Lets talk about it.

12 august 2010

About me..:)

Sunt..un copil..oricat as creste de mare:)
As vrea...sa'i fac pe toti sa zambeasca ..
Nu'mi place..sa fiu mintita..
Ma tem..de Dumnezeu..sid e paienjeni:-s
Aud..poate lucruri pe care varsta nu m'ar lasa sa le stiu..
Imi pare rau..daca uneori nu am fost unde s'a avut nevoie de mine..
Imi plac..lucrurile marunte:)
Nu sunt..niciodata cu picioarele pe Pamant..
Dansez..pentru ca ma face sa uit de toate..
Cant..pentru ca'mi aduce aminte cine sunt..
Niciodata..n'o sa incetez sa fiu eu:)
Rar..iau note proaste:)))
Plang..de cate ori simt nevoia sa ma descarc..:|
Nu'mi place de mine..cand sutn nedreapta:)
Sunt confuza...deseori.
Am nevoie de..iubire..
Ar trebui ..sa nu pun suflet in tot...
Mi'as dori..sa fiu inteleasa..
Visul meu..sa ajung cineva..:P
Intotdeauna imi voi tine minte..prima prietena.:)
.....uneori...poate de cele mai multe ori...sau poate niciodata..:)

Niciun comentariu: