Lets talk about it.

10 august 2010

Pentru ea:">

In viata mea am avut parte de multe prietenii..unele de durata..insa despartirea de ele mi'a creat mult rau..acum..cred ca in sfarsit am gasit prietenia adevarata..o prietenie cu de toate..:).Si pentru ea am facut aceasta compunere.Sper sa va placa atat voua..cat si ei:*:>
1.Cine?Cum?Cand?Unde?De ce?
O cunosc din clasa intai ..insa n'am fost de la inceput bune prietene..Dupa cum v'am spus..umblam cu altii si nu eram prea apropiate.Insa din clasa a6'a am inceput sa vorbim mai mult..am inceput sa devenim prietene.In clasa a7'a mi'a fost cea mai buna colega de banca pe care am avut'o.De la inceput ne'am potrivit:)).Amandoua vorbarete si inventive ne gaseam mereu in timpul orelor cate ceva de facut.:)..8->
2.Cine e?Si..cum e?:)
In primul rand o cheama Voica Ioana si este cu aproape un an mai mica ca mine[cat imi place sa'i amintesc mereu asta:))].Are un talent desavarsit in domeniul muzicii,avand o voce incantatoare.Insa.nu este singurul talent.;).Olimpica la matematica si fizica,are cateva medalii frumusice:-?[dar sincer ma intreb oare ce se sinchiseste atat cu fizica asta..:))].In orice caz acest talent al ei ma ajuta si pe mine la cate un test:-";))
Este o fata extraordinar de ambitioasa care stie ce vrea si intotdeauna face tot posibilul sa aiba ce'si doreste.:).Nu'i plac oamenii care mint si barfesc.Nu'i place lipsa de originalitate si cei carora le zic eu:)) "xerox copiator total":)).Nu'i plac oamenii care nu stiu sa poarte o conversatie si nici oamenii care'i spun mereu ce sa faca.Este in zodia pesti lucru ce'mi place cel mai mult pentru ca zodiile noastre seamana dintr'un punct:)).Eu sunt gemeni si ambele zodii sunt duble.:).eu doi copii ea..doi pesti:)).Barbatul ideal pentru ea este "Ioannaa .: in orice caz sa fie devotat:)"..deci v'ati dat seama.:).Nu'i place sa faca poze mai deloc fiindu'i teama ca imaginea ei ar strica toata poza si ii displac deseori momentele in care eu tin aparatul in mana:)).
3.De ce este prietena mea?De ce o iubesc?
De ce o iubesc?Dar oare de ce iubeste fluturele polenul florilor?De ce isi iubeste catelusa puii ei?.Va raspund eu.Pentru ca pur si simplu este ea.Pentru ca pentru mine face parte din familie..imi este ca o sora pe care eu nu o voi avea niciodata..Este pentru mine ca cel mai frumos dar asezat sub bradul de Craciun.Si nu va pot explica sentimentul pe care i'l impartasesc.
Mereu are grija de mine in felul ei..este vesela si plina de imaginatie.Insa ..este mereu si cu capul pe umeri si matura..Deseori are grija sa fie matura si pentru mine:).Ii ador forma de salut cand imi spune mereu pe mess"helau:*".Intotdeauna isi da seama cand sunt trista si face in asa fel incat tristetea mea sa dispara sub un val de rasete .Pentru ca ii ador parul acela blond si misterul din ochii ei caprui .Pentru ca o pot iubi si in zilele in care ma enerveaza la maxim:)nevrand sa facem decat ce vrea ea:)
Pentru ca simplitatea cu care adesea rezolva totul si uneori ma scoate din belele ma uimesc.
Pentur ca fara ea n'as fi alcatuit vreo 30-40 sau chiar 50 de pagini de conversatii la scoala si pe mess dintre noi:)
Pentru ca ii iubesc rasetul  prin care imi dau seama cu adevarat fericita si pentru ca niciodata nu m'a lasat la greu.Pentru ca nu m'a abandonat la greu si pentru ca nu a renuntat la mine in favoarea altora.Pentru ca mereu m'a ambitionat in ceea ce am facut si pentru ca mi'a dat speranta sa cred in viitor si in ziua de maine.:)
Pentru ca prietenia noastra va fi vesnica..pentru ca eu asa "am vazut"...Si pentru ca..Urmatoarea conversatie va ramane vesnic in inima mea...chiar daca una dintre noi..pentru mine a disparut..chiar si asa ..p-power forever nu..Ioana?:)..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Madalina:Stii,prietenia noastra nu se va sfarsi niciodata!..Eu ma vad peste ani stand la cafea toate 3..
Larisa:Da..Eu mereu am o viziune..Mereu va vad..acolo la Sarra Caffe stand de vorba..Eu si cu tine casatorite cu copii langa noi..iar tu Ioana logodita cu un super tip :> si gata de maritat!"
Ioana:Da..voi cu carucioarele langa voi=)).babe.Eu inca tanara gata sa ma maritB-)!
Larisa:Tu aia burrrlaca::>:))"








Niciun comentariu: