Lets talk about it.

5 iunie 2011

De ziua mea.:)

Da stiu.E tarziu.Mereu intarzii.Dar nu conteaza.A fost ziua mea..Da..
Cum am petrecut-o?Dupa cum se vede mai jos..:).




Cred ca niciodata in viata mea nu mi-am petrecut ziua mai frumos..De ce?.Pentru ca mi-am petrecut-o alaturi de prieteni, mi-am petrecut-o repetand, dansand, razand..




Nu am de gand sa dau detalii.A fost o zi oarecare pentru altii..dar pentru mine ..a fost ziua mea.:)

Cadouri?Da:)).Am primit de la cine ma asteptam si..nu ma asteptam..


Surprize?.Da .am avut parte de 2 surprize .
1.Cineva a inceput frumos sa cante la microfon " la multi ani" ..Si m-a facut sa ma simt..bine.:).Multumesc mult.:*
2.Anonimii se distreaza si ei..Nu intelegeti .Nici nu trebuie.In fine.Am primit o scrisoare de la un drag anonim caruia i-am trimis si eu una retur in ziua cu banchetul..
Scrisoarea a fost frumoasa in felul ei..Mi-a adus aminte de..Lasa.
Si pentru ca mi-a placut talentul scriitorului anonim o sa public scrisoarea ce va fi afisata mai jos.Eu sper sa va placa..Mie mi-a placut..:).

                                                 De ziua ta...




De multe ori stai si te gandesti la trecut... Si de si mai multe ori te intrebi "Ce-ar fi fost daca...?", insa niciodata nu primesti un raspuns, oricat ti-ai dori...
Astfel, curiozitatea ramane, si te macina si nu iti muta gandurile.Incerci sa te concentrezi la prezent.Nu poti.Incerci sa uiti.Nici atat.Incerci sa o iei de la capat.Nu poti nici asta.


Amintirile raman pentru totdeauna ca fotografiile uitate pe fundul unei cutii.Chiar de stagneaza, ele sustin continuarea si lasa totul sa se surpe.


Ai spune ca prezentul este bland si bandajeaza grijuliu toate ranile sufletului tau, insa nimic nu acopera golurile lasate de ...ce a fost.Te gandesti la trecut...Zambesti, dar zambetul iti e incarcat de lacrimi amare si neputincioase.Pozele pastreaza vie povestea in care ai vrea sa te refugiezi, sa te ascunzi de furtuna pe care soarele verii a lasat-o in inima ta ravasita.


Ai vrea...insa acum te lasi in voia timpului care te poarta pe aripile-i largi.Intelegi ca fotografia trecutului va tine vesnic locul copertei unui decurs lung si sper din inima, fericit.


                                                         LA MULTI ANI!




(P.S.: nu e scrisa special la persoana aII-a,asa mi-a venit :) )






                                                                                                       Anonim(a)




Vreau sa spun un lucru.Nu am uitat si nu voi uita niciodata.Nu am renuntat niciodata cu adevarat la tine si nu o voi face.Insa o bariera imi sta in cale.Nu vreau sa supar si nu vreau sa deranjez.Vreau sa fii fericit, draga anonimule .Nu vreau sa stau in cale.Doar un lucru am sa-ti spun.:am fost, sunt si voi fi intotdeauna acolo pentru tine chiar daca nu vei sti si chiar daca nu-mi vei dori prezenta pentru ca ce a fost nu poate fi schimbat si nici uitat.Pe mine nu ma ia nimeni de langa tine ,nimeni nu ma influenteaza in deciziile mele.



Te iubesc draga anonim..si imi pare rau ca nu mai stiu ce inseamna sa simti caldura imbratisarii tale.A trecut mult..:)..

11 comentarii:

Anonim spunea...

imi face o mare placere sa.ti citesc compunerile tale mai ales cand vine vorba si de mine...si inca odata imi pare rauuuuu:*:*

Larisa spunea...

nu mai folositi optiunea anonim.:)..

Octav♀寅 spunea...

frumos.:) La multi anii!>:D<

Larisa spunea...

Multumesc.!:*

Ioana ;;) spunea...

n.am fost eu mai sus !

Larisa spunea...

Si vrei un premiu sau ce?.stiu ca tu nu esti asa bine dispus stai calma.;)

Larisa spunea...

dispusa*.si am spus ca tu nu esti binevenita aici.dispari.!.

IOANA VOICA spunea...

deci. nici mai sus, nici si mai sus nu eram eu. desi vad ca la al3lea comentariu al tau de mine vorbeai.
in primu rand, nu vreau nici premii, nici nimic din partea ta. vreau numai sa.ti spun ca din partea mea poti sa stergi compunerea, nu mai are nici pic de adevar. "nimeni nu ma influienteaza in deciziile mele." -> nu te infuEnteaza, ci te minte. anyway, nu ma intereseaza, si nici nu are de ce, daca nici macar pe tine nu te intereseaza, sau nu vrei sa te intereseze, dar n.o sa mai detaliez.
in al doilea rand, tu mare scriitoare, ai niste clisee si niste sintagme de care m.am plictisit eu citind 5 compuneri din toata seria. n.ar fi rau sa mai pui si tu mana pe o carte, ca poate se mai lipesc si de tine cuvinte noi:). e doar un sfat ;))
in al treilea rand, nu ma sperii si nici nu ma atingi in vreun fel cu adresari de genu' "dispari", "sterge poza", "ma irita", etc [pudra de talc e buna pt iritatii, ai putea incerca], pt ca pur si simplu nu.mi pasa, si nici nu.mi va mai pasa, pt ca nu am de ce, esti si vei ramane pentru mine trecut si daca stau bine sa ma gandesc nu unul prea incantator. nici nu ma astept sa fiu eu pt tine altfel.


