Lets talk about it.

28 octombrie 2011

Te iubesc...

18. Nu stii ce pierzi..Defapt.Nici eu nu stiu

24.00
Stand in pat si ascultand muzica Irina astepta macar un semn de la Robert..Macar un mesaj..Nu intelegea nimic privind relatia dintre ei doi..La un momentdat decide sa-l sune chiar ea..:
-Alo?
-Alo, buna Robert..Sunt Irina.
-Irina?..Buna..Ce vrei?Mai ales..la ora asta?
-Pai voiam sa vorbim..Nu m-ai sunat si nu stiam ce mai e cu noi doi ..si..
-Noi doi?Irina..credeam ca ti-ai dat seama si tu ca nu mai exista nici un noi..Ne-am despartit..Adica, nu te supara, nu e vina ta dar, pur si simplu nu merge..Nu ne potrivim..Ramanem prieteni, ok?
-Aaa..da..sigur.
-Nu te supara..
-Nu , nu-i nimic, inteleg..Scuze de deranj..Noapte buna..
-Noapte buna.
Lasa telefonul jos pe pat si ramane blocata.Putea fi ceva mai rau de atat?Il placea pe baiatula cela de mai mult timp..Acum..i se spulberasera orice sansa de a mai fi cu el..
Voia sa vorbeasca cu cineva despre acest lucru dar..n-avea pe nimeni..Sta putin pe ganduri apoi isi suna prietena..
-Alo?
-Larisa, te rog.. spune incet ..printre suspine
-Irina mama, ti-ais etat ceasul prost?u vezi cat e ora?
Bufnind in plans fata ii cere nesperat ajutor..Nu stia ce sa faca..se simtea pustie..
-Irina.Nu mai plange.Vorbim dimineata..ok?
-Te rog nu..
-Culca-te.
-Sta..
-Biiiip..
Isi Pierduse speranta..Era cu adevarat singura..Daca nici macar Larisa nu o asculta atunci era cu adevarat o cauza pierduta..
Peste un sfert de ora se aude un ciocanit in geam..Speriata, stinge lumina si face liniste..Se aude din nou..Se apropie incet..si vede o umbra la geam..Cuprinsa de spaima da draperia la o parte si..La geam era chiar Larisa ce dadea semne ca vrea sa intre...
-Ce..Ce faci aici?o intreaba deschizand geamul.
-Chiar credeai ca am sa te las sa-mi plangi in telefon?Era musai' sa vin.!Ajuta-ma sa intru ca am inghetat aici...Doamne, bine ca stai la parter..
-Larisa, esti chiar nebuna.!Cumd e te-au lasat ai tai sa pleci?
-Le-am spus ca ai nevoie de mine..Simplu..Asa.Deci, ce s-a intamplat?
-Robert s-a despartit de mine..raspunse sfioasa..
-Pentru asta plangi tu?raspunde blocata, ridicand dintr-o spranceana si uitandu-se fix spre Irina.
-Si..pentru ca sunt adoptata.
-Ok..stai..CE?!
-Da..Ce-ai auzit..
-Povesteste-mi tot..
Dupa ce i-a impartasit Larisei toate problemele ei...
-Ok..Nu am nici cea mai vaga idee despre ce sa spun..Dar cred ca pot avea o solutie care sa te faca sa mai uiti putin de toate astea..
-A nu..Nu iar o solutie ingenioasa de-a ta care-mi aduce de obicei numai necazuri..
-Nuuu.Uite..Cam cate dorinte ai tu?
-Dorinte?.Pff..Multe.!
-Sa zicem ..ca ai 26.
-Ok..Ce conteaza asta?
-Hai sa facem o lista..Cu 26 de lucruri pe care vrei sa le faci.O sa indeplinim impreuna fiecare dorinta de acolo..Ok?
-Bine..

