Lets talk about it.

22 iunie 2011

Te iubesc...

2.Sunt o mincinoasa.


4.45
Stateam pe scari in fata blocului si-i asteptam pe ceilalti..Primul a fost Alex,un coleg inalt,dat dat fiind faptul ca juca baschet era chiar mititel..Era dragut in ziua aceea.Parea mai fericit ca de obicei.Avea parul scurt daca il puneai langa o fata ,dar parca purta peruca asezat langa-un baiat.Avea o alunita pe  partea stanga a fetei ,in zona obrajilor,mai inspre nas, ochi mari,caprui si un zambet haios .
Se aseaza langa mine si-si scoate tigara..Devenea deja enervant..Imi aducea aminte de momentul precedent...
-Pari suparata.
-Doar par?..
-Reformulez.Esti suparata.Ce sa intamplat?
-Ti-as spune dar fumul tau ma exaspereaza si ma face sa plec....
-Daca o sting imi povestesti?
-Da..
-Bine
Isi stinge tigara jumatate terminata si si-o baga in buzunar..Economi oameni..
-Da-i drumul si vreau cu lux de amanunte,imi spune linistit,calm si direct apoi incep sa-i povestesc situatia..
-El e un dobitoc.Tu plangi ca o proasta.
-Iti apreciez sinceritatea..Chiar stii sa ajuti o persoana la greu..
-Nu vreau sa te supar ,dar nu mai plange pentru asta.O sa treaca...
In timp ce el imi tot spunea ca gresesc, Alina si Seni se aratau venind din departare cu vesnicele lor sucuri cu gheata.
Aline era foarte bine dispusa.Cu parul lung,brunet,cu cateva suvite vopsite blond pe partea dreapta ..pe dedesupt, cu ochii mari,caprui,patrunzatori si cu nelipsitul ei suc cu struguri, afisa un zambet larg.Am indragit-o din prima pe fata asta din pricina fericirii pe care o imparte cu toti si de altfel imi va lipsi la liceu, mai ales replica ei scumpa din timpul meditatiei."Alina nu stie.!"
Seni,era opusul ei,din punct de vedere fizic.Era blonda cu parul de lungime medie,cu ochii verzi-albastrui si cu suc de mere..Spre deosebire de curcubeu,aceasta obisnuia sa zambeasca linistit,incet,fara sa-si arate dantura,pe cand cealalta radea cu gura pana la urechi si imposibil sa nu te molipseasca rasul ei.
-Bunaaa.!au spus in cor..
-Buna..am raspuns si noi cu un aer mai posomorat
In urma lor a aparut si Betty ,o fata a carei descriere nu vreau sa o fac..Se va observa oricum din..sa zicem comportament.
-Buna,Betty!
-Da fata.Stiu..Ah,e vorbim dupa.Te sun eu.Da Aseara m-am culcat pe la 4.Cred ca am si uitat s ale zic alor mei sa ma ia.Dar e logic sa stie..
-Betty!
-Da,da,bine,buna.Ce spuneai?A da,fata.
-Ahh..sunati sa intram..
Pana la etajul 4,cineva a tinut sa informeze tot grupul despre problema ce-mi tinea un aspect mai mult mort decat viu...Eram tacuta,abia daca am scos un "sarut'mana" pentru profesoara,nu zambeam si mai mult dormeam pe mine..
2 ore am stat..m-am gandit la acel mesaj..2 ore mi-am dorit si asteptat sfarsitul..2 ore..A..nu ca situatia s-ar fi schimbat dupa dar...
-La revedere copii.!Larisa,du-te si te culca.Azi nu te-ai simtit bine deloc....
-De la caldura..
Ce mincinoasa..Nu era de la caldura,era de la durere.Fusesem injunghiata puternic in inima si desi moartea nu-mi statea la picioare simteam hemoragia de lacrimi ce ma inunda pe dinauntru-mi..Voiam sa se termine totul..Imi era de ajuns.Voiam sa ma trezesc o data din acel cosmar ce nu ma lasa sa zambesc..Voiam sa-l strang in brate si sa-i spun "Nu mai glumi asa cu mine..!:*"Nu aveam cum..
Dadeam sa cobor scarile pentru a iesi la lumina dar nu ma simteam in putere...Privirea mi se incetosa ,ma pierdeam cu firea,credeam ca pot dar credinta-mi era proasta.Simteam cum lesinam dar refuzam sa ma fac vazuta sau auzita de ceilalti...


Va urma...

3 comentarii:

Anonim spunea...

E un inceput foarte bun..cel putin din partea a 2-a iti capteaza atentia.. abia astept si urmatoarele parti :*

Larisa spunea...

irina lasa-ma pe minee..continua-ti tuu povestea ca ma distrugi cu curiozitateaa :))

Alinaa. spunea...

Ce frumos din partea ta:* . Si eu te iubeesc>:D<