ma rog, eu atat am avut sa iti zic, si apropo, cu vedere la alt comentariu plin de dragalasenie din partea ta pt mine, stai calma, sunt fericita, nu.mi trebuie indemnul tau ironic, sunt fericita fara tine, mult mai fericita fara tine.

sa ai succes in continuare.

Larisa spunea...

"nu te infuEnteaza"-va rog folositi optiunea traducere romana.:)

.Stii ceva?.Esti penibila.Domnisoara mare talent cliseele mele sunt cliseele mele.Nu te obliga nimeni si absolut nimeni sa le citesti.Crede-ma.Citesc mai mult decat minti tu:).

Nu ma minte nimeni.Tu m-ai mintit in tot acest timp.Da stii cum e..Minciuna are picioare scurte.Si se pare ca din tot acel grup de 3 sau 4 cate eram, eu inca vorbesc cu personajele , pe cand tu , tantosa in sinea ta esti mai presus de toate si de tot si te faci ca nici n-au existat..Stii?Nu e bine sa fii fals.

Acum domnisoara Bratianu, fetita silitoare cu note mari nu te mai ofensa degeaba.Te frustrezi singura si..nu stiu..Nu are rost.Fa-ti si tu un blog daca vrei sa te exprimi nu mai incerca sa-mi oferi mie lectii aici, tu copil nevinovat.

Aaa..sincer?Prezentul meu e super ok, am prieteni, am familie si sunt implinita.Ma bucur ca esti si tu fericita, nu cred ca ma interesa acest detaliu [sau probabil voiai sa pari interesanta..]

Da.Nici trecutul meu nu a fost o comoara, a fost doar o minciuna sfruntata,doar pentru ca tu nu ai stiut sa fi tu.Ai vrut sa fii mai presus de tot.Felicitari..Poate in sinea ta esti dar adevaru-i altul..

Nu vreau sa te bruschez, sa te sperii doamne fereste..pentru acest fapt nu trebuie decat sa-ti iei o oglinda.Cand spun ca vreau sa dispari e doar o dorinta , o rugaminte da vad ca tu te incapatanezi sa tot intri si sa imi mai critici si scrisul.

Esti penibila..Te contrazici.

In fine.Trezeste-te.

Ioana spunea...

N am zis niciodata ca am talent la scris. Nici nu vreau, si nici nu pot, si realizez ca nu pot. Dar ramane valabil tot ce ti am zis, imi sustin parerea, si nu ca "domnisoara de bratianu" si alte ironii ca unde sunt eu tu n aveai nicio sansa sa fii. Si ce inveti tu la fumosul profil de filologie eu pot invata oricand. Toata lumea poate invata istorie latina etc. Da' ce invat eu tu n o sa poti niciodata :)).
Iar cu minciunile alea de care zici tu, o sa vezi tu ca nu eu am mintit. Dar asta e problema ta. Crezi ce vrei. Pe cine vrei.
Si dorintele tale nu sunt problema mea.
Ma rog. Se vede a n am cu cine. Pa:).

Larisa spunea...

Stii?Se vede ca te frustrezi..Si te ataci.RAU de TOT.Te crezi atat de importanta cu matematica ta, dar vai plangem la un 9.Puteam sa intru in Bratianu dar fix pentru persoane ca tine am ales sa nu.
Nu te mai considera atat de capabila,dovedeste ca esti..
Nu ,nu te mai ascunde.Minti.Si minti mult.Ai mintit mereu si am avut incredere.De ce sa mai am?Ca sa-mi aud vorbe?Multumesc frumos,mi se apleaca .


"Se vede a n am cu cine"--repetati va rog.

si din ce am descifrat eu, parca-i spune ca nu ai cu cine..ma scuzi:-?..eu port o conversatie..te crezi prea intelectuala si nu ai cum sa mi te exprimi ca sa inteleg?..Puf...Ce pacat..intoarce-te la gossip.ul tau scumpi aici nu ai ce cauta..nu esti binevenita..
Nu te mai ataca, nu te mai frustra si nu te mai contrazice..
Tu imi critici mie felul de a scrie si spui ca te-ai plictisit...Stii?Ceva ce-ti repugna te face sa renunti sau sa refuzi sa mai privesti, folosesti,etc...
Tu de ce dracului mai intri aici?Mie sincer imi faci un bine, imi cresc view.urile..tu..parca-ti faci in sinea ta un rau..
Ia iubi un algozone, da drumu la gossip girl si uita pagina asta de internet..Te influenteaza negativ.