Lets talk about it.

27 februarie 2011

Blog.men.:>

Vine cu intarziere dar vine..:">




Iuhuu.Vine primavara oameni buni.!:xValentine's Day , martisoare, alea alea.:.xUf..mi s-a cerut sa postez deci postez.!Problema este..cee?.Probleme cu dragostea-->Nu-i subiect de discutat acilisa..:">, Prieteni-->parca fug ca furnicile inainte de cutremur,se pierd,putin imi mai pasa acum..:-j.Adevarul iese la iveala,prieteni noi apar,prieteni vechi, falsi dispar..:-j., totul se schimba,totul e nou, mai frumos, mai hidos, mai dulce, mai trist, nedorit sau..iubit.:>.Ehh, asta e, sa ne gandim la altceva .Rock?.Da.. as scrie toata ziua despre el dar nu mai vreau critici, deci ma limitez poate la cate o postare pe luna..:)Si cui nu-i place..:-? hai sa va invat ceva..Dar shh :-$ sa nu mai afle nimeni, sa stiti doar voi cei care nu puteti spune despre mine decat lucruri rele,cei care ma criticati si ma urati pentru ca nu ma cunoasteti indeajuns,uitati,acilisa sus di tot e un x-ulet rosu ,d-ala de "apesi cu clicu pi el si se stinge" dragi cocalari ai zilelor noastre si doritori de manele ,aplicatia sau sa-i spunem "fireastra di informatii" destinata doar prietenilor ce ma stiu si ma iubesc asa cum sunt eu si asa cum e  firea mea.:*
Daca tot vorbesc vrute si nevrute aici si acum si nu am un subiect fix..:-? am sa ma adresez putin catorva persoane "dragi".:*
Dragi prieteni, care vi se pare voua ca imi sunteti mie inca prieteni, desi ma barfiti pe la toate colturile cu oricine [ma mir ca nu ma barfiti si cu femeia de servici care ma ciupeste pe mine de fund cu o zi inainte de vd..:)))], hai sa va lamuresc putin.!Nu imi sunteti prieteni.!Nu mi-ati fost niciodata.Eu nu am nevoie de persoane care isi schimba radical prietenii si se duc de la o extrema la alta.!Nu am nevoie.!Vreti sa fiti amicii mei doar ca sa-mi aflati mie secretele?.Hai sa va spun ceva.!Nu va mai chinuiti sa-mi faceti rau pentru ca nu puteti.Nu ma mai intereseaza persoana voastra si nu ma mai afecteaza comentariile voastre.Vreti sa atacati la viata mea personala?.Dati dragele mele si cu grenade ca nu ma avariati deloc:)).Nici o zgarietura...Voi acum nu faceti decat sa-mi deschideti ochii spre persoanele care ma iubesc cu adevarat.Cei care va vor crede pe voi sunt cei care nu m-au cunoscut si nu ma vor cunoaste, iar cei care vor ramane alaturi de mine sunt cei de care am eu nevoie in viata , cei pe care ii pretuiesc cu adevarat.Va multumesc ca ma ajutati sa-i descopar.!Va multumesc.:*.!
Whatever.!Just smile.!.Pace.!

Un comentariu:

Madaaa>:d spunea...

valentine's day:X ce frumos:X