Lets talk about it.

27 august 2010

Topul meu pentru cei mai frumosi 12 baieti din lume=P~

Ei bine eu si cele mai bune prietene ale mele avem ..un fel de top 20 cu baietii din lume pe care ii adoram si  in mintea noastra ne sunt fideli soti:)).Da e o idiotenie..dar..m'am gandit sa va arat cativa din frumusetile din mintea mea..Acestia..sunt..vedete:)Restul..sunt copii de prin scoala sau de prin locuri..mai speciale unde i'am cunoscut:">:).Enjoy:)

12.Taylor Lautner...Frumosul varcolac din Twilight:)

Film pe care cu toate ca toti prietenii mei l'au vazut si
au zis ca "vai e super",
"mama tre sa'l vezi" eu ma tot incapatanez si
.. inca nu l'am vazut:).
Sunt incapatanata n'ai ce sa'mi faci:))
.Mie nu mi se pare stralucit
si nu vreau sa'l vad:):))


11.Gaspard Ulliel.Nu'l cunoasteti nu?:)

.Ei bine nici eu da e al naibii de dragut:):))

In poza are niste ochi..=P~

Sa nu ziceti ca nu e o postare..frumoaasaa:X:):>






10.Patrick Kafka  


Fotomodel...:)[=P~]

Ce'mi place la el?

Simplitatea..ochii..

hai ca e dragut..=))













9.WonBin. 


E chinez..

Ei si?E dragut:):">:))..L'am vazut pur si simplu..tot intr'un top..unde o persoana era chiar foarte suparata prin simplul fapt ca in acel top apareau barbati gay si nu aparea frumosul de WonBin:))





                                                   8.David Archuleta.

Cantaret..

foarte dragut..

Ii ador zambetul:).

E haios rau cand rade:)







7.Josh Hutcherson:).

Il ador:)

Prin simplul fapt ca e el..si este de ajuns.

Imi plac toate filmele in care el joaca.este absolut superb:)








6.Cristiano Ronaldo.

Fotbalist?

Mda...nu stiu de ce ma tot atrag fotbalistii=)).

Toti pasionatii de fotbal  B-)

Fiecare..cu ce are:))








5.Johny Pacar..

Actor..

Imii placc filmele lui:X:X

super frumoase:)









3.Alex Meraz:)

Baiatul asta e frumos..

Nu are nevoie de introduceri..

Se observa..cu ochiul..liber:)=P~:))


2.Hei ..sunt adolescent:)
.
Imi plac si adolescentii:).

Cum ar fi Justin Bieber.:)

Sotul meu:)..

1.Adam Sevani:).


Adam Sevani este pe locul 1 datorita..zambetului..parului si talentul pentru breackdance.Inainte..canta in trupa AcDc..apoi..apare in uimitoarele parti ale filmului Step up2-The Streets si Step up 3d.Imi place mult doar pentur ca e el..si na..:)Apropo..linkul de mai jos reprezinta o scurta parte din Step Up 3d inc are apare Adam Sevani "Moose" dansand.Cred ca trebuie doar sa vedeti clipuletul pentru a va convinge de ce este pe locul 1:x

http://www.youtube.com/watch?v=ItJTf5kNTuc


Sper ca ati vazut ceva frumos aici:).Si ca v'a placut..Chiar daca stiu ca majoritatea il urati pe J.B..Ei..mai mult pentru mine:):)).V'am pupat!:*:)



  • Si acuum.!Loc special.Mai mare decat locul 1.!!Mult mai mare .Mihai Cosmin. 

5 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos ultimul baiat:X
L-as f*te toata noaptea.
Este ca o jucarie masculina si e mult mai bun decat ceilalti 10 la un loc!

Larisa spunea...

Cosmin zi.mi ca tu ai fost..=))))

Ioana:* spunea...

=))))

Anonim spunea...

cosmin imi dai si mie un id de mess plss:):):),...

Larisa spunea...

forbidden.mind3of6