Lets talk about it.

5 august 2010

Povestea mea[cu dedicatie pentru ..se stie ea..]

Ma simt atat de goala parca nici o haina nu imi acopera goliciunea...ma simt prea expusa si in vazul lumii.poate prea solicitata?..nici eu nu stiu daca pot sa spun, uitandu-ma in oglinda intorc capul..traiesc intr-o lume prea plina de regrete si de fapte care deabia acum stiu ca erau bune..inca o data am ratat o sansa pentru mine.o oportunitate..acum stau si ma gandesc oare era bine ...iar ma bantuie trecutul si iar nu imi da pace,ma lasa sa uit crezand ca totul va fi bine apoi ca un prieten fals imi da lovitura de gratie...numai stiu cine sunt sau cine pot fi sunt intr-o bula de aer care se strange tot mai tare si simt ca ma sufoc...parca nimeni nu ar vrea sa ma inteleaga.Am intrat intr-o lume in care am pierdut controlul in care nu cred ca mai fac fata.nu mai stiu ceea ce pot sa fac, e ca un loc unde tortura e cea mai buna modalitate de existenta, unde totul e negativ...o lume in care iubirea m-a ucis...in care pentru mine sentimentele nu le mai poate scoate ,sunt o mie de lucruri care as vrea sa le readuc la viata dar le-am uitat in sufletul meu...ma sufoca un aer mult prea trist din care un suras e singurul lucru care a putut evada din stransoarea sufletului meu...sunt debusolata complet de tot ceea ce se intampla si nu imi pot canaliza energiile pentru a putea fi statornica .. mereu am incercat sa fac pe plac sa fiu cum spunea-ti voi sa fiu cea care vroiati dar nu vroiam decat sa nu mai sufar sa fiu macar un pic inteleasa ...nu mai vreau sa ma prefec ca totul este perfect poate eu sunt de vina pentru tot ce se intampla, tot ce imi placea acum nu mai suport sa vad tot ce adoram odata acum ma enerveaza...iar pentru voi sunt ca si moarta ..incerk sa-mi ascund durerea sub chipul vesel al unui copil fericit ce adora viata...Mereu am zis ca in viata trebuie sa treci peste orice cu un zambet,nimic nu e mai important k in momentul acela sa zambesti nu vei sti niciodata cine ti-l va aprecia....nu doare faptul in sine sau neincrederea ci vorbele spuse asa la misto sau probabil asa crezand ca sunt spuse...ei in fine ,ma rog ,nu va plictisesc cu problemele mele...ceea ce e important in viata e atunci cand realizez ca esti calcat in picioare sa renunti...sa vorbesti despre visurile tale cu persoane care te sustin cu adevarat care te invata ca drumul bun e cu sacrificii si anevoios..Nu a mai ramas decat o criminala...o parere de rau pentru viata...o poveste despre ea si suferinta, despre ea si un suflet inocent distrus ascuns dupa o masca care nu se potriveste cu nimic din tot ce ea reprezinta...poate o poveste de viata... multe sentimente ingropate intr-un abis prea mare sa fie recuperate..durerea ce o tintuie si o leaga de a descrie macar o parere buna sau de a spune macar ceva despre un sentiment frumos ...inocenta iubirii pierduta...primii fiorii ai dragostei inecati in lacrimi amare si in ceva ce cred ca nu mai avea scapare... la fiecare vorba spusa e tintuita de o durere profunda si obligata de a nu mai avea incredere a inchide orice iesire a unui sentiment pur si curat...ascusa dupa o masca plina de zambete si plina de frumusete...de singurate ce nu are nevoie de nimeni langa ea... ea e lider inascut, neavand nevoie de nimeni care sa ii spuna ceea ce e in viata...dar care ascunzand nevoia de a fi inconjurata de oameni si de multe persoane iubitoare...probabil de aceea inca e asa naiva cu toti..placerea de a fi probabil placuta..sau nesinguranta de sine insuti te impiedica uneori sa vezi ca totusi in viata, totul depinde de sentimente si de tine pentru a fi cel mai frumos si pentru a crea o legatura de neatins pe pamant... cautand inka probabil raspunsuri la lucruri din trecut, a uitat ca exista prezent iar ca totul nu s-a oprit pentru a o asculta...ea ramane in aceeasi bula de aer ca totul a fost gresit ca totul era altfel daca...dar acum nu traiesti decat cu un daca si ca o aparenta inselatoare cand cu un zambet fals aratant idiferenta sau masca cea mai rea scoasa la iveala aceea masca