Lets talk about it.

2 septembrie 2011

Sushi prin Aiud

Intr-un restaurant la sosea,pe o straduta numita Aiud, cam la iesire din Alba Iulia ,se serveste sushi!
Nu iubiis` acei sushi de care stim cu totii, daca vorbeam de ei, nu va mai scriam .
Nu pot spune decat ca romanii nu mai stiu cum sa fure, sa prosteasca  sau sa castige de pe urma prostilor, in a caror categorie ma autoinclud.
Cica , restaurant cu nume gen Texas "El Peso" si aspect taranesc, pai..ce pot spune,arata foarte convingator.Eu m-am convins de frumusetea acestuia de la intrare, unde un iepuras din plus cam nespalat, de culoare ..de culoare nu stiu..ori alb (de acolo trag concluzia de nespalat)sau ciocolatiu, cafeniu..nu stiu sa-l denumesc , ma invita inauntru..
Pentru ca asa e domne la moda mai nou prin "La Roumanie" pe partea stanga statea asezat intre doi pereti un acvariu  nici mare, nici mic,jegos(pe bune,aia nu stiau de curatenie periodica) cu 2 pesti, unul rosiatic care statea..statea acolo nemiscat si altul alb, sau auriu care "alerga" cat pentru doi.
Tot restaurantul avea 6 masute , de forma patrata si de lungime o mana(mana de copil 15 ani)+ 3 canapele rosii din piele de lungime juma' de restaurant , cu scaunele si masute rosii , din piele si acestea :>
M-a amuzat teribil ca restaurantul asta "bengos" era defapt o carciuma , meniul mic si ala , dupa ce ca nu avea nici o pagina intreaga cu mancare , avea 4 pagini cu vinuri, tuica, palinca, whiskey si alte bauturi gen si 3 pagini cu bere.Ce pot spune, ospatarita ce era si bucatareasa(care sincer arata ca cea de la "copiii de la 402"->desen animat ultra televizat prin lume si ultra cunoscut de voi) trebuia sa fie foarte mandra de averea pe care o avea, expusa in mare parte pe rafturile de la bar.
Masa, a fost cum nu se putea mai delicioasa, snitelul meu parizian din puisor de gainuta, a fost preparat doar la suprafata , ca sa arate a snitelus, caci carnita era gumita. Frate, pe scurt: CARNE CRUDA!
N-am comentat, am mancat si am tacut, nedorind sa fac mofturi celui care platea masa si caruia i-am refuzat ciorbita de perisoare ,ca de! eu voiam snitelus .
Deci dragii mei, ce pot spune, mancarica de 15 lei+cartofiorii de 3 lei de la "EL PESO" nu merita nici un peso.
Sfat:...Nu mancati niciodata prin restaurantele astea afisate la drum , daca nu sunt promitatoare si chiar par dubioase.Eu am tacut, am tacut, dar la un momentdat tacerea poate costa.N-am patit nimic, era doar carne cruda, dar puteti sa va alegeti voi cu boli si sintome , nu numai greata si dezgustare, precum si sentimentul "ba da prost sunt de-am ajuns sa mananc carne cruda..nici nu mi-era foame.:|"
am uitat sa mentionez ca afara se numea "el paso" si in meniu scria "el peso"?:))
da probabil  era la allegere dupa placul fiecaruia cum
sa il denumeasca.:)).eu raman la "el peso"

2 comentarii:

Madaaa>:d spunea...

:)) pare a fi un restaurant deosebit, cu parcare privata:)) scris chiar si in engleza pt cei care nu cunosc limba:)). si cu ciorbita de burta la doar 9 lei daca nu ma insel:)))). este o oferta destul de tentanta:)). merita:>:)))))

Larisa spunea...

la ciorba ai painea gratiis=))