Lets talk about it.

2 februarie 2011

Cele mai penibile versuri:)

Pentru ca de'a lungul timpului  au existat tot felul de versuri..hai sa zicem amuzante:)) care ne'au ramas in minte m'am gandit sa va readuc aminte de cateva din cele mai cunoscute versuri..penibile din istoria muzicii :))Si.daca mai stiti voi si altele lasati comment cu ele va rog:)


1. "Rhythm Is A Dancer" - Snap!: "I'm serious as cancer, when I say rhythm is a dancer" ("Sunt serios ca un cancer, când vă spun că ritmul este un dansator")

2. "Life" - Des'ree: "I don’t want to see a ghost, it’s a sight that I fear the most, I’d rather have a piece of toast, watch the evening news" ("Nu vreau să văd o fantomă, e priveliştea de care mi-e cel mai teamă, mai bine aş lua o felie de pâine şi să urmăresc ştirile de seară")

3. "Shake Ya Tailfeather" - Nelly, P. Diddy: "Is that yo ass, or yo mama half reindeer?" ("Este fundul tău sau este jumătate din renul de maică-ta?")

4. "Sk8er Boi" - Avril Lavigne: "He was a boy, she was a girl. Can I make it any more obvious?" ("El era un băiat, ea era o fată. Cum ar putea fi mai clar?")

5. "21 Questions" - 50 CENT: "I love you like a fat kid love cake" ("Te iubesc aşa cum un copil obez iubeşte o prăjitură")

6. "Time" - Culture Club: "Time is like a clock in my heart" ("Timpul este ca un ceas în inima mea")

7. "Gettin' Jiggy Wit It" - Will Smith: "You got a Prada bag with a lotta stuff in it" ("Ţi-ai luat o geantă Prada cu o grămadă de chestii în ea")

8. "Whenever, Wherever" - Shakira: "Lucky that my breasts are small and humble, so you don’t confuse them with mountains" ("Ce noroc am că pieptul meu este mic şi umil, cât să nu-l poţi confunda cu munţii")

9. "Thong Song" - SISQO: "She had dumps like a truck, truck, truck" ("Ea lăsa urmă ca un tractor, tractor, tractor")

10. "Why Can’t This Be Love" - Van Halen: "Only time will tell if we stand the test of time" ("Numai timpul va spune dacă am trecut testul timpului")

3 comentarii:

Ioana:* spunea...

meriti un 10 pt asta b-):)))

Anonim spunea...

Nu ma cautati, nu ma veti gasi, eu am varsat sucu` pe covor:)).

Larisa spunea...

=))))