
Intelegeti-ma si pe mine..
Vreau doar atat..


Va multumesc anticipat si astept o schimbare din partea dumneavoastra.O zi buna va doresc.!

2 comentarii:

Madaaa>:d spunea...

intr-adevar este foarte urat sa iti dea cineva sfaturi sau sa te critice si sa nu stii de la cine sunt...

Larisa spunea...

parca esti mai revoltata ca mine=))))