Lets talk about it.

12 iulie 2011

Pentru voi.

In urma cu cateva zile am realizat un lucru..S-a terminat scoala , s-a terminat cu clasa in care odinioara imi era lene si nu imi mai doream sa fiu, s-au terminat certurile pe banci, pe cine sterge tabla si cine e de serviciu..Toate acestea s-au terminat si..nu am apucat sa-mi iau ramas bun.
Observ fericirea din ochii tuturor, astazi s-au afisat repartizarile, dar in inima mea e un copil de clasa a8a cu chipul unui boboc de clasa 1 care plange..Plange pentru ca astazi isi da seama ca s-a terminat cu adevarat totul si el nu si-a dorit sa se termine niciodata..Plange pentru ca ii e dor deja de generala si isi vrea colegii inapoi..
Stie ca nu ii va mai avea dar ii pare rau ca nu si-a putut lua cu adevarat la revedere..Simte durere ,se invinovateste pentru ca nu mai vorbeste cu toti si stie ca nu mai conteaza..Tot ce si-ar fi dorit a fost sa poata sa fi fost macar o data altaturi de toti ceilalti , fara ca acestia sa rada si sa faca glume proaste si sa le fi putut spune "ne vedem in curand,succes pe viitor.".Nu a apucat si acum stie ca e pierdut..Ar vrea macar o clipa sa reia ultima zi de scoala si sa-i adune pe toti..Nu poate..
Eu azi, in numele ei imi iau ramas bun de la voi , de la colegii ei, ai mei..Dragi participanti ai copilariei mele , eu azi va spun cu-adevarat La Revedere.N-am sa va spun niciodata "adio" ci doar "pe curand" pentru ca n-am sa va uit nici cand o.i fi-n-mormant.
Vreau sa va spun multumesc pentru tot.Poate nu v-am multumit niciodata la momentul potrivit ,n-am sesizat,dar sa stiti ca apreciez orice vorba buna dar si rea care mi-a fost adresata din partea voastra.Va multumesc pentru orice sfat, ajutor sau povara ce mi-ati luat-o de pe suflet si-l rog pe bunul Dumnezeu sa va lumineze calea spre succes.
Eu n-am sa va pot uita, chiar daca multi deja au facut-o si stiu ca va voi iubi si peste ani , chiar daca multi au incetat demult sa ma iubeasca.Nu va condamn, decizia a fost a voastra si sper ca sunteti mandri pentru ea .
E ora 1 fara ceva si nu stiu cat am reusit sa va atrag, dar cel putin sunt sentimentele mele fata de voi.Sentimente pe care mi-as dori sincer sa le mai pot simti atat eu pt voi cat si voi pentru mine cand ma veti revedea.
Va promit ,voi ramane aceeasi si n-am sa uit vreodata de unde am plecat, cu cine am crescut, trait, jucat.Sunteti familia mea mare pe care azi o pierd dar peste ani sper ca o sa o regasesc la fel cum o stiam.
Va iubesc.!Felicitari pentru note si succes in continuare.Sa aud de voi pentru ca stiu ca aveti cu totii ceva ce merita cunoscut si auzit de cei din jur.Faceti din Romania o lume mai buna , faceti-ma mandra de voi.!:)

6 comentarii:

Alexandra Georgescu spunea...

Bravo Larisa !! Mi-a super placut ce ai scris si sa stii ca si eu am simtit cam acelas lucru azi.Toata ziua m-am plans alor mei ca nu mai am colegii din generala si ca mi-e frica de liceu :)) As vrea sa repet clasa a VIII-a,dar nu se mai poate..

Larisa spunea...

alexandra nu iti pot spune decat succes in continuare...pentru ca nu am apreciat aproape deloc ultimul an si acum nu mai e nimic...eu ma simt doar usurata ca am putut sa-mi iau acumr amas bun de la voi,dar tot imi pare rau ca nu va voi putea avea pe toti vreodata intr-o incapere si sa va pot ibmratisa cu adevarat de ramas bun..:)

Ioana.. spunea...

ai dreptate..nu ne.am spus niciunul "la revedere" dar parca..mai frumoasa e o despartire fara lacrimi, chiar daca le avem in interior...sunt sigura ca nimeni nu va uita anii astia, si nimeni nu va uita de vechii colegi, chiar daca ii considera pe cei noi mai buni, mai de treaba, bla bla. aici am crescut, si suntem ca o familie, iar cei din familie se iubesc neconditionat, indiferent de distanta sau de timp:)
imi veti lipsi toti!..

Edi Constantinescu spunea...

Foarte frumos, mi-a placut. Am citit postarea de vreo 2-3 ori si tot nu ma satur de ea. Bravo, AI TALENT !!!

Larisa spunea...

va multumesc.:*.Si..Ioana , tot mai frumoasa era o despartire cu lacrimi decat un adio cu zambet si barfa in sange.;).Ramai fericita.!

Antonia spunea...

O familie ... ramane o familie... suntem o familie speciala , in care , am evoluat impreuna cel putin .. Noi, care suntem de 8 ani Impreuna ... ne.am tot schimbat.. ne.au venit colegi noi... ne.am adaptat.. dar Noi am ramas Impreuna ; folosesc inca prezentul si prefer sa ramana asa ; Larisa iti urez Succes !!! si .. poate ca va mai fi o zi in care vom fi toti acolo ,intr.o incapere .. spunenadu.ne si de bune si de rele.. asa cum am facut.o pana acum ! Te pup si ... multa Bafta :* >:D<