Lets talk about it.

8 octombrie 2011

Te iubesc...

16."-Dar stie ca e adoptata.Simt eu.!"

-Scuze..Era Mihai..
-Nu-i nimic..Hei..cum mai e?..
-E..bine..Se intoarce in vreo 2 saptamani..
Cand ma intorc mai bine ii vad tigara ascunsa sub picioare..
-De ce fumezi?Stinge tigara.Nu vreau sa ma iau de tine in momentul asta..Vom purta discutiaa sta alta data, dar acum.STINGE TIGARA!
-Bine..Bine scuze..Si..revenind..nu esti fericita?.
-Nu prea..Nu stiu..
-Ce vrei sa spui?.
-Irina..De la un timp..Simt ca Mihai nu ma mai iubeste..Simt ca scanteia dragostei noastre s-a sfarsit cu adevarat..Simt ca..nu-mi mai pasa..
-Ce vrei sa spui?.
-Nu stiu..Nici macar eu nu-mi mai controlez senimtentele..Si faza cu plecatul..Nu l-am mai vazut..Nu stiu ce face..Simt..ca nu mai suntem noi si..simt ca nu-mi mai pasa..Apoi..cand ma gandesc la asta ca apuca frigul..Simt cum tot corpul se raceste instant si-mi pierd vocea..vederea..auzul..ma pierd pe mine..
-Il iubesti..Tu nu poti trai fara el..Asta e adevarul..Nu poti..
-Stiu..Dar in ultimul timp am simtit ca nu mai pot trai cu el..
-Nu inteleg..De ce?..Ca..a plecat?
-Nu..Irina..esti prietena mea cea mai buna ..Tu si Madalina..care din pacate tocmai acum in momentele astea s-a gandit sa ne paraseasca pentru un ocol in jurul lumii..
-Da..inteleg..
-Asculta..Poti pastra un secret?.
-Eh..Nu prea.![=))].Dar venind de la tine.pot face o exceptie..
-Mai stii cand eram vanata intr-o zi la fata..?
-Da..Atunci cand ai intrat in usa noaptea nu?Ce-as fi vrut sa-ti vad fata![rade]
-Da..teoretic..Defapt..M-a batut..
-Cine?Usa?Da ..M-am prins.!
-Nu.Nu usa Irina.Mihai.!
-Stai putin ca m-ai ametit de tot.Ce e cu Mihai?..Stai..Mihai te-a batut?!
-Da..Te rog sa nu mai spui..Am jurat ca nu spun nimanui..O sa am bata iar daca spun cuiva..
-Larisa,tu te auzi ce spui?Cum sa te bata?Cum sa te bata iar?!Tu nu ai spus nimanui??
-Nu..a vazut momentul doar mama lui..Dar i-am spus sa ma lase sa rezolv singura...
-Si.ai rezolvat ceva?
-Nu..Il iubesc..Simt eu asta..
-Cum poti sa il iubesti?.El te bate.si tu il iubesti?!Esti nebuna.!
-Da..!Il iubesc.! Ce vrei sa fac?
-Nu e iubire..Esti ca..esti o sclava..nici nu stiu ce esti..Esti..Doamne dumnezeule..Il lasi sa te bata?Si nu spui nimic?
-Nu.!Si nu vreau sa scoti un cuvant.!
-Bine..daca tu spui asta..
-Irina..Intelege-ma..Nu pot..Nu pot sa ma despart de el..Nu pot sa renunt la el si nici nu vreau..Il iubesc..E..e tot ce am.
-Nu e tot ce ai..Ai familie..Ma ai pe mine..Pe Madalina..Nu e el singurul..
-Da..am familie..Irina..Mama e grav bolnava..Are cancer..Si e in ultima faza..Va muri..Tata e distrus..De-abia se tine pe picioare..Toate problemele cu mine cu mama..l-au daramat...E prea mult..Nici eu nu mai rezist..Nu mai suport o despartire..Raman aici..Teoretic..sunt fericita..
-Teoretic Larisa..
_________________________________________________

La fel ca in fiecare seara, paseste usor neauzita si nevazuta in casa ce nu-i era primitoare..De data aceasta cearta era mult mai ampla , cu un alt subiect..Curioasa din fire se apropie de usa..:
-Cred ca stie..Tu nu intelegi?.Stie adevarul..O simt.
-Nu inteleg.Cum sa stie?De unde sa afle femeie?
-Nu stiu..Dar stie ca e adoptata.Simt eu.
La ultimele cuvinte fata fetei se ingalbeneste..Incearca sa-si stapaneasca plansul si duce mana la gura..Se pare ca mama fetei crezuse ceva ce nu coincidea cu ce stia fata..Dar acum..era prea tarziu..Aflase.Era adoptata..Putea sa fie mai rau de atat?


Va urma..

3 comentarii:

Anonim spunea...

Superba! Modul in care scrii si modul in care ma faci sa simt ceea ce ai scris ma uimeste! Larisa foarte bine!

MariaG spunea...

GE-NI-AL! :)
Imi place sa citesc blog.ul tau.

♥♥Rose♥♥ spunea...

Ma omori cu zile cu postarile astea! Scrii superb :X Abia astept continuarea :X:X