Lets talk about it.

25 octombrie 2011

Te iubesc...

17.Ma prostituez ca sa-mi ajut mama..


Din greseala, umbra i se face vazuta prin deschizatura usii si parintii realizeaza ca e de fata..
-Irina?Esti acolo?..intreaba aproape blocata femeia.
-Nu!Nu sunt !Sau cel putin nu voi mai fi!tipa fata furioasa si fuge in camera ei inchizand usa..Se aseaza rezemata de usa si plange..Chiar mai avea lacrimi?
-Irina..Te rog asculta-ma..nu e ceea ce pare.
-Da cum e ,tata?Cum e? Cum poti sa ma minti in continuare?.Nu sunt proasta.De ce ma considerati asa de proasta?.
-Nu te consideram scumpo proasta..Te rog deschide usa sa vorbim..
-Nu mama!Nu deschid nimic.Puteti sa-mi spuneti si de acolo adevarul..bine, daca nu va e prea greu.
-Dar..
-Nici un dar!De ce m-ati mintit?!Cine sunteti defapt?Cine sunt parintii mei adevarati?De ce..de ce nu mi-ati spus?De ce?
-Uite..Stii ca tatal tau e bolnav si..Ei bine..
-Ei bine sunt impotent.Cu mine nu poate face copii..Asa ca te-am adoptat cand aveai doar cateva luni..Mama ta reala a murit la nastere si pentru acest lucru tatal tau te-a urat atat de mult incat te-a abandonat..
-Tatal meu ma uraste?De ce?N-am facut ..nimic..
-El considera ca ai ucis-o pe mama ta si pe iubirea vietii lui..
-Vreau sa-l cunosc!
-Cred ca e imposibil scumpo..Adica noi am avut voie sa stim doar motivul pentru care ai fost data spre adoptie ...nu si adresa persoanei..
-Nu pot sa cred..De ce nu mi-ati spus?De ce ati preferat sa ma tineti in minciuna?.Va urasc..!
-Pentru ca te-am considerat copilul nostru inca din prima clipa..
-Si ce?..de schide usa incet..Invadata de lacrimi ii priveste fix in ochi..
-Asta nu va da dreptul sa-mi ascundeti adevarul..Nu sunteti parintii mei!
-Dar noi te-am crescut, Irina!
-Dar nu voi m-ati facut!M-ati mintit!Nu vreau sa va mai vad niciodata..!
________________________________________________________
-Papusa.Fa-ne si nota de plata.Si daca se poate ia-ti liber pentru restul serii..Ne mai cunoastem si noi.Imi povestesti toate detaliile despre..nu stiu..despre meniu.
-Cum doriti domnule, raspunde placut surprinsa chelnerita.
-Pff..Ma bufneste si rasul.!
-De ce frate?
-Ai doar 16 ani si iti iese la perfectie meseria cu agatatul..Ma itnreb oare, ce-o zice Larisa cand o afla..
-Nu trebuie sa afle..Asta e doar..pe moment..nu e chiar..inselat..Eu plec..Mi-a venit"comanda".Ne vedem maine.Pa frate.!
-Hai pa..Distreaza-te
Tanarul se ridica si-si conduce noua prietena la un taxi, urmand sa dea comanda catre cel mai apropiat hotel..Ce sa faca acolo?Simplu.Ce ar putea sa faca un tanar destul de ametit si de drogat cu o tanara chelnerita si dansatoare intr-un club.
Deschide usa brutal si o pofteste inauntru.Arunca cheia pe jos, impinge cu piciorul in usa inchizand-o si incepe sa o sarute..O izbeste de perete..ii intinde mainile si o saruta pe gat..
-Ai iubita?.intreaba aceasta brusc..incercand sa-si dea tricoul jos.
-Da..
-Unde e?
-E acasa..In romania..Ma asteapta.
-Si tu esti aici..cu mine.
-Taci si saruta-ma.
