Lets talk about it.

29 septembrie 2011

Te iubesc...

15.Viata mea e ciudata

Se aseaza usor pe.o bordura,aseaza scrisoarea si cadoul langa si-si prinde chipu-i in palme..
-Esti bine?.
-Da..sunt..Larisa,de ce imi esti tu prietena?Adica de ce nu esti ca ceilalti?..De ce nu ma ocolesti si tu ca toti ceilalti copii spunandu-mi ca sunt o ciudata..Ca sunt diferita..De ce tii cu mine?
-Pentru ca nu esti asa cum spun ceilalti..Pentru ca nu sunt obligata sa fac ce fac ceilalti..Pentru ca eu vad in tine un copil bun..Pentru ca esti prietena mea cea mai buna..Suntem doar noi doua..Ce nu intelegi?
-Eu..Am atatea probleme..Robert nu mai da nici un semn de viata, ai mei ma considera o pacoste, nimeni nu stie nimic de mine, nici la dansuri nu ma mai simt in siguranta..Ma schimb..Si odata cu mine se schimba tot..
-Te ascult.Ce nu intelegi?.Explica-mi tot..Descarca-te.
-Bine..Iti explic..Dar ..promite-mi ca ramane intre noi..
Erau multe probleme in viata fetei.Incerca-se de prea multe ori sa isi ascunsa suferinta..Incetase..Trebuia sa spuna cuiva..Atunci...cand simti ca nu te mai poti ajuta..apeleaza la un prieten..un prieten ce va fi gata de a te asculta..
-Larisa..Parintii mei ma urasc..Viata mea e ciudata..Eu sunt ciudata..Nu ma mai simt bine cu mine..Nu mai simt prezenta in corpul meu..Si ma doare inima..Ma simt o pacoste unde ar trebui sa fiu iubita..Si am senzatia ca nu sunt fata lor..
-Nu spune asta..Ei te iubesc..Poate nu arata..Si esti fata lor.nu spune prostii..
-Tu nu intelegi.!.Se cearta non.stop.Si eu ascund secrete.Prea multe secrete.Si nu mai pot duce in mine atat de multe.Imi vreau sufletu-mi inapoi..Vreau sa fiu fericita..Nu mai sunt fericita de ani buni..Cand vin acasa dau in certuri..Nu ma asculta..Nu ma vad.Nu ma simt..Nu stiu ce-i cu mine..Ma critica, ma judeca ..e tot ce stiu sa faca ..Si eu m-am saturat..m-am saturat..as vrea sa plec..undeva..departe..sa nu mai simt toate cele simt..sa nu mai fiu inconjurata de atata ura si de atata durere..sa ma simt ..nu stiu..nu stiu cum e sa te mai simti..bine..
Ma apropii de ea si o strang in brate..Izbucneste in lacrimi .Plange atat de tare..Mi se rupe inima....
-Si vor sa se desparta..Nu inteleg ca ma doare..Nu inteleg ca nu-i suport sa-i vad asa mereu..in fiecare zi..Ei nu inteleg..Pur si simplu..
-Gata ..Linisteste-te .E de ajuns..
-Robert nu mai da nici un semn de viata..Si cred ca nu ma mai iubeste..Mi-am auzit..vorbe..Nu stiu ce sa ma fac..El e singurul care mi-a mai ramas ..Mereu a stat cu mine..Mereu m-a inteles.Mereu m-a ajutat cand am avut nevoie..mereu a fost acolo..Si acum nu mai e..Larisa ajuta-ma te rog..Ce sa ma fac?.
-Linisteste-te..Te rog..
Tzaarr.!
-Scuza-ma 2 minute te rog..
Ma ridic , iau telefonul din poseta si ma indepartez putin..Auzisem de la persoanele in varsta ca asa e politicos cand vorbesti la telefon..
-Alo?
-Larisa!.Ce faci?..Sunt..Mihai.
-Mihai..Buna..Doamne..de cand astept telefonul tau..Ce faci?..Cum esti?...Nu m-ai sunat de mult..M-ai uitat?
-Doamne..Cum as putea sa te uit..?.Stii cand incepi sa-ti faci veacul prin spitale ceva mai multe luni nu mai poti sa uiti persoanele la care ai stat paznic..
-Asa e..Iarta-ma ..N-am vrut sa-ti reprosez ceva..Mai bine spune-mi ..Cand ai de gand sa te intorci?..
-Pai ..nu mai stau mult..In vreo 2 saptamani ma voi intoarce.Am terminat aproape proiectul si voi reveni victorios..
-Doamne..Ce ma bucur..Mi-e dor de tine...Atat de dor..
-Si mie mi-e dor iubito..Te iubesc..
-Si eu!
-Pa.!
-Sta..pa..
________________________________________________
-Inca un shot de tequilla..Si repede..Deja ma plictisesc aici..
-Fratioare..Nu crezi ca ai baut cam mult.?Si cu cine ai vorbit la telefon?Gagica?
-Da..Ii era dor de mine..Am zis sa o sun sa vad ce face..
-Poate te insela.Si tu o deranjai.
-N-are ea tupeu..O omor daca face asa ceva.!.
-Hai ma fi serios..Dai tu in femei?
-Frate..Nu stau sa-ti explic tie ce fac eu cu ce-mi apartine mie..Auzi draguta..si o bere te rog..
-Imediat domnule, spuse chelnerita crispata.
-Hai si nu mai fii asa timida .Mai bine spune-mi cum te cheama.Uite pe mine Mihai.!
-Dupa consumatie mai discutam..domnule Mihai....

Va urma..

Va rog sa ma scuzati daca nu este o postare foarte detaliata..Nu am mai scris de mult si..mi-am cap pierdut ritmul.Imi cer scuze si promit ca voi surprinde data viitoare.Astept comentarii!.Multumesc anticipat.:*

2 comentarii:

Bianca Tomescu spunea...

=D>

♥♥Rose♥♥ spunea...

E suberb! I want moooore!!!! Serios vreau sa stiu ce se mai intampla =))).