Lets talk about it.

24 iunie 2011

Te iubesc...

3.In drumul meu spre nicaieri.


Cu primul pas m-am pierdut intru totul.Am cazut pe scarile din fata-mi...Intr-un final m-am oprit la usa unei femei de varsta inaintata care auzind zgomotul a deschis si speriata a sunat ambulanta.
-Oh Doamne,copii,ce s-a intamplat?
-A lesinat.Nu stim,era bine,teoretic..
Nu eram bine deloc..Zaceam intr-o balta de sange inconstienta.Ii vedeam pe toti,in schimb ,nu ma puteam misca, nu puteam schinti nici macar un sunet.Eram inconstienta..in coma..nu stiam..cert e ..ca nu ma mai trezeam.
-Suna-l pe Mihai,Seni.Sa stie ce s-a intamplat..
-Bine...
Tzarr..!Tzarr.!
-Alo.!
-Buna,sunt o colega de-a Larisei.Asculta-ma,s-a intamplat ceva grav si cred ca merita sa stii...
-De ce ma rog?
-De ce?Pentru ca esti raspunzator.!Larisa e in coma,ambulanta tocmai a dus-o la spitalul cel mai apropiat,mai exact cel de copii de pe intersectia strazii Floresti cu Traian.
-Poftim?!?Oh ,Doamne..vin acum.
De ce sa vina?Ce sa caute?Oh,,atata dragoste pentru nimic..Atata suferinta,atatea lacrimi ,atatea ganduri pentru nimic..Pier..Uite-ma cum pier..Din toate astea stiti ce concluzie trag?Nu are rost...Dragoste?Nu mai exista.A existat odata ..dar odata inseamna candva..demult..inseamna trecut.Iar de trecut nu vreau sa-mi aduc aminte.Dragostea insemna candva cel mai frumos sentiment care a existat vreodata pe pamant,cea mai dorita,ravnita comoara pe care o aveam..acum..Acum ne leaga decat chinul si durerea intr-o suferinta cumplita ,pe care nici ca pedeapsa pentru dusmani n-as folosi.o..Asa de tare m-a lovit..


Era intuneric..O silueta demonica de-abia zaream prin vid..Doar ma privea..Ma privea..tipam spre el."Da-mi drumul.!Vreau sa plecc!"dar nu..El ma lasa sa sufar singura-n singuratatea mea,ma lasa acolo sa plang de durere,sa tip la nesfarsit intr-un pustiu ..nu dorea sa ma ajute..Se uita la mine ca un descreierat iubitor de durere,incantat de privelistea sumbra pe care o vedea.Si statea acolo..Se uita la mine..Iar eu plangeam,plangeam..Parca vedeam la el cum farami din inima impietreau ,iar chipul demonic se dezmembra ..Pierea,pierea sub lacrimile mele ca si cum propria-i hrana ce-l tinea pe picioare tocmai il distrusese.Eu stateam acolo si parca inversandu-se rolurile il priveam..vedeam cum singura persoana ce poate-n mod ciudat imi tinea de urat dadea coltul.Eram din nou singura.
Chiar nu-mi pot merita fericirea?..

7 comentarii:

Anonim spunea...

Super<3<3<3

Larisa spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Irina spunea...

Foarte frumoasa aceasta parte..chiar mi-a placut si mai ales cum ai descris tot ce simteai si chiar daca e o parte trista e foarte frumos scrisa..Bravo:*

Larisa spunea...

tks iriiinus:*:*

"Miruna Elena" spunea...

superbe compunerile:) tine.o tot asa, ca faci bine ce faci !

Larisa spunea...

multumesc.:">

"Miruna Elena" spunea...

nu mie trebuie sa imi multumesti...ci tie si celor ce sunt langa tine..datorita tie faci intamplarile asa "artistice", si datorita lor ai sentimente ce te determina sa scrii :)