Lets talk about it.

20 iulie 2011

Ok.Stiu e separat nu are legatura DAR
Vreau sa fiti atenti si sa ma ascultati.
De cateva zile merg la dansuri.Stiu..sunt maybe antitalent, nu conteaza imi place.Nu e important ce zic ,dar va fi mai departe.Cert e ca vreau sa veniti si voi.Cat mai multi.
De ce?.Pentru ca acolo nu e pur si simplu o trupa de dans care sa te invete cativa pasi pentru a fi smecher printre prieteni.Unde merg eu, deschizi usa si dai de o familie cu bratele deschise pregatite sa te astepte, sa te invete sa fii ca ei.Nu esti criticat pentru cum arati, cum te misti sau ce limba vorbesti.Pur si simplu dansezi si patrunzi intr-o lume..nu stiu..neobisnuita.Sincer ..eu acolo am dat de persoane foarte prietenoase, asa cum rar mai intalnesti.[doar stiti ca acum e la moda barfa, critica, ironizarea.]
Anyway.Daca v-a placut pana acum ce v-am zis..n-ati vazut inca nimic.In legatura cu cursurile..
Stiu ca sunt cam toate stilurile, de la dansuri populare la samba ,cha-cha, pana la street dance, breakdance ..etc.
Acum ..pentru cine este interesat poate veni la casa studentului[acolo se tin orele] intre

ORELE:18:00-22:00-->ZILELE: SAMBATA-DUMINICA ORELE:13:00-16:00-->ZILELE: MARTI-JOI-VINERI
-->>ASTA ACUM PANA INCEPE SCOALA 
APOI
ORELE:9.30-12.00-->>MARTI-JOI
ORELE:18.00:20.00-->>SAMBATA-DUMINICA

------>> atunci se pot viziona si cateva cursuri :) iar pentru 

 INSCRIERE SI DETALII PUTETI SA MA CONTACTATI DIRECT PE ACEST CONT SAU PE:

                           NUMARUL DE MOBIL: 0767948016
                           ADRESA DE MAIL:       eneleonardflorin@yahoo.com

                           ID-UL DE MESSENGER:eneleonardflorin@yahoo.com




PROGRAMUL ESTE FACUT IN ASA FEL INCAT SA VINA COPII CARE INVATA, DUAPAMASA SI DIMINEATA,DE  LA SCOLI GENERALE , LICEE SI FACULTATI.
Eu va sfatuiesc sa veniti in numar mare.Nu pierdeti nimic..Si imaginile cred ca va fac sa intelegeti ce zic..Nu credeti?:>

Instructorul are numele de NEMO, este foarte prietenos si ..ma rog..vedeti singuri.




                                                                             

Un comentariu:

Madaaa>:d spunea...

foarte smechera poza cu nemo si george:D:)). mi-ar fi placut si mie sa vin dar din anumite motive nu pot:-L. oricum sfatuiesc si eu sa va duceti cati mai multi pt ca este foarte frumos si interesant si am cunoscut si cativa din colegi si sunt foarte de treaba:X