Lets talk about it.

27 septembrie 2011

Lasa-ma.!

Am si eu o intrebare...Ma vede si pe mine cineva aici.?Sunt cumva nula?.Exist?..Nu..se pare ca pentru unele persoane eu chiar nu exist.
Stiti..Ma gandeam uneori..Cand iubesti..si probabil esti iubit..nu meriti oare sa fii lasat in pace?.Lasa-ma in pace.Dispari..pleaca in lumea ta..demon incarcat cu rautate..Lasa-ma sa iubesc ..Vreau sa iubesc si merit sa iubesc..Am facut oare atat mult rau incat sa nu fiu si eu fericita?.De ce nu ma lasi sa fiu iubita?.De ce nu pleci?.Vreau sa pleci .Cufunda-te in lumea ta diavol malefic ce-mi strici fericirea cu un zambet fals.Ce-mi alini supararea cu o vorba rece ..faptura necurata ce-nsufletu-mi ai intrat fara de voie.Am lasat portile deschise ca o lasa ce cauta alinare si mi-ai intrat alaturea cu gand de rau si suparare.M-ai linistit..mi-ai vorbit dulce..apoi m-ai injunghiat pe la spate ca luptator far' de curaj..
Stai linistit demone..Sunt vie..Si supravietuiesc.Pentru ca iubesc.Si pentru ca iubirea mea e pura, e neinfricata, iubirea unui copil inocent desi inocenta i-a fost furata..Zambesc..pentru ca sunt fericita..Zambesc pentru ca nu pot fi invinsa.Zambesc pentru ca sunt iubita de ceea ce sunt si zambesc pentru ca mi-e alaturi..Nu ca tine , un inger fals , o masca a unui necurat cu sange rece..
Atat.Atat esti tu..Un biet luptator ce nu va castiga..nimic..pentru..ca..lupta pentru ce nu-i apartine si lupta intru distrugerea persoanelor nevinovate..Eu n-am facut nimic..Doar..am iubit.si iubesc .si indiferent de tine voi iubi..Deci ia-ti adio demon drag de la sursa mea de tristete ..fugi..Alapteaza-te la sanul altei fete ce cauta sprijin.Fugi..Cu ochii atintiti in fata si nu privi inapoi..Esti doar o urma ...o biata urma...un nimic..Si pentru tine ..nu simt nimic.Nici ura , nici compatimire , nici intr-ajutorare..nimic..Esti nula.Esti atat de nula-n fata mea..!.Pleaca si inchide ochii..Nu meriti sa vezi ce ai in fata-ti..


Uite-o cum ma minte
Oare chiar nu simte ?
Pentru mine s-a dus
Iubirea i-a apus.
Tanjeste suferinta
In deplina credinta
Nu stie ce vrea
Dar nu va avea
Un om cu bunatate
Poate avea de toate
Un om cu suflet rau
Va plange-n sanul sau
Va suferi durerea ce-am suferit-o eu.
 Fi binecuvantata.Sa ai parte de numai bine..dar..nu de la mine.

Un comentariu:

♥♥Rose♥♥ spunea...

Superb!
Ai mult talent si stii sa spui lucrurilor pe nume.
Felicitari >:D<