Lets talk about it.

1 iulie 2011

Te iubesc...

6.Eu i-am distrus sentimentele?

Peste o luna..

"Si cum spuneam..Te iubesc..Nu-mi pot imagina ce inseamna viata fara tine..Nu vreau sa-mi imaginez asa ceva..Nu imi doresc sa mai gresesc inca o data.Te-am ranit mult si nu mai vreau..As vrea sa te sarut..Sa te simt aproape,sa-ti simt buzele,sa-ti simt suflarea..Sa pot spune"E un vis.!"dar sa nu-mi doresc trezirea..Esti atat de frumoasa..Pari un mic inger chiar si pe patul de spital..Un inger cu o zgarietura urata la cap,cu cearcane si cu un par ciufulit..Un inger..
Tu eclipsezi rasaritul celei mai minunate dimineti de vara..Tu ma innebunesti prin simplitatea cu care traiesti,cu inocenta cu care vezi lumea..Esti un copil..O papusa ce n-as scoate-o din tipla niciodata,de teama sa nu te murdaresc..Te-as pastra si-o suta de ani,privindu-ma imbatrandind ,dar pe tine parca intinerind in frumusetea-ti radianta.."
-Iti place?..
-...
-Pai ar fi culmea sa nu-i placa..Esti uimitor..A avut atat noroc gasindu-te pe tine..
-Mai mult noroc am avut eu..Si ,daca ar fi ca tine,uite cum norocul a distrus-o..
-Da..
-Iti vine sa crezi?A trecut o luna si ceva..Si inca doarme..
-Eh..din cate stiu chiar ii placea sa doarma..Va fi foarte energica atunci cand se va trezi.!
-Daca se va trezi..
-Pesimist.Pesimist.
-Sunt doar putin realist..Apropo..tu ce mai faci,esti ok?
-Da..incerc sa ma refac..Nu e usor, dar o sa treaca..
-Ai prieteni aproape si asta ajuta..
Mi-as fi dorit sa fie si ea aici..
-Cu siguranta s-ar fi bucurat sa afle vestea..Era o fire atat de sincera in probleme dintr-ascestea incat nu s-ar fi sfiat sa-ti spuna in fata ca se bucura de despartirea ta..Si in plus,nu-l considera demn de tine,dar te-a lasat in pace.
-Stiu..Ea nu l-a placut de la inceput..Dar m-a lasat sa fac ce vreau..chiar daca distantarea ne-a afectat enorm..As vrea sa fie treaza,sa-i spun ca o iubesc,ca n-am uitat-o si ca sunt inca aici..
-Stii?Ea te aude..cred
-Da,dar eu nu o aud pe ea.Vreau un zambet..
-Tie nu cred ca ti-l va da..
-De ce spui asta?
-Pentru ca te uraste..Te uraste cum n-a facut-o niciodata pentru ca tu ai uitat-o pentru el.Si ea te-a uitat pe tine si nu vrea sa te mai vada..I-a luat ceva timp sa se acomodeze dar cu timpul a reusit sa uite de tine si sa-si faca alti prieteni..Nu te mai vrea in viata ei...Nu ii faci bine.
-Da cine ti-a spus asa ceva?.Cum poti sa spui asa ceva?
-Ea mi-a spus..Era trista din cauza ta,pentru ca ai abandonat-o si toti ceilalti o invinovateau pe ea..asa ca a renuntat la tine si prietenia voastra s-a indreptat spre alte parti mai benefice si acum e mai bine..Sau cel putin era..Tu nu ai fost o persoana potrivita pentru ea..Ai fost..nu stiu..o influienta proasta.
-Nu pot sa cred..Tu imi spui ca n-am fost o persoana potrivita?Da tu cum ai fost?.Tu vezi cum arata??.E vina ta.!!E doar vina ta.!Ai fost un idiot ca te iubea si i-ai distrus sentimentele.
-Eu i-am distrus sentimentele?raspunde sictirit asezandu-se usor pe un scaun aflat in spatele lui.Da.Greseala mea.Da nu ma face in primul rand dobitoc si in al doilea rand nu sunt singurul care a falimentat-o de dragoste.Tu ai parasit-o..Si dintr-un motiv stupid.Ai lasat-o sa planga atata timp si sa se chinuie singura.O priveai ..Nu ii vorbeai..Nici parintii tai nu o mai bagau in seama..Se simtea ca un caine.Si a fost vina ta.Nu arunca acum pe mine.Eu da.Eu am gresit ca m-am despartit de ea dar am realizat imediat si de o luna eu tot stau aici in spital.Tu ce ai facut?.Ai venit de doua ori in vizita?.Mai bine pleaca..
-Nici n-as mai sta aici sa te aud.
-Pai nu mai sta.!Ca nici des nu ai venit..!
-Pa.!
O usa se aude trantita brusc provocand un zgomot infiorator si ..parca alaturi de un ecou asemeni, sperie linistea..Fata, cu lacrimi in ochi, rosie de furie si suparare, dispare in urma bucniturii..
-Iarta-ma,Larisa...isi spune intr-un final cu o voce destul de speriata ..cu capul intre maini plangand isi continua replica.."am gresit.."

Va urma...

Un comentariu:

Madaaa>:d spunea...

foarte frumoasa povestea. bravo:*