Lets talk about it.

27 februarie 2011

Anunt nou.!

Aviz tuturor ce s-au trezit mai nou sa-si faca blog.Vrei sa-ti faci un blog?Ma bucur extraordinar de mult.!Mai multi ca mine..Sau nu ,nu ca mine caci eu nu palgiez.!!Sa va informez. Pentru a posta ceva pe blog ,trebuie sa fie o creatie sau o parere a ta nu a altuia.!Niciodata nu vei putea fi un blogger adevarat daca singurul lucru pe care il poti face este sa dai copy and paste la munca altei persoane.Mie una nu-mi convine.!!Maine poimaine ma trezesc ca ce am scris eu pe blogul meu este si pe blogul x, y ,z.!
Nu stii ce sa postezi?Te ajut eu cu mare placere sa gasesti un subiect despre care tu insati sa scrii.Doar urmeaza cativa pasi simpli.!
1.Gandeste-te mai intai la ce fel de blog vrei sa ai:sub forma unui pamflet,cu critici aduse asupra unor obiecte,subiecte,persoane,etc,ori unul cu informatii generale,periodice despre un anumit subiect(sport,moda,artisti,etc) , gen fanclub sau pur si simplu sa fie un blog in care sa postezi creatii proprii(imagini,clipuri,literatura..)
2.Alegi un subiect.Pentru prima postare de preferat (ce-mi place mie sincer sa vad prima data..)ai putea sa-ti faci o scurta prezentare tie cu hobby-uri ,calitati, defecte,putina descriere fizica si morala...Ne poti spune despre blogul tau(de ce l-ai facut ,cum ai de gand sa il faci,despre ce o sa scrii in mare parte,etc..)
3.Mai departe te poti gandi la ceva ce ai vrea sa exprimi liber,tuturor,despre muzica,filme carti,viata personala  sau orice alt ceva.Daca inca nu ti-au venit idei si nici inspiratie in scris , uita-te prin alte cateva blogguri pentru a te inspira caci nu strica,dar numai atat.!!Doar te inspiri,iti aduni ideile si dai drumul la postat-->>nu folosesti tehnica simpla si usor de folosit "copy and paste"!!


Cu timpul vei deveni apreciat pentru ceea ce faci si din ce in ce mai multi copii iti vor urmari postarile.Vei primii atat aprecieri cat si si critici constructive prin intermediul comentariilor ,pe care trebuie sa le iei in seama deoarece te pot ajuta mai departe.
Tot ce am vrut sa scot in evidenta prin aceasta noua postare este ca nu-mi place copiatul si plagiatul!!.Fiti originali dragii mei.:*


Spuneti NU plagiatului.!!

Niciun comentariu: