Lets talk about it.

11 iulie 2011

Te iubesc...

8.Ei voiau sa te omoare.!

-Cum sa o deconectati?.Cine va da voie dumneavoastra?
-Parintii fetei..Au sunat si s-au hotarat ca nu mai are rost sa o tina aici..
-Nu!..Nici nu ma gandesc.Nu!Nu puteti face asta.Sunteti nebuni.Ea..ea traieste.O omorati.!Vreti sa o omorati.!
-Tinere,te rugam sa fii calm.Aceasta a fost decizia parintilor,nu avem ce face.Te intelegem..dar..nu e decizia noastra.
-Nu.Lasati-ma sa dau un telefon..va rog..un telefon.
-Bine.Da telefonul ala o data si lasa-ne sa ne facem treaba.
-Multumesc
_______________________________________________
-Crezi ca am luat decizia cea mai buna?
-Nu ma pune sa-ti raspund iubito..Nici pentru mine nu stiu ce sa raspund..Daca am gresit?..Daca am ales bine?
-Nici nu-mi pot imagina..Toata viata nu mi-am inchipuit decat cum va arata la nunta..Intr-o rochie alba,de printesa,cu parul lung si ondulat..purtand o diadema finuta de care sa se tina voalul..
-Mereu si-a dorit o rochie de printesa..
-Imi e atat de dot de ea..Atat de dor.
-Nu plange..Va fi bine..
-Cum sa fie bine?.In loc s.o vad cu un baiat o s.o vad intr-un cosciug..rece..alba..Dumnezeule.Nu pot sa cred.De ce ni se intampla noua toate astea?De ce trebuie sa-mi moara fata inaintea-mi?De ce.?
Tzaarr.
-Off.Cine o mai fi.Alo?
-Alo?Buna ziua.Sunt Mihai..A intervenit o problema.De ce vreti sa va omorati fata?
-Mihai,noi nu facem asta..doar ca..
-Doar ca nimic.Ascultati-ma.Nu puteti face asta.Fata dumneavoastra inca traieste..teoretic.Se va trezi.Va rog..nu o omorati.Daca ati fi fost dumneavoastra in locul ei ,ar fi asteptat sa deschideti ochii toata viata.De ce renuntati dupa numai 2 luni?.De ce va dati atat de usor batuti?
-Nu ne dam batuti..
-Ba da doamna..Asta faceti..Au trecut doar 2 luni si acceptati un lucru stupid.Ca a murit.Nu,nu a murit.!Va rog,macar o luna..macar atat mai lasati-o..Va rog..
-Ai dreptate..Suntem niste lasi.
-Va dau doctorul sa-i vorbiti?
-Daca esti dragut..
-Alo?.Spuneti.
-Nu va atingeti de fata mea.Nu vrem sa fie decontectata..Mai asteptam..O luna..
-B..bine doamna..Cum spuneti dumneavoastra..O zi buna.
-La revedere.
_______________________________________________
-Ati vazut?:).Am rezolvat.
-Nu te prea dai batut, nu?
-Niciodata.

Peste un timp..

"Azi au vrut sa te omoare.Sincer sa fiu,parintii tai nu se tin prea tari in situatii dintr.astea,fara suparare.Nu ai idee cat ma bucur ca am chiulit de la chimie si am venit aici inainte sa te ucida.Nu mi-as fi iertat-o niciodata..Off..Cat mi-as dori sa fii langa mine..ma rog..langa mine in picioare,razand..
Te iubesc..si as face imposibilul pentru tine.Tu,esti mai mult decat mi-am dorit vreodata,esti persoana care ma intelege,in care iti promit ca voi avea mereu incredere .Imi pare enorm de rau ca am facut acest gest, regretabil acum.
Nici nu stiu cum sa ma exprim..Tu..pentru mine esti ca un pat pufos pe care il gasesti dupa o munca grea si din care niciodata nu te-ai mai ridica..Esti visul din care nicodata nu ti-ai dori sa te trezesti,esti fantezia pentru care ti-ai da pur si simplu viata numai din dorinta de a ramane sub influienta sa.In acel pat pufos stand inconstient numai pentru placerea pe care o am mereu privindu-te..Esti un inger si vreau sa ramai pe pamant.."

Peste o luna..

-Happy Birthday my lady.!Azi facem 9 luni.!Stiu ca nu impartasesti cu mine bucuria dar sunt sigur te distrezi tu in interior.Fara mine,ca fetele.!.Siii, ghici ce?.Astazi, am reusit sa termin cartea.Iti citesc incheierea?:>.Hai.

