Lets talk about it.

23 august 2010

Pentru colegii mei:)..


                                    


Stiu ca veti pleca
Si ca nu va mai fi cum era
Totul se va sfarsi
Cu totii ne vom risipi
Vom pleca undeva
Sa ne croim cate'un drum in viata candva
Ca sa ajungem cineva
Sa ne cunoasca si pe noi lumea:))
Si vom uita de trecut
De tot ce'a fost la inceput
Vom uita de copilarie
De anii cand ne pasa doar de'o jucarie
De zilele de vara cand eram toti pe afara
Indiferent de varsta si aspect
Aveam cu totii acelasi dialect
Si nu ne certam si nu ne injuram
Cu totii ca fratii ne comportam
Nu ne uram..nu ne vorbeam pe la spate
Daca aveam ceva sa ne spunem..n'o faceam prin fapte..
Dar asta e..totul s'a pierdut.
Chiar daca vrem nu ne mai putem intoarce in trecut
Si poate privim acum inapoi
Cu speranta sa redevenim noi..
Insa totul a trecut
Si oricat am vrea nu mai poate fi refacut
Dar ceea ce trebuie retinut..
Este ca toti am avut totul si totul am pierdut
Am pierdut o copilarie frumoasa
Si cred ca tuturor asta le pasa..
Si poate nu constientizati
Dar pe rand..o sa plecati si o sa uitati..
O sa uitati de generala si de profesorii vechi
Care insa..va deveneau prieteni pe veci..
O sa uitati zilele in care mereu chiuleati
Cand de profesori credeati c'o sa scapati..
O sa uitati si de meciurile de la care niciodata nu lipseati
Si va zbateati din greu in sala ca sa intrati..
O sa uitati si de farsele pe care le faceati..
De usile rupte,geamurile sparte sau celelalte lucruri pe care le dezmembrati..
O sa uitati de baietii cu care mereu va certati
Pentru o fata pe care mult o placeati[pt baieti:))]
Ei..dar tot ce a fost ramane'o amintire..
Nu mai putem acum decat sa ne aduce aminte de copilarie
Si nu mai putem decat sa ne gandim
La vorbele invatatoarei care spuneau mereu :"-Te previn !"
Doamna invatatoare care mereu ne spunea
Sa nu dam cu piciorul copilariei caci curand va disparea
Ne spunea mereu sa o traim din plin
Caci vor venii anii cand tare mult o sa ne'o mai dorim...
Noi niciodata nu am crezut..dar timpul a trecut..
Si deabia acum imi dau seama cata dreptate a avut..

Un comentariu:

Madaaa>:d spunea...

:-< chiar frumos. bravo tie