Lets talk about it.

26 iulie 2011

Te iubesc...

9. E negru in lumea mea.

Totul revenise la normal, iar fata se refacuse aproape complet.Dupa aproape o luna de la accident, totul era ca si uitat, iertat..lasat in urma..Totul la fel, mai putin..
Era destul de tarziu pentru a te trezi..In miezul zilei, un tanar ce odinioara veghea la patul unui bolnav asteptand orice semn al schimbarii, isi incerca trezirea , lenevind insa in continuare in patul sau destul de incapator.Peste tot erau sticle de bautura goale, pachetul de tigari jumatate gol pe masa dinspre televizor si bricheta neagra cu inscriptii in japoneza . Aerul inchis si jaluzeaua putin crapata , nelasand soarele sa invadeze acel teritoriu sumbru si neprimitor semnalau faptul ca noaptea nu-i fusese prea linistita.
Intr-un final se ridica din pat si se impiedica de telecomanda aruncata pe jos careia ii adreseaza si o injuratura zdravana..Verifica sticlele si..neavand nici o sursa de bautura renunta si se aseaza pe scaunul biroului.Se apleaca , deschide ultimul sertar si ia de acolo o punguta in care stateau cuminti niste prafuri parca de ceai.Aceste prafuri purtau numele de Black Hush Plus si la cum le privea erau destul de bune.Nemaistand pe ganduri isi pregateste"gustarea" , iar dupa "masa" da drumul la muzica si incepe sa danseze demonic..intrat parca intr-o transa nesfarsita..

Ora 4 jumatate..

-Mai stau mult?!..imi urlu in gand , plina de nervi asteptarea-mi..Trebuia sa-l vad la ora 4.El voia, voia sa ma vada si acum nu mai vine..Il mai astept 10 minute..Daca nu vine eu plec..
In juru-mi nu era multa agitatie..O zi obisnuita, torida, de vara..Nu mancasem nimic..Priveam din toate partile, speram sa apara..Nu puteam sa-mi inchipui ca a uitat sa vina..
Peste inca o jumatate de ora m-am hotarat sa-i fac o vizita..Sun la interfon si-mi raspunde mama sa..:
-Sarut'mana, Mihai este acasa?
-Sigur scumpo.Urca.
Era ciudat ca venisem la el acasa..Chiar ma apropiam de usa lui..Urma sa dau ochii cu mama sa si..ce era sa-i spun?."Stiti..aveam intalnire cu fiul dumneavoastra..si a uitat..am venit sa vad ce face.."..Oh Doamne..
-Saa..rut'mana..raspund tremuranda la zambetul dansei.Mihai?..Trebuie sa vorbesc..putin cu el..Se poate?
-Sigur.Intra..Sa-l chem..
Cu pasi inceti, infasurata intr-un halat alb, o femeie cu parul blond, mediu si cu un chip bland si-o voce dulce imi intoarce spatele mergand spre dormitorul tanarului uituc..
-Mihai!.Larisa este aici..Vrea sa-ti spuna ceva..Doamne ce-i cu mizeria asta aici.Sa faci curat..
-Pleaca femeiee!Iesi afara.O sa vin eu..
Intorcandu-se putin molesita imi spune sa iau un loc si sa astept pana se schimba..M-a poftit in bucatarie, unde m-a servit cu o cana de socata si cateva fursecuri..Nu imi era foame, desi ma abtinusem toata ziua de la mancare.Fursecurile si sucul acela insa..m-au ademenit.
-Cum mai sunteti?Va intelegi?Se poarta frumos cu tine?
Ma bombardase cu sute de intrebari.Nu stiam la care sa raspund prima oara, dar ca sa raspund la toate ..:
-Avem o relatie, spun eu, destul de serioasa..
-Am inteles.Fumeaza, nu?
-Nu in prezenta mea..
-Deci mai fumeaza..
-Nu..Adica cu mine nu si..petrecem mult impreuna..Deci nu cred ca...mai fumeaza..
Ahh..Intrasem in bucluc.Il dadusem de gol..Uitasem ca mama sa nu stia ca inca fumeaza iar eu ii spusesem in fata ce nu trebuia..Imi venea sa-mi dau palme..Sa nu fi venit deloc la dansa..desi nu regret din punct de vedere al socatei...
Mihai era dupa usa..Auzise toata conversatia noastra ..si..cand si-a aratat fata nu parea prea fericit.
-Larisa iesi afara.Acum!
-Am inteles..Sarut'mana.
Speriata si impinsa de mana lui am iesi afara impiedicandu-ma de pragul usii.Femeia mirata ramasese pe loc, insa cand usa s-a inchis a fugit spre vizor.
-Ce dracu ai facut?!Ce cauti aici?ma smuceste si ma impinge inspre perete cu o forta inexplicabila..
-Stai ma..Trebuia sa ne intalnim la 4..Am venit sa vad ce s-a intamplat..N-am vrut sa te supar...
-De ce i-ai zis maicamii ca icna fumez?Zi..De ce?!.Ce treaba ai tu?De cand te bagi tu in viata mea?.
-N-am vrut.A fost fara sa vreau..M-a luat la intrebari..M-am blocat.Auuu..
O palma puternica mi.a lovit fata izbindu-ma in perete..Din instinct mi-am pus mana la cap si am dat sa ma frec pentru a stopa durerea..O lacrima imi parcurge obrazul si cade intr-un abis sfarsit in cimentul plin de pete.
-Ridica-te.
M-am ridicat usor..M-a luat de mana si fara sa scoata vreunul un cuvant am iesit afara..Ne-am plimbat prin cartier timp de cateva ore apoi ne-am oprit pe-o banca.Stateam linistita, speriata, asteptand sa spuna ceva..Nu ma asteptam desigur sa spuna:
-Sa nu te prind ca-i mai vorbesti mamei mele ceva.Ai inteles??
-Da..