"Stiu ca trebuie sa-mi au ramas bun ,dar nu la acel ramas bun cu lacrimi pentru ca pelci ci la un adio pentru ca am finalizat cartea.De-abia astept sa o citesti, sa pot afla ce parere ai..Larisa,au trecut 3 luni in care te-am pierdut intru-totul ,dar in care am reusit sa-mi exprim sentimentele cu adevarat.Tot ce-mi lipseste acum esti tu.Tu,zambind si strangandu-ma in brate, spunandu-mi ca am facut un gest frumos, ca am talent, asa cum obisnuiai sa-mi spui cand iti faceam cate o declaratie mai romantica .Atat astept..sa te trezesti...innebunesc fara tine..Dar tot am sa te astept..Si..atunci cand te vei trezi , am sa-ti promit ca nu te voi mai parasi...iubita mea..

                                                    Sfarsit.! "

-Am o singura problema..Nu are titlu.Imi spui tu ce titlu sa pun?..
-Te iubesc..rosteste cu o voce subtire,timida i ingreunata..fata..
-Bine."Te iubesc..." sa fie!.Stai..Larisa?!
-Mihai..
-Larisa.!Larisa esti treaza.!Larisaa , te iubesc.!Te iubesc , iti promit ca n-am sa mai plec, o sa stau cu tine , mereu , mereu , toata viata .Te iubesc.
Baiatul, uimit, fericit , in stare de soc nu se dezlipea de fata nici macar o secunda..O tinea in brate si o saruta pe frunte, pe obraz, pe gura si continua sa-i spuna cat de mult tine la ea si cat de rau ii pare..Era atat de fericit sa-i vada din nou chipul zambind si radiind de fericire .Era bucuros ca orisice teama de pierdere disparuse o data cu trezirea Larisei..
Dar..ce urma sa se intample in continuare?.

Va urma..



Va rog sa ma scuzati de intarziere dar in ultima vreme nu m-am simtit in stare sa scriu ceva..nu sunt sigura ca voi continua povestea pentru ca oricum nu e reusita si nu intereseaza pe nimeni...Asta e.:).


11 comentarii:

Mihaela Ivan spunea...

foarte reusit ce e dupa "Va urma.." ;))

Larisa spunea...

mdea..apreciez.

medeea spunea...

larisa ,lasa comentariile rautacioase sa curga[daca primesti] in continuu pt ca doar cu ele poti vedea invidia oamenilor... Deh astia sunt oamenii nu stiu sa aprecieze nimic,dar nu ai ce sa le faci.:) continua sa scrii,continua povestea, eu vreau un sfarsit! SI nu sunt singura care vrea un sfarsit la aceasta poveste okei ?! Te descurci f bine IAR tu scrii pt noi,pt cei care iti citesc blogul,pt cei care stiu sa aprecieze o munca facuta de un copil de 15 ani. Cei pe care ii auzi" da,vai ce sa spun ai scris si tu aici un cacat de poveste" sunt oameni care inauntru lor ar da orice sa aiba si ei macar jumatate din talentul tau de a scrie si de as aseza sentimenele pe foaie:). BAFTA IN CONTINUARE:*

Larisa spunea...

multumesc medeea.:*.voi continua.:*

Mr.Huge spunea...

Medeea,nu realizezi cata dreptate ai!.Orice ar spune altii,vreau doar sa continui sa scri!Observ ca-ti place si nu esti ca altii,chiar esti talentata,chiar poti sa-ti exprimi cum trebuie sentimentele fata de ceva si asta te face speciala...Pot doar sa spun : Tine-o tot asa!

Larisa spunea...

multumesc..mr. ...cosmin.:))

Octav♀寅 spunea...

larisa, nici sa nu te gandesti sa nu o continui! E super tare merita sa o termini.;):)

Andreea spunea...

Larisa si eu ii dau dreptate Medeei.Tu ai talent.Si daca iti place sa scri nu trebuie sa te opresti doar pentru ca unii sunt invidiosi sau nu stiu sa aprecieze un lucru extraordinar.Asa ca eu vreau sa citesc sfarsitul si sper ca acele comentarii rautacioase sa nu te opreasca din ceea ce iti place sa faci:)

♥♥Rose♥♥ spunea...

Esti incredibila! Scrii superb! Si rusine sa iti fie! M-ai facut sa plang =)))
P.S: ma prefac ca nu am citit ce scrie dupa "Va urma" in postarea asta ;)

♥♥Rose♥♥ spunea...

Esti incredibila! Scrii superb! Si rusine sa iti fie! M-ai facut sa plang =)))
P.S: ma prefac ca nu am citit ce scrie dupa "Va urma" in postarea asta ;)

ale spunea...

larisa sincer mi-au dat lacrimile cand am citit tot ce ai scris tu . esti chiar foarte talentata . mult succes in continuare si spor la cat mai mult scris :X:X