O ia pe fata si o arunca in pat, continuand a se dezbraca unul pe altul..La un momentdat suna telefonul.
-Cine e?
-Larisa.
-Cine e Larisa?
-Iubita mea.
-Raspunde-i.
-Nu.Vreau sa ma bucur de tine.
-Dar se va ingrijora.
-Are incredere in mine.Nu te mai gandi la ea.Ma stresezi.Taci si fa-ti treaba..
Dupa o jumatate de ora, fata ce se sprijinea cu cpaul pe pieptul lui ii spune:
-Stiu ca nu va place sa vorbiti dupa, dar raspunde-mi: O iubesti pe prietena ta?
-Da..O iubesc enorm.
-Atunci de ce o faci sa sufere?
-Ce vrei sa spui?
-Te-ai culcat cu mine.Cand va afla nu-ti va face cadou vreo masina..De ce ai vrut sa faci acest lucru?
-Nu stiu..Am baut..Mi-ai placut.Am simtit nevoia..Ea e departe..SI chiar si asa, ea nu-mi ofera acest lucru..
-E virgina.
-Da..
-Sa nu-ti bati joc de ea..Eu am fost violata la 14 ani, chiar de tatal meu..Acum sunt silita sa ma culc pe bani cu orisice barbat pentru ca nu-mi ajung banii de la club sa platesc chiria si medicamentele mamei..
-Mama ta e bolnava?
-Da..Are Alzhaimer..Scuze..Probabil nu te intereseaza..De obicei nu vorbesc cu cei cu care impart patul dar..
-Nu are nimic.Imi place sa ascult.
-Tu esti diferit..Imi pare rau ca m-am culcat cu tine..Prietena ta va fi distrusa cand va afla..
-Nu va afla..Sper.
-Eu trebuie sa plec..Probabil mama s-a trezit si are nevoie de mine..
-Da' te tine mine?..Adica..Nu e frustrant atunci cand nu-si aduce aminte cine esti?
Fata se opreste din a se imbraca si se aseaza pe marginea patului..Cu lacrimi in ochi:
-Crede-ma..nimic nu e mai dureros pe lume decat sa-ti privesti parintele, pentru care trebuie sa te prostituezi ca sa-l intretii, in ochi si el sa nu poata nici macar sa te recunoasca..Sa te intrebe cat poate el de inocent "Cine esti?" si sa-i spui calm, cu durere-n suflet "fetita ta"
-Te cred..Si-mi pare rau..Uite.Ia plicul asta..Poate o sa te ajute..
-Dar e prea mult, spune aceasta realizand, nu pot sa-i iau..
-Acolo sunt bani pentru presatie si pentru faptul ca te-ai deschis si ai vorbit cu mine..Plus ca m-ai facut sa realizez cine sunt si ce fac..
-Iti multumesc din inima , Mihai!.Banii astia nu i-as fi strans nici in 3-4 luni..Multumesc.!
-Multumesc si eu..Apropo, cum te cheama?
-Hope...Ma cheama Ana Maria Nanu , dar mi se spune Hope.


Scuzati daca mai are greseli de scriere..N-am avut timp sa corectez..

4 comentarii:

♥♥Rose♥♥ spunea...

Amazing! Ador seria asta.. esti GENIALA! Abia astept urmatoarea postare :X

MariaG spunea...

Cand am citit titlul,am ramas socata. :|
Mereu ma surprinzi.
Asta imi place foarte mult la tine. :x

Anonim spunea...

Superb... Larisa scrii atat de bine.. Ma lasi de fiecare data uimita.. E atat de intens si chiar felicitari! ... Scri mult mai frumos ca mine! :) >:D<

Larisa spunea...

Ma faci sa te plesnesc Ioana.Nu exista "scrii mai frumos ca mine".Exista."scrii diferit fata de mine".Toti scriem frumos in felul nostru.nu exista un fel anume "cel mai frumos".Si tu scrii.doar ca[,] cu alta intensitate.alte sentimente.alt spirit.nu te subestima.!