Lets talk about it.

2 februarie 2011

N-a plecat inca.!

Devine penibil.Parca venise primavara.Era cald, frumos, soare, fara zapada, fara frig..Era necesar sa se reintoarca ninsoarea?Vorba unei fete ce am cunoscut-o recent: "De ce Doamne tii cu baietii?".Am scapat pana acum de frecus..De acum clar nu mai scap.Dar nu va plictisesc.Si nici idei nu vreau sa le dau celor de gen masculin care probabil vor citii cele de mai sus.Mai bine va arat cateva fotografii cu mine si prietenii facute in aceasta iarna..Care nu se mai termina.!


                                 Da stiu.:x.Balonase:x.Nu e iarna fara balonas:x.Si nu e iarna fara prieteni.Ioana , Ana si fotograful.Irina:x.
 Balonul este facut de Ioana:)






Multumesc Irina.:xDa.Si stiu .!Am 14 ani...Dar n-am de gand sa-mi schimb mentalitatea pentru voi.!

Am sa raman copil oricat de mare as creste ..
Ma puteti accepta asa..Sau puteti trece peste.











 Mai rau ca la plasa de stele.10 minute incercand sa facem poze  in care sa apara zapada .10 minute in care mi-am primit zapada in fata, in cap, pe mine..peste tot:)













Barbu.:).Zapada.Chin.=>N-am luat frecus B-)
Sezonul caciulilor.:x.!



2 comentarii:

Ioana:* spunea...

cea mai smechera postare :x:))
:*:*:*

Irina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.