Lets talk about it.

2 februarie 2011

Ingerul spune povesti.:x.

.Intotdeauna mi-am dorit sa citesc compuneri sau poezii pe care altii le scriu..Prin acest fapt , eu una simt o conexiune cu cel ce scrie si ma apropie de    persoana respectiva..
Imi mai place deoarece pot vedea ce simte si pot intelege cel doare sau il apasa..Ei bine..Din aceasta cauza am inventat acest joculet pe care l-am numit "Ingerul spune povesti" .Dupa cum ati observat n-am avut rabdare si deja am  postat o poezie :).
Regulile acestui joc sunt simple: cine vrea sa faca o compunere sau poveste despre orice , dar sa aiba oarecum o legatura sentimentala si de dragoste
[ca tot vine Valentine's Day :x] 
mi le pot da mie, scrise la calculator sau pe foaie si cu acordul lor [adica mai clar daca vrei sau nu vrei]eu le voi posta alaturi de poza, numele si varsta voastra..La alegere se pot da si alte detalii .:).
Eu sper sa va placa si astfel puteti vedea criticile sau admiratiile 
prietenilor fata de creatiile voastre ,caci cine stie in ce corp , suflet ,fiinta exista un adevarat poet;;).

Niciun comentariu: