Lets talk about it.

26 iunie 2011

Te iubesc...

4.Sunt un criminal.!Am omorat o dragoste pura...

Pe un pat de spital zacea o biata fata..parca..asteptandu-si sfarsitul.Era alba ca varul si statea nemiscata , asemeni unui mort fara speranta la lumina....Avea parul nearanjat..buzele-i erau moi..usor rozalii,crapate,iar ochii-i inchisi ,inconjurati de cearcane,pareau tristi..Era in coma..
-Ce-am facut?Dumezeule ce am facut?imi spun speriat,nu speriat,terifiat..Am ucis-o..Sunt un idiot!..Nu am gandit..am actionat ca un prost..De ce m-am despartit de ea?Credeam ca n-o mai plac dar nu e asa..Stau ca un tampit pe scaunul asta din lemn si realizez ca o iubesc..E prea frumoasa..E atat de frumoasa..O iubesc..am omorat-o..
-Nu-ti mai face atatea mustrari de constiinta .A fost fraiera ca a cazut.A cazut de proasta.Nu esti  tu vinovat de actele ei...Si parca te despartisei de ea ..Ce mai stai aici?Hai la un film..sau la o inghetata..Hai sa plecam de aici iubii..Spitalele ma deprima..Miroase urat..
-Atena?
-Da iubitule..
-Am cateva lucruri sa-ti spun.1.Nu-mi mai spune," iubii ,iubitule,iubitel" .Nu sunt iubitul tau. 2Esti o javra. 3.Iesi afara .Pleaca din fata in momentul asta.!
-Poftim?De ce imi vorbesti asa?Ridici tonul si ma superi..
-Atena ,pleaca !Te plesnesc.!Dispari din fata mea .Cum poti sa fii asa?Fata asta e in spital,e pe moarte si tu vrei o inghetata?
-Am pofta ..
-Ai pofta?Sa vezi ce te poftesc eu cu cateva palme daca nu dispari de aici si din viata mea.
-Eu zic sa te mai gandesti.Nu stii cati bani am si cate iti pot oferi..Tu preferi sa ramai cu ea?.E aproape moarta ce mai conteaza?..
-Nu-mi pasa de banii tai,ce nu intelegi?Am gresit crezand ca tu si banii tai ma vor face fericit.Nu e asa.Nu sunt.Vreau sa raman cu ea.Cu ea sunt cu adevarat fericit.
-Cum vrei.Sunteti oricum jalnici amandoi..

Peste 2 saptamani.

-Hei,cum mai e?
-Buna Ana.La fel..Nu reactioneaza..Ma tem.
-Nu trebuie..Spera..Se va trezi ..Multi s-au trezit si peste un an de zile..Mai bine du-te si mananca ceva.Raman eu.E si Irina afara,te asteapta.
-Nu ,lasa..
-Te iau taras.!
-Gata bine..Pa Larisa..Revin
-...
-Pa iubirea mea vesnica.!
-Nu ma ajuti Ana..
-Scuze.:d

-Ei,Larisa,ai ajuns si aici!Tu chiar trebuie sa le faci pe toate.Te iubesc atat de mult pentru firea ta nebuna,dar se pare ca uneori intreci masura..
_________________________________________________________________________
-Multumesc iubit-o pentru complimente,apreciez sinceritatea pentru care ti-as da o palma..Ahh..de mai auzi..Mi-e atat de dor de tine..Vreau sa te strang in brate.Te rog..strange-ma in brate..Nu ma auzi..Ajutor..
_________________________________________________________________________
-Esti cam palida..Un machiaj nu ti-ar strica.Ia sa scot rimelul si fondul de ten..Hei,atena te-a mai vizitat?Stii ca Mihai s-a certat rau de tot cu ea?..De ce-ti spun oare asta?Erai de fata.cred ca te-ai distrat copios.Sa stii..ca..Mihai te iubeste.A gresit,nu merita sa va distantati..Off Doamne,ce tot fac?Vorbesc cu tine de parca m-ai auzi..Parca ai fi langa mine...Esti langa mine dar  esti atrasa in somnul tau adanc,iar eu am nevoie de tine aici..mi-e dor de tine..Atat de dor..
_________________________________________________________________________
Se aseaza langa ea pe pat,o ia de mana si plange..Ii  simtea lipsa..toti i-o simteau..Si-ar fi dorit sa se trezeasca,sa-i zambeasca cu zambetul ei haios si copilaresc, sa-i spuna"Ti-a fost dor de mine?Stai lejer,de mine nu scapi.!"..Si-ar fi dorit..Degeaba..

Va urma..

Un comentariu:

Octav♀寅 spunea...

foarte tare:X..continua ca sunt curios:>:)))