Lista urma sa arate cam asa:
  1. Sa urc pe acoperisul unui bloc si sa tip cat de tare pot 
  2. Sa cant in fata unei multimi
  3. Sa scap de virginitate
  4. Sa invat breackdance
  5. Sa termin de lipit intreaga camera cu fotografii
  6. Sa-mi fac parintii sa se iubeasca ca la inceput
  7. Sa-l plesnesc pe Mihai pentru ca mi-a batut prietena
  8. Sa o revad pe Madalina
  9. Sa-l fac pe Robert sa se indragosteasca de mine
  10. Sa o ajut pe Larisa sa fie fericita
  11. Sa scriu o carte despre viata mea;sau cel putin sa i-o povestesc cuiva pentru a scrie una
  12. Sa pot sa o infrunt pe mama spunandu-i adevarul
  13. Sa vad o stea cazatoare
  14. Sa fiu din nou copil
  15. Sa fac clatite colorate cu Larisa
  16. Sa ma pot tatua pe mana fara ca tata sa faca crize
  17. Sa fiu iubita
  18. Sa fiu populara
  19. Sa nu ma mai gandesc la ce imi aduce ziua de maine
  20. Sa am o casa a mea
  21. Sa pot sa am un catelus al meu mic si pufos pe care mama sa nu-l arunce pe geam
  22. Sa pot sa spun "Te iubesc" si sa simt cu adevarat acest lucru
  23. Sa fiu suuuper bogata
  24. Sa nu mai fiu mintita.
  25. Sa invat sah si baschet..
  26. Sa-mi cunosc tatal.
Unele dorinte erau chiar stupide, fetele nemaiavand idei, dar chiar si asa,lista cu dorinte adusese un strop de culoare pe chipul fetei..Radea din nou..Larisa isi facuse treaba.
-Ei, cred ca trebuie sa plec..Le-am spus alor mei ca nu va dura mai mult de o ora, dar deja e 3 dimineata.Ma bucur ca te simti mai bine totusi..
-Da..Si iti multumesc.Nu stiu ce m-as face fara tine.
-Nici eu nu stiu ce m-as face fara mine!Glumesc.Hei tu esti cam alba la fata..Ai mancat azi?
-Da..
-Cred ca ai racit..Ar fi bine sa-ti faci niste analize.Chiar nu-mi place cum arati de la un timp.
-Asa am sa fac..
-Ok.Te-am pupat.Ai grija de tine si sa ma anunti daca indeplinesti vreo dorinta
-Cu siguranta!.Noapte buna, iubito.
-Noapte buna, Irina.



9 comentarii:

♥♥Rose♥♥ spunea...

Superb.. de fiecare data cand iti citesc postarile sunt uluita.. ador felul in care scrii.. e atat de profund.. felicitari :X abia astept continuarea :*

Mihaela Ivan spunea...

pierduse*
plesnesc*
e gramatica, nu chineza. e chiar atat de greu? ;))
nu poti spune ca sunt greseli de graba sau asa ceva ca nu are cum.
ma rog, treaba ta, dar nu sunt singurele greseli de gramatica de prin compuneri :).

Larisa spunea...

multumesc pentru avertizari .nu am spus ca sunt perfecta si nici nu vreau..nu cred ca trebuie sa.mi reprosezi asa urat ca am cateva greseli.[si in momentl de fata doua.]sincer niciodata nu.mi corectez lucrarile.daca sesizeaza cineva ceva imi spune..uite mersi de sfat.o sa.mi corectez chineza.:)).

Anonim spunea...

Larii daca nu continui te bat! Ador ce scrii la nebunie :x

Edi 8B . spunea...

Surprinzator ! Dar chiar imi place :). O sa citesc intr-o zi toata seria asta :-?

Rose spunea...

Iubesc stilul tau de a povesti si povestea in sine e superba.
Nu ma iau de greselile de ortografie si blabla, pentru ca stiu cum e, e imposibil sa nu gresesti la tastatura cand scri.
Totusi, in anumite parti mi s-a parut ca te puteai exprima mai bine, ca atunci cand ai spus "Lista urma sa arate cam asa", dar nu ies foarte tare in evidenta, deci e bine.
Keep going pentru ca trebuie sa citesc continuarea.:x =P~

Larisa spunea...

da stiu:))..poastarea de fata nu e intocmai perfecta.m postat-o pentur ca trebuia sa postez dar nu va ramane asa...oricum..intreaga poveste va fi refacuta dupa ce o voi termina.aici..e doar o ciorna.:)).multumesc oricum de observatii.o sa fiu atenta pe viitor.:">

Mihaela Ivan spunea...

n.a zis nimeni sa fii perfecta, dar consider ca daca ai de gand sa scrii, ar trebui sa stii sa scrii corect gramatical. nu sunt rea, era un sfat, dar totusi deranjeaza faptul ca te incapatanezi sa publici cu o gramatica proasta.
have a good day.

Larisa spunea...

stii?.nu scriu pentru o revista, nu scriu pentru un ziar.nu scriu pentru ceva public.greselile mele gramaticale nu sunt extreme.din moment ce scriu destul de citet si nu folosesc "tz/shy.jm/zoop/etc"...si blogul asta e doar ..o ciorna gen.iti apreciez foarte mult sfatul si chiar ma bucur ca imi spui unde gresesc.pe viitor o sa incerc sa fiu atenta la limbaju-mi..:).