Lets talk about it.

27 iunie 2011

Te iubesc...

5. Imi acorzi o a doua sansa?

Peste 3 zile.

-Tu stii oare cate as vrea sa-ti spun?..Nici n-as sti cum sa incep..Te iubesc fetit-o..Te iubesc atat de mult si ma chinuie atat de tare gandul ca n-am sa-ti mai vad vreodata ochisorii aia negri..mici..As vrea sa ma privesti bosumflata ca un copil inocent si sa-ti pot spune ca-mi pare rau..Crede-ma, nu stiu ce sa fac..

Era liniste..Doar vocea lui se uzea soptind..atat..In rest, liniste..Era o priveliste sumbra..Peste tot alb..Perdele albe,pat alb,perete alb,scaun alb.Alb..alb..ALB!Simteai de la intrare un miros de spital greu de suportat..Din cand in cand un doctor venea sa-i mai verifice starea,insa cum intra pe usa realiza ca nimic nu se schimbase..
Erau cu totii constienti de starea in care se afla si nici un doctor nu-i mai dadea sperante..Toti ii sfatuisera parintii sa o decupleze de la aparate  pentru a lasa locul si altor pacienti ce ar putea veni si sa se pregateasca pentru inmormantare, dar acestia nici nu voiau sa auda.Nu puteau accepta decesul fetei si erau in stare sa-i astepte trezirea chiar si pana ar inceta ei sa rasufle..O iubeau..
El o privea linistit...Ii era de ajuns sa o priveasca..La un momentdat insa,fata si-a intors brusc capul inspre el,mai exact inspre noptiera de la capul patului.Pe ea se afla o lampa cam veche cu un bec ars, un pahar pe jumatate plin cu apa si un caiet ce avea scris pe coperta"Sentimentele mele".Baiatul,a ridicat, usor mirat de ceea ce se intamplase, caietul si l-a deschis..Pagini albe..
-Vrei sa-ti scriu?O intrebase el ca si cand astepta un raspuns..Bine,am sa-ti scriu..Macar vei avea ce citi cand te vei trezi.
_________________________________________________________________________
-Cum sa incep?ma intreb mirat,uitandu-ma in oglinda de langa si gandindu-ma la formulele tale de inceput....Tu stiai mereu cum sa incepi..Ti-a placut sa scrii intotdeauna..sa asterni pe foaie ceea ce ce prin cuvinte nu puteai rosti..eu,in schimb nici la vorbit nu ma descurc ..Eh..Incerc..Avem destul timp.
"Nu stiu ce sa spun,cum  sa incep..De la inceput am facut un pas prost si acum sincer mi-e teama..Stii?Si baietilor le e teama..Baietii sunt prostuti.cred ca o sa incep simplu ..cu un sincer"iarta'ma"..Nu mai spun ca sunt un idiot,un prost,ca am gresit pentru ca e evident..Vreau doar sa-mi cer scuze si sa-ti cer o a doua sansa.."
-Imi acorzi o a doua sansa?
-...
-Am inteles..Trebuie sa te mai gandesti..Te astept.

Niciun comentariu: