Lets talk about it.

29 iulie 2011

Te iubesc...

10.Un monstru e prietenul meu.

-Alo?
-Mihai, vino pana la class, eu si tatal tau te asteptam.Trebuie sa vii sa-i spui tatalui tau ce sa cumpere mai exact pentru experimentul vostru.
-Bine.In 10 minute suntem acolo.
Sunt sigura ca va intrebati despre ce experiment e vorba.Ei bine, Mihai si tatal sau au avut mereu o relatie speciala.Deseori lucreaza impreuna si construiesc diferite chestiute numai pentru a se distra.De data aceasta insa voiau sa faca ceva maret..Nu stiu sigur despre ce era vorba.Nu imi spunea niciodata ce reprezinta"chestiutele" lui.
Cand am ajuns, mama sa parea nelinistita,grabita.I-a facut semn sa intre intr-un magazin iar el m-a indemnat sa merg la mama sa, dar nu inainte sa-mi sopteasca sa am grija de mai spun.
-Ce mai faci , Larisa?..Esti bine.?..
M-am intors in profil, evitand s-o privesc,ma simteam jenata..
-Sunt bine..
-Larisa, am vazut ce s-a intamplat in scara.De cat timp se poarta asa cu tine?
-Nu am voie sa va vorbesc..Nu mai vreau probleme..
-Larisa, spune-mi ca sa te pot ajuta..De cand e asa?
-De cand fratele sau a plecat la bucuresti, iar unul din cei mai buni prieteni s-a mutat in Italia.
-Te loveste asa des?
-Nu chiar..
-Larisa, de ce nu te aperi?De ce stai si accepti tot ce-ti face?
-Il iubesc.Nu vreau sa ma paraseasca..ii sopteam usor aproape fara sa-mi misc buzele , de teama sa nu ma observe Mihai..
Cand sa mai spuna ceva, apare tanarul insotit de tata, ne salutam apoi ma trage de mine si imi face semn sa plecam..Totul parea in regula..
Inspre seara, parca se schimbase..Nu parea acelas..Era mai cuminte..Imi vorbea frumos, calm..Nu ma tinea strans de mana ..ci ma lasa libera ,sa ma joc in voie cu degetele lui lungi si reci..
Nu intelegeam ce se intampla..Observasem de multa vreme schimbarea ciudata ce se petrecea cu el..Dimineata era parca alta persoana, spre deosebire de seara..
Cine era defapt acest monstru cu chipul celui ce-l iubesc?.

Va urma..

Un comentariu:

Octav spunea...

foarte tare>:D<. Continua!:)