Taaarr.!..

Va urma...

8 comentarii:

Gabi Isacovici spunea...

Foarte frumos ai scris! sper sa fie imaginar si nu real insa continutul.Ar fi pacat!

Larisa spunea...

Nu, stati linistita.:)).Creatia este in intregime fictiune.Este realizata pe baza a 2 vise.:)

Dr.Love spunea...

Urat...Adica ai scris frumos dar nu-mi place ce fel de om e "Mihai" si in plus cand aud ca da in tine ma alarmez si parca as merge dupa mine in visurile tale:)).

Dr.Love spunea...

Plus ca au inceput oamenii sa creada ca dau in tine..

Larisa spunea...

Deci.Oameni buni.Creatiile mele sunt fictiune pura.Relatia mea cu [,] Cosmin este una foarte buna.Niciunul nu da in celalalt, nu il injura, nu tipa , nu il bruscheaza.Cosmin este un copil foarte bun care ma face sa rad si foarte rar sa plang.Cele doua personaje nu se vor putea asemana niciodata din pricina comportamentului foarte diferit.:).Multumesc anticipat pentru intelegere.Cosmin imi cer scuze daca ti se pare ca te asemeni cu Mihai, dar eu asa scriu .Sa nu ma auzi ca voi scrie aici despre cat de mult ma iubeste Mihai pe mine.si cat de fericiti suntem.Astea-s basme si nu induc cititorului nici un pic de curiozitate.Toata lumea se iubeste.Ce e asa interesant?

Dr.Love spunea...

Da ma dar iubirea noastra e speciala!Relatia noastra e atat de frumoasa incat niciun om nu ar rezista sa nu citeasca povesti despre ea.

Larisa spunea...

Si de aceea nu o expun.N-am sa scriu despre ea decat atunci cand va fi pe sfarsite..pentru a o readuce inapoi..In rest..va fi doar a noastra..:.x

Dr.Love spunea...

Sa speram ca nu va avea sfarsit.