de beton numai pentru o singura persoana, pentru cea care dacaaceeasi ...e tot ascunsa dupa o masca jucand in viata un rol ce nu se potriveste..dorind superioritate cand ea defapt nu doreste decat sa nu mai sufere sau sa mai regrete vreodata ca degeaba a fost adusa la viata...acum pentru ea e un fel de abis ....se lupta cu ea insasi intro lupta cu sentimentele ei si cu masca pe care ea singura a creat-o....cine poate spune ca in viata totul e ca un ceas ....auzi numai sunetul..cum trec secundele...iar tu inca te gandesti ca mai ai de facut inca mai multe decat iti indica ceasul...auzi doar acel infernal tic-tac ...care nu vrei sa il mai auzi vreodata....totul ramane insa o carte deschisa... ca asa e viata....niciodata nu ai sa afli ceea ce viata iti ofera sau iti rezera cand tu deja ai inceput sa te gandesti la ceea ce vei fi peste cativa ani....totul e sa descoperi calitatile dar cel mai mult sa tii cont ca din trecut iti poti face o experienta de viata....si ca din felul cum tu esti ii poti face pe ceilalati sa fie cu tine adevarati sau falsi....ea insa nu a mai stiut ce sa fie si cum sa faca pentru a-si da seama care era fals sau adevarat cand ea era cea care nu isi dadea seama daca era ea sau cea pe care o creease ...o umbra pentru tine poti fi chiar tu...facand un compromis cu tine de a fi exact opusul...o masca pe care multi dintre noi prefera sa o poarte pentru a se feri de rani sau a ascunde animite fapte rele sau aducatoare de mai multa ura .. frica...poate chiar teama...umbrele trecutului sunt vii pentru ea....dar incercand si cu vointa de a reusi orice in viata...toti putem trece peste multe greseli sau fapte patite in viata...Aici e mai complicat niciodata nu stii in cine si in cine nu poti avea incredere..doare sa afli ca te-ai inselat si ca intradevar nimic din ce era in inima ta nu a fost sa fie asa ca totul era la suprafata pentru a se simti o persoana bine...un prieten trece prin foc ...asculta dar nu judeca.uita dar nu barfeste...in prietenie gresesti ca esti om si nu stii ca asta a fost sau nu bine...dar important e cand stii daca iti dai seama de greseala pe care ai facut-o si realizezi la timp ceea ce poti salva ...acum regret multe ce mi se arunca in fata persoane perverse lipsite de propia viatza si invidia crescand cu nepasare fara sa stie ca asta chiar te doare ca nu aveai nevoie decat de o vorba nu de un repros aruncat in vand sau de o privire ciudata …Fiind ciudata in ce mod privind viata cum e iubind traind intens iubirea fara regret facand orice lucru pentru persoana iubita cerand ajutor la nevoie si acordand numai pentru a afla picanteriile vietii mele...cu multe au fost false declaratii prostesti sentimente la misto...acum iti dai seama cand intradevar omul e pervers...omul mai ales, prietenul e inebunit dupa barfa dupa scandal dupa distrugerea din viata ta dupa esec dupa suferinta ta....pe el il face tare ii da sansa sa iti rada in nas sa iti spuna intr-un mod stupid de-a dreptul ca e mai bun ca tine dar de fapt nevalorand mult...vorbind de prietenie adevarata,nu exista ,probabil undeva in adancul meu am cunoscut-o... dar cu o persoana care ne-am facut reciproc mult rau din cauza oamenilor...probabil si a celor persoane care cred ...oricum nu imi pasa de asta si in viata mea intra cine vreau eu ....chiar daca am mai multi prieteni dintre care doua preferate cu care vorbesc cel mai mult nu vreau sa dau nume ,una singura e si a fost mereu in inima mea...stiu ca intr-un fel ne-am dezamgit foarte tare dar tot ce conteaza e ca nu s-a uitat nimic din ceea ce a fost ..multa lume a spus diferite lucruri pe care niciodata nu am vrut sa le cred despre tine..lucruri pe care le stiam dar pe care nu le acceptam..insa..in prietenie se iarta dar niciodata un prieten nu va fi mai presus ca tine ci va fi egalul tau...si mai ales nu va face din raul tau binele lui....prietenii adevarati vor sta mereu impreuna pentru viata intrega...ai fost si vei ramane mereu cineva special pentru mine...mereu in inima mea vei fi ca o vesnica amintire... 

Niciun